Ήρθε η ώρα να αυξήσεις τη θετικότητα στη ζωή σου και να αφήσεις την αρνητικότητα στην άκρη, κάνοντας μερικές θετικές αλλαγές από σήμερα κιόλας.

Είναι κρίμα η κακή διάθεση με την οποία ξύπνησες να σου χαλάσει όλη τη μέρα. Γιατί να έχεις αρνητικότητα μέσα σου τη στιγμή που θα μπορούσες να είσαι γεμάτη με θετικά συναισθήματα, κέφι, χαρά και καλή διάθεση; Με τη σωστή στρατηγική όλα είναι δυνατά και μπορείς να κάνεις θετικές αλλαγές στη ζωή σου, ώστε να αλλάξει και η καθημερινότητά σου προς το καλό. Αρκεί φυσικά να είσαι και πρόθυμη να αλλάξεις. Ήρθε η στιγμή να επικεντρωθείς στη θετικότητα και οι παρακάτω συμβουλές και θετικές αλλαγές σίγουρα θα σε βοηθήσουν να τα καταφέρεις.

Άλλαξε το «μια μέρα» σε «μέρα 1»

Αυτό ισχύει για τα πάντα στη ζωή σου. Όσο περισσότερο αναβάλλεις κάτι που θες να κάνεις και λες «μια μέρα θα…» τόσο πιο πιθανό είναι να μην το κάνεις. Μπορεί να είναι πιο βολικό και άνετο να αναβάλλεις τις υποχρεώσεις σου, όμως το να βγεις έξω από τη ζώνη άνεσής σου θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις θετικότητα και σιγουριά. Συγχρόνως, θα σταματήσουν να μαζεύονται συνεχώς όλο και περισσότερα tasks. Παρακίνησε τον εαυτό σου να φτιάξει ένα πρόγραμμα και να μην χαλαρώνει, αναβάλλοντας συνεχώς αυτά που έχει να κάνει.

Σχεδίασε το μέλλον σου

Η εργασία χωρίς στόχο και σχέδια για το μέλλον μπορεί να μειώσει σημαντικά τη θετικότητα και την αποδοτικότητά σου. Παρ’ όλο που μπορεί να αισθάνεσαι παραγωγική, εάν δεν έχεις τίποτα να περιμένεις, ένα πρόγραμμα, έναν στόχο να πετύχεις, τότε είναι πιο εύκολο να απομακρυνθείς από την καλή δουλειά και απόδοση. Γράψε σε ένα σημειωματάριο τους στόχους που έχεις για μες τη μέρα, μες το μήνα, μες το χρόνο και αν έχεις και πιο μακρινούς γράψε και εκείνους. Δεν σημαίνει πως οι στόχοι αυτοί πρέπει να αφορούν μόνο τη δουλειά, αλλά και όλα όσα έχεις στο μυαλό σου, από το να αγοράσεις ένα σπίτι ή αυτοκίνητο μέχρι το να αλλάξεις δουλειά, να βελτιώσεις την υγεία σου και να κάνεις γυμναστική.

5 hacks για να γίνεις master της οργάνωσης και να φτάσεις πιο κοντά στους στόχους σου

θετικές αλλαγές
Unsplash/Paige Cody

Κάνε τη ζωή σου πιο ομαλή

Η ζωή σου θα γίνει πιο θετική, αν είναι ομαλός ο δρόμος που ακολουθείς κι όχι με εμπόδια και λακκούβες στις οποίες πέφτεις. Σε αυτό βοηθάει πολύ το πρόγραμμα, όπως είπαμε και πριν, που θα σε βοηθήσει να δημιουργήσεις μια σταθερότητα και τις βάσεις για την επιτυχία. Όμως, ας μη μείνουμε μόνο εκεί. Παρακολούθησε τι κάνεις μες τη μέρα, δες τα κενά που υπάρχουν και στη συνέχεια προσπάθησε να τα καλύψεις. Για παράδειγμα, το πιο συχνό λάθος ακόμα και των ανθρώπων που έχουν πρόγραμμα είναι ότι αυτό περιορίζεται μόνο στον επαγγελματικό τομέα. Ωραία έχεις φροντίσει να γίνουν όλα οργανωμένα στη δουλειά, όμως τι γίνεται με τη διατροφή, τη γυμναστική, την οικονομία που έλεγες ότι θα κάνεις. Αυτά είναι μόνο μερικά από τα κενά που μπορεί να υπάρχουν στην καθημερινότητά σου και έχουν δημιουργηθεί επειδή εστιάζεις αποκλειστικά σε έναν τομέα της ζωής σου. Άρχισε να καταγράφεις τι κάνεις μες τη μέρα, για λίγο καιρό, και να δεις που από μόνη σου θα βρεις τις ελλείψεις που δημιουργούνται. Κάθε βδομάδα – το πολύ – προσπάθησε να βελτιώνεις τουλάχιστον μία και η ζωή θα γίνει πολύ πιο ομαλή.

Οι 6 συνήθειες που αποδεικνύουν ότι είσαι σε πολύ καλό δρόμο για μια πιο υγιή ζωή -σωματικά και ψυχολογικά!

Φέρε τη θετικότητα στους γύρω σου

Ένας τρόπος για να γεμίσεις θετικότητα είναι να την φέρεις και στη ζωή των γύρω σου. Κάνε μια προσπάθεια να “σηκώσεις” τους άλλους και να τους βοηθήσεις να βγάλουν την αρνητικότητα από μέσα τους. Φυσικά και δεν μπορείς να αναγκάσεις κανέναν να το κάνει, όμως μπορείς να προσπαθείς να είσαι πάντα θετική και να κάνεις μικρές πράξεις που θα ευχαριστήσουν τόσο εσένα όσο και τους άλλους. Για παράδειγμα, βάλε μουσική στο γραφεί, αγόρασε λουλούδια, κέρνα τον καφέ, μικρές κινήσεις που θα κάνουν τους γύρω σου να χαμογελάσουν και εσένα να νιώσεις περισσότερη αισιοδοξία.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News