Μετά τις καμπάνιες της Disney, της Coca- Cola, του Burberry  και του John Lewis ήρθε η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση των McDonalds. Είναι συγκινητική και ικανή να ζεστάνει και τις πιο κρύες νύχτες του χειμώνα που έρχεται. Εν μέσω lockdown οι χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις παρέχουν ένα ελπιδοφόρο μήνυμα και διατηρούν το εορταστικό κλίμα παρά το φόβο και την αβεβαιότητα της καθημερινότητας.

Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση των McDonalds

Τα McDonalds συγκέντρωσαν 2,2 εκατομμύρια views τις πρώτες 24 ώρες που δημοσίευσαν τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση τους. Το concept αφορά μία μονογονεϊκή οικογένεια και πιο συγκεκριμένα μία μητέρα με το γιο της. Η μητέρα προσπαθεί να πλησιάσει το παιδί της εν μέσω Χριστουγέννων και να έρθουν πιο κοντά κάνοντας μαζί πράγματα, ωστόσο οι πρώτες της απόπειρες πέφτουν στο κενό ακόμα κι αν το μικρό της αγόρι θέλει και έχει την ανάγκη να συνδεθεί και να έρθει πιο κοντά με τη μητέρα του.

Η πιο γλυκιά και συγκινητική στιγμή της διαφήμισης έρχεται μέσα από το πέταγμα μίας χιονόμπαλας. Τις περισσότερες φορές στη ζωή όλοι μας αυτό που χρειαζόμαστε είναι ένα τίναγμα και ακριβώς αυτό επιτυγχάνεται και με τη χιονόμπαλα. Ο μικρός έκπληκτος από το γεγονός ότι η μητέρα του του έριξε “πισώπλατα” την χιονόμπαλα ανταποκρίνεται στο χτύπημα και καταλήγουν να παίζουν χιονοπόλεμο! Η διαφήμιση κλείνει με τους δυο τους να περνούν χρόνο μαζί πλέον τα Χριστούγεννα σε ένα πολύ όμορφα στολισμένο σπίτι.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News

Tags :