Είναι η νηστεία ασφαλής για το παιδί ή θα το βλάψεις εάν σταματήσεις για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα να του δίνεις συγκεκριμένες τροφές;

Αυτή είναι μια πολύ συχνή ερώτηση των γονιών, ενώ παρόμοιες απορίες έχουν κι όσοι ακολουθούν μια χορτοφαγική ή vegan διατροφή και επιθυμούν να υιοθετήσουν τις ίδιες διατροφικές συνήθειες και τα παιδιά τους.

Κατά την περίοδο της νηστείας αποκλείονται ορισμένες τροφές, όπως το κρέας και το ψάρι, απ’ την διατροφή. Υπάρχουν διάφορα είδη νηστείας, για παράδειγμα κάποιοι αποφεύγουν το κρέας, το ψάρι και τα γαλακτοκομικά, άλλοι τρώνε αυγά, ενώ στη vegan διατροφή αποκλείονται όλα τα ζωικά προϊόντα και τα παράγωγά τους, όπως είναι και το μέλι.

Η νηστεία στους ενήλικες συνοδεύεται από μια σειρά από οφέλη, μεταξύ των οποίων είναι ο μειωμένος κίνδυνος παχυσαρκίας, καρδιακών ασθενειών και εμφάνισης διαβήτη. Παρόλα αυτά, πάντα χρειάζεται προσοχή και ενημέρωση ώστε να μην αφαιρέσουμε απ’ την διατροφή μας πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.

Τα παιδιά, σε σύγκριση με τους ενήλικες, έχουν υψηλότερες απαιτήσεις σε ενέργεια και θρεπτικές ουσίες, διότι βρίσκονται στο στάδιο της ανάπτυξης.

  • Τι πρέπει να προσέχεις, λοιπόν, εάν επιθυμείς το παιδί σου να νηστέψει;
  • Ποια είναι τα θρεπτικά συστατικά που δεν πρέπει να αποκλείσεις;
  • Χρειάζεται επίσκεψη σε διατροφολόγο εάν το αποφασίσεις;

Στα παραπάνω ερωτήματα απαντάει η Μαρία Μεντζέλου- Διαιτολόγος – Διατροφολόγος με M.Sc. στο άρθρο της με τίτλο «Είναι η νηστεία ασφαλής για το παιδί;» στο allaboutparents.gr.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News