Όλοι έχουμε αυτοεκτίμηση, άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο. Η αυτοεκτίμηση αποτελείται από τις σκέψεις που κάνουμε για τον εαυτό μας και παίζει καθοριστικό ρόλο σε ό, τι κάνουμε. Υπάρχουν 4 tips που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου και καλό είναι να τα ακολουθήσεις.

Πώς να αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου

Το να έχεις υγιή αυτοεκτίμηση είναι πολύ σημαντικό καθώς σε βοηθά να κάνεις θετικές επιλογές στην καθημερινή σου ζωή, σου δίνει το θάρρος να είσαι ο εαυτός σου, να έχεις καλές σχέσεις με τους συνανθρώπους σου και σε βοηθάει να αντιμετωπίσεις τις δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να σου παρουσιαστούν. Η χαμηλή αυτοεκτίμηση μπορεί να έχει επιβλαβείς επιπτώσεις στην ψυχική σου υγεία, στις αποφάσεις σου σχετικά με την εμφάνισή σου και τελικά στο μέλλον σου. Για όλους αυτούς τους λόγους καλό είναι να προσπαθήσεις να αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου με τους παρακάτω τρόπους.

μειώσεις το στρες
Anthony Tran/Unsplash

Σκέψου θετικά για τον εαυτό σου

Αντί να σκέφτεσαι συνέχεια όλα τα πράγματα στα οποία θα ήθελες να είσαι καλύτερη δοκίμασε να κάνεις θετικές σκέψεις για τον εαυτό σου και να σκέφτεσαι τα πράγματα στα οποία ήδη είσαι καλή και σου αρέσουν πάνω σου. Μπορείς ακόμα να κάνεις μία λίστα με τουλάχιστον τρία πράγματα που κάνεις καλά έτσι ώστε κάθε φορά που νιώθεις άσχημα με τον εαυτό σου να επιστρέφεις στην πραγματικότητα.

Φρόντισε τον εαυτό σου

Σκέψου όλα αυτά τα πράγματα που θα ήθελες να κάνεις και όμως τελικά δε βρίσκεις ποτέ το χρόνο. Ξεκίνα να τρως πιο υγιεινά ή να αθλείσαι αν αυτό θα σε κάνει να νιώθεις καλύτερα και σίγουρα θα κάνει καλό και στον οργανισμό σου. Ξεκίνα φτιάχνοντας ένα πρόγραμμα και προσπάθησε για ένα μήνα να το ακολουθήσεις μετά θα δεις ότι θα νιώθεις πολύ καλύτερα!

ψυχολογία στην καραντίνα
Unsplash/Adrianna Van Groningen

Μάθε να χαλαρώνεις

Η συνεχής αίσθηση του στρες μπορεί να παίξει τεράστιο ρόλο στη χαμηλή αυτοεκτίμηση. Σε κάνει να νιώθεις άσχημα συχνότερα, μειώνει την αυτοπεποίθησή σου και πιθανότατα σε κάνει να αισθάνεσαι πολύ κουρασμένη για να ασκηθείς, να συναντήσεις τους φίλους σου ή να κάνεις κάτι άλλο που αγαπάς. Το σημείο εκκίνησης λοιπόν σε αυτό το βήμα είναι να μειώσεις το άγχος σου κάνοντας πράγματα που σε χαλαρώνουν και σε κάνουν να νιώθεις καλύτερα. Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε από ένα μπάνιο, το διαλογισμό, το παιχνίδι, το χορό, το τραγούδι κλπ.

Δημιούργησε στόχους

Αρχικά, αφιέρωσε χρόνο κάθε μέρα για να σκεφτείς τι θέλεις να πετύχεις. Στη συνέχεια, θέσε στον εαυτό σου ρεαλιστικούς στόχους για κάθε μέρα και παρακολούθησε την πρόοδό σου γράφοντας όλα όσα πετυχαίνεις. Θα αισθανθείς μια τεράστια αίσθηση ολοκλήρωσης όταν έχεις επιλέξει τα πάντα στη λίστα σας για την συγκεκριμένη ημέρα. Το κόλπο είναι αν κάποια μέρα δε καταφέρεις να κάνεις όσα θα ήθελες να μη μπλοκάρεις και σταματήσεις. Όλοι δικαιούμαστε μία μέρα που να μην χρειάζεται να κάνουμε τίποτα και δε πειράζει κανέναν!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News