Ας πούμε ότι τελείωσες μια οκτάωρη βάρδια στη δουλειά και είσαι έτοιμη να βυθιστείς στον καναπέ του σπιτιού σου. Αλλά το λεπτό που ανοίγεις την εξώπορτα, σε καταβάλει αμέσως το άγχος από το χάος που επικρατεί. Οι σωροί πιάτων στον νεροχύτη και τα ρούχα διάσπαρτα στο πάτωμα, δεν είναι και το πιο ευχάριστο περιβάλλον για να χαλαρώσεις μετά από μια κουραστική μέρα στο γραφείο. Εκτός, όμως, απ’ το ακατάστατο σπίτι, διακόσμηση και άγχος πάνε επίσης παρέα.

Αυτές είναι οι αλλαγές που πρέπει να κάνεις, έτσι ώστε να καταφέρεις να διώξεις το stress από το διαμέρισμα σου και να αισθάνεσαι πιο χαλαρή.

1.  Βάλε περισσότερα φυτά

Η διακόσμηση με τα φυτά είναι ένας πολύ καλός τρόπος να επαναφέρεις τη θετική αύρα στο σπίτι. Ένα περιβάλλον που ενσωματώνει τη φύση, θα μειώσει τα επίπεδα άγχους σου και θα αυξήσει τη δημιουργικότητα σου. Επιπλέον, τα φυτά απελευθερώνουν περισσότερο οξυγόνο και θα σε βοηθήσουν να αναπνεύσεις καλύτερα. Άμεση ενίσχυση της διάθεσης!

Claire Esparros for Homepolish

2. Φτιάξε καθημερινά το κρεβάτι σου

Όσο περίεργο και να ακούγεται, φτιάχνοντας το κρεβάτι σου κάθε μέρα μπορεί πραγματικά να έχει θετική επίδραση στη διάθεσή σου και το περιβάλλον του σπιτιού σου. Η κρεβατοκάμαρά σου είναι το μέρος που χαλαρώνεις και αποσυνδέεσαι από τον γύρω κόσμο.

Amanda Holstein

3. Χρησιμοποίησε χρώματα που σε χαλαρώνουν

Τα πιο δροσερά χρώματα όπως τα μπλε, τα βιολετί, τα ροζ και τα πράσινα μπορούν να καταπραΰνουν τις σκέψεις σου και να φέρουν μια ήρεμη παρουσία στο σπίτι σου.

Caitlin Kruse

6 συνήθειες των 2 λεπτών που θα κάνουν το σπίτι σου να είναι πάντα τακτοποιημένο!

4. Ενσωμάτωσε όσο το δυνατόν περισσότερο φυσικό φως

Το να είσαι συνεχώς σε σκοτεινό χώρο μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη διάθεση σου. Αντίθετα, άνοιξε το χώρο σου και προσκάλεσε το φυσικό φως στο σπίτι σου. Η περισσότερη έκθεση στο φυσικό φως, μπορεί να κάνει το σώμα σας να απορροφήσει περισσότερη βιταμίνη D, η οποία σε κάνει να αισθάνεσαι πιο ευτυχισμένη, πιο ήρεμη και μπορεί να σε κάνει να κοιμηθείς πιο εύκολα.

Coco Kelley

5. Απαλλάξου από την ακαταστασία

Όταν το σπίτι σου δεν είναι τακτοποιημένο, μπορεί να εμποδίσει τη διάθεσή σου και να σε αγχώνει. Πριν πας για ύπνο, προσπάθησε να καθαρίσεις το σπίτι σου για 30 λεπτά. Μάζεψε τα χαρτιά, οργάνωσε τα βιβλία και πλύνε μερικά πιάτα. Αυτό θα χαλαρώσει το μυαλό σου και θα αποτρέψει την αύξηση του άγχους το πρωί όταν ξυπνήσεις και αντικρίσεις το σπίτι σου για πρώτη φορά.

Boheme Goods

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News