Μπορεί να είσαι αρκετά καλά με τον εαυτό σου, αλλά ίσως και όχι. Σε κάθε περίπτωση, ξέρουμε πώς να νιώσεις καλύτερα μέσα σε μόλις 30 μέρες με στόχο πάντα την βελτίωσή σου.

Είναι λογικό η ψυχολογία σου να μεταβάλλεται εύκολα και πολλές φορές να μην αισθάνεσαι καλά με όσα συμβαίνουν γύρω σου. Και μόνο αν αναλογιστούμε τις αλλαγές που γίνονται καθημερινά στον κόσμο και την κοινωνία είναι κατανοητό το να αισθάνεσαι έτσι, έχοντας μάλιστα και τις δικές σου υποχρεώσεις και ανησυχίες. Δεν είναι εύκολο να αισθάνεσαι καλά συνεχώς και σίγουρα θέλει πολλή δουλειά με τον εαυτό σου, ώστε να μάθεις τι είναι το καλύτερο για σένα, τι θες πραγματικά κι ύστερα να το κάνεις πράξη.

Ωστόσο, υπάρχουν 6 βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις για να νιώσεις καλύτερα μέσα σ’ ένα μήνα κι αν τα ακολουθήσεις πιστά, ίσως και σε λιγότερο. Δώσε μια ευκαιρία στον εαυτό σου να βελτιωθεί και να νιώσει καλύτερα και η ψυχολογία σου θα είναι σίγουρα πολύ καλύτερη και πιο σταθερή.

8 μικρά πράγματα που θα κάνουν τις καθημερινές σου λίγο πιο ευχάριστες

Πώς να νιώσεις καλύτερα μέσα σε 30 μέρες;

1. Κάθε πρωί γράψε αυτό για το οποίο είσαι ευγνώμων. Με αυτόν τον τρόπο θα καταλάβεις τι έχει πραγματική αξία για σένα, κι ίσως τελικά να στεναχωριέσαι για κάτι ασήμαντο.

2. Πίνε 3 λίτρα νερό μες τη μέρα. Θα σε ενυδατώσει και θα δώσει περισσότερη ενέργεια στον εγκέφαλό σου.

3. Ασκήσου για τουλάχιστον μισή ώρα την ημέρα. Η σωματική άσκηση έστω και για 30 λεπτά την ημέρα μπορεί να έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην ψυχολογία σου, αφού ο οργανισμός σου θα παράγει ενδορφίνες, που σε κάνουν να αισθάνεσαι περισσότερη χαρά.

πώς να νιώσεις καλύτερα
Freepik

4. Περιόρισε την κατανάλωση ζάχαρης. Η ψυχολογία σου θα είναι πολύ πιο ανεβασμένη όσο καταναλώνεις λιγότερη ζάχαρη.

5. Κάνε διαλογισμό για τουλάχιστον 5 λεπτά την ημέρα. Ακόμα κι αν δεν έχεις πολύ χρόνο, βάλε το ξυπνητήρι να χτυπήσει 5-10 λεπτά πιο νωρίς το πρωί και κάνε διαλογισμό, συγκεντρώνοντας τις σκέψεις σου και ηρεμώντας. Η μέρα σου θα ξεκινήσει πολύ πιο ευχάριστα.

πώς να νιώσεις καλύτερα
Freepik

6. Κοιμήσου καλά και αρκετά. Η ψυχολογία σου μπορεί να επηρεαστεί πολύ εύκολα από την ποιότητα και την ποσότητα του ύπνου σου. Αν κοιμάσαι ελάχιστες ώρες ή ξυπνάς συνέχεια μες τη νύχτα, τότε είναι λογικό να μην αισθάνεσαι καλά κι αναμφίβολα είναι κάτι που πρέπει να βελτιώσεις άμεσα. Μια σταθερή και ποιοτική ρουτίνα ύπνου είναι αυτό που χρειάζεσαι.

Πολλά είναι αυτά που μπορείς να κάνεις καθημερινά για τον εαυτό σου, όμως ξεκίνα με τα 6 βασικά βήματα για το πώς να νιώσεις καλύτερα μέσα σε λίγες μέρες και θα δεις την ψυχολογία σου να βελτιώνεται!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News