Η ημέρα σου δύσκολη, φορτωμένη με πολλές υποχρεώσεις και τρέχεις να τα προλάβεις όλα μες την πίεση και το άγχος. Στο τέλος της ημέρας, όμως, σου χρειάζεται λίγη ηρεμία. Πώς να χαλαρώσεις μετά τη δουλειά και να αποβάλεις το άγχος;

Μπορεί να σου φαίνεται δύσκολο και ακατόρθωτο με τόσα που έχεις στο κεφάλι σου, όμως δεν είναι. Μπορείς κι εσύ να ηρεμήσεις και να αποφορτιστείς στο τέλος της ημέρας από όλα όσα σε βαραίνουν. Το αποτέλεσμα πέρα από το ότι θα χαλαρώσεις; Θα κοιμηθείς και καλύτερα! Πώς να χαλαρώσεις μετά τη δουλειά; 3 απλά βήματα σου υπόσχονται την επιτυχία.

Τα βήματα για να χαλαρώσεις στο τέλος της ημέρας

Βήμα 1: Το σωστό αφρόλουτρο

Από πότε έχεις να κάνεις αφρόλουτρο; Να μπεις στο μπάνιο και να αργήσεις να βγεις. Κάθε μέρα πλένεσαι με την ψυχή στο στόμα, κάνοντας από και το ντους σου υποχρέωση, όμως δεν είναι, είναι απόλαυση. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα χαλαρωτικό μπάνιο στο τέλος της ημέρας κι αν προσθέσεις και έλαια, τότε ακόμα καλύτερα. Θα χαλαρώσεις και θα μπεις στη σωστή διάθεση για να αντιμετωπίσεις και την επόμενη ημέρα.

πώς να χαλαρώσεις μετά τη δουλειά
Pexels

Βήμα 2: Μία ώρα χωρίς τεχνολογία

Μόλις βγεις από το μπάνιο, μην πιάσεις κατευθείαν στα χέρια σου το κινητό σου. Άστο στην άκρη για μια ώρα και ιδανικά κλείσε και το ίντερνετ για να μην ακούς όλες αυτές τις ειδοποιήσεις που θα σου έρχονται. Άφησε τον εγκέφαλό σου να επικεντρωθεί σε άλλα πράγματα, μακριά απ’ τη δουλειά και τις υποχρεώσεις.

3 βήματα για να χαλαρώσεις από τις υποχρεώσεις και να μην πάθεις burnout!

Βήμα 3: Διάβασμα πριν τον ύπνο

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να περάσεις τον χρόνο σου μακριά από το κινητό σου, αλλά και για να καθαρίσεις το μυαλό σου δεν είναι άλλος από το να διαβάσεις ένα βιβλίο. Προτίμησε ένα που θα σε χαλαρώσει και δε θα σε κρατήσει ξάγρυπνο. Εναλλακτική; Να κρατήσεις σημειώσεις με πράγματα που σκέφτεσαι και σε απασχολούν. Ιδανικά, όμως, μην ασχοληθείς άλλο με τη δουλειά.

πώς να χαλαρώσεις μετά τη δουλειά
Pexels

Bonus με πολλή αγάπη: Τεχνικές χαλάρωσης

Αν δεν έχεις χαλαρώσει ήδη αρκετά με αυτά τα 3 βήματα, τότε αυτό που χρειάζεσαι είναι να πιείς ένα χαλαρωτικό ρόφημα, όπως ένα χαμομήλι, και να κάνεις τεχνικές χαλάρωσης, ενώ έχεις ήδη ξαπλώσει στο κρεβάτι.

Δες εδώ τεχνικές χαλάρωσης απ’ το άγχος που πραγματικά θα σε βοηθήσουν!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News