Μετά τις καμπάνιες της Disney, της Coca- Cola και του Burberry που μας ενθουσίασαν, ήρθε η στιγμή που περιμένουμε κάθε χρόνο! Κυκλοφόρησε η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του John Lewis και είναι αυτό ακριβώς που χρειαζόμαστε μέσα στο lockdown!!

Η διαφήμιση κυκλοφόρησε την Παγκόσμια Ημέρα Καλοσύνης, και έχει ως κεντρικό μήνυμα το να μοιράσουμε καλοσύνη και αγάπη, σε μια περίοδο όπου όλος ο κόσμος βιώνει πολύ δύσκολες συνθήκες.

Όπως εξήγησε η εταιρεία, η χριστουγεννιάτικη διαφήμισή της εμπνέεται φέτος από τη γενναιοδωρία του βρετανικού κοινού, με σκοπό να υποστηρίξει όσους πλήττονται περισσότερο από την πανδημία.

Η διαφήμιση είναι όλη φτιαγμένη με animation, ενώ οι χαρακτήρες έχουν επιλεχθεί πολύ προσεκτικά. Στέλνει ένα δυνατό μήνυμα αγάπης και μας συγκινεί, ενώ μας γεμίζει αισιοδοξία, ειδικά σε μια φάση όπου νιώθουμε πιο μόνοι μας από ποτέ και το μέλλον μοιάζει αβέβαιο.

Στο αφήγημα, βλέπουμε μια καρδιά να ενώνει τους ανθρώπους και να διορθώνει καταστάσεις! Πολλά υπέροχα σκηνικά και πράξεις αλληλεγγύης περνούν μπροστά απ’ τα μάτια μας, στο κλίμα των Χριστουγέννων.

Δες την χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του John Lewis:

Το τραγούδι της διαφήμισης «A Little Love» ερμηνεύει η Celeste.

Το John Lewis και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Waitrose συνεργάστηκαν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά για τη γιορτινή διαφήμιση, αυτή τη φορά ενθαρρύνοντας τον κόσμο να σκορπίσει καλοσύνη και να συγκεντρώσει 4 εκατομμύρια λίρες για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

H περσινή τους διαφήμιση:

Η εκστρατεία, η οποία ξεκινά σήμερα (13 Νοεμβρίου) την Παγκόσμια Ημέρα Καλοσύνης, στέλνει το μήνυμα «Δώστε λίγη αγάπη» και στοχεύει να βοηθήσει όλους εκείνους που πλήττονται περισσότερο από την πανδημία φέτος.

Οι δύο εταιρείες στοχεύουν να συγκεντρώσουν 4 εκατομμύρια λίρες για δύο φιλανθρωπικά ιδρύματα: Το FareShare, το οποίο βοηθά όσους αντιμετωπίζουν φτώχεια και το Home-Start, το οποίο συνεργάζεται με γονείς που χρειάζονται υποστήριξη. Επιπλέον, £ 1 εκατομμύριο θα δοθεί σε τοπικές φιλανθρωπικές οργανώσεις που εργάζονται για τη στήριξη οικογενειών στις κοινότητές τους.

Το John Lewis και η Waitrose θα πουλήσουν επίσης προϊόντα Give A Little Love, συμπεριλαμβανομένης μιας ομπρέλας σε σχήμα καρδιάς όπως αυτή που εμφανίζεται στη διαφήμιση. Η αγορά των προϊόντων της καμπάνιας, όπου το 100% του κέρδους θα δοθεί στα φιλανθρωπικά ιδρύματα, είναι απλώς ένας τρόπος με τον οποίο οι πελάτες ενθαρρύνονται να υποστηρίξουν το FareShare και το Home-Start.

Φέτος τα Χριστούγεννα είναι διαφορετικά. Πρώτες εντυπώσεις απ’ τις χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις του 2020

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News

Tags :