Ποια είναι η βραδινή ρουτίνα για παραγωγικότητα; Πώς θα κερδίσεις την επόμενη μέρα; Και δεν θα χάσεις όλες αυτές τις δυνατότητες και την δυναμική που φέρνει η νέα μέρα μαζί της. Ο καθένας από εμάς έχει τις δικές του ρουτίνες και πράγματα που μπορεί να κάνει και να αποχαιρετήσει τη μέρα φροντίζοντας με τις επιλογές του να «μην κάψει» την επόμενη. Μάζεψα αγαπημένα tips που ελπίζω να βοηθήσουν και εσένα.

Η απόλυτη βραδινή ρουτίνα για παραγωγικότητα στο μάξιμουμ την επόμενη μέρα

  1. Μισή ώρα πριν κοιμηθείς άσε το κινητό και τις οθόνες στην άκρη. Το κινητό και το μπλε φως δεν βοηθά στο να βάλουμε τον εαυτό μας σε mood ύπνου.
  2. Γράψε στο ημερολόγιό σου ή σε post it χαρτάκια ή στο κινητό, τι δουλειές έχεις να κάνεις την επόμενη μέρα. Τι τασκς προκύπτουν και ποιους στόχους εξυπηρετούν. Τηλέφωνα και e-mails που πρέπει να κάνεις και να στείλεις, ημερομηνίες σημαντικές και γενικά να ξέρεις τι θα κάνεις την επόμενη μέρα. Αλήθεια αυτή η επιλογή που έκανες συγχρονίζεται και ευθυγραμμίζεται με τον άνθρωπο που θέλεις να γίνεις; Μπορείς να βάλεις ένα σημαδάκι στα επείγοντα και σημαντικά ώστε να μην τα αφήσεις.
  3. Μη πέσεις για ύπνο αν δεν έχεις καθαρίσει την κουζίνα. Ο καθαρός νεροχύτης, είναι ένας λόγος που θα σε ευχαριστείς την επόμενη ημέρα εγγυημένα.
  4. Φρόντισε το σώμα και το πρόσωπό σου. Κάποιοι αγαπούν το βραδινό μπάνιο και μάλιστα τους κάνει να χαλαρώσουν και να ετοιματούν για ύπνο σαν πουλάκια. Ωστόσο υπάρχουν και οι άνθρωποι που ξυπνάνε, δες τι σε βολεύει εσένα.
  5. Ετοίμασε τα ρούχα για την επόμενη μέρα. Θες να πας πχ γυμναστήριο το πρωί; Βγάλε τα αθλητικά σου ώστε να πάρεις αυτά πρώτο πράγμα όταν σηκωθείς. Φτιάξε την τσάντα σου και γενικά ετοιμάσου, ώστε το πρωί να μην έχεις να ασχοληθείς με αυτά.
  6. Μην βάζεις το ξυπνητήρι του κινητού. Καλό είναι το κινητό να μην είναι δίπλα μας όταν κοιμόμαστε. Η αμέσως επόμενη λύση είναι αυτά τα ξυπνητήρια που σε ξυπνούν με μουσική το πρωί, υπάρχει κάποιο καλύτερο ξύπνημα;
  7. Διάβασε ένα βιβλίο, τουλάχιστον 10 σελίδες. Ταξίδεψε μέσα από τις σελίδες τους και φύγε λίγο από τα καθημερινά σου.
  8. Κάνε Manifestation και άσε το υποσυνείδητό σου να δουλεύει για ‘σένα. Πιάνει και την ώρα πριν κοιμηθείς είναι η ιδανική ώρα να το κάνεις.
μύθοι για διατροφή και γυμναστική
Freepik

Το απόλυτο playlist παραγωγικότητας. Όταν τίποτα άλλο δεν πιάνει, παίξε τα τραγούδια και γίνε ασταμάτητος!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News