Κλείσε τα μάτια σου και ακούμπα το σώμα σου. Πάρε μία βαθιά εισπνοή από τη μύτη. Εκπνοή από το στόμα. Ποιες είναι οι πρώτες σκέψεις και τα πρώτα συναισθήματα που σου δημιουργήθηκαν; Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί δρας και σκέφτεσαι με έναν συγκεκριμένο τρόπο, ενώ κάποιος άλλος στην θέση σου θα ενεργούσε εντελώς διαφορετικά; Τι σας χωρίζει και τι σας ενώνει; Ένα σύντομο ταξίδι με βάση την αναπνοή σου, σε βοηθά να ανακαλύψεις τον εαυτό σου και τον κόσμο γύρω σου. Ήρθε η στιγμή να ανακαλύψεις την αλήθεια σου.

Δεν είναι τυχαίο που έπεσες πάνω σε αυτό το άρθρο. Σημαίνει ότι είσαι ανήσυχο πνεύμα, σου αρέσει να εξερευνάς τον κόσμο, να γνωρίζεις νέους ανθρώπους και πολιτισμούς. Βαριέσαι τα συνηθισμένα και την ρουτίνα της καθημερινότητας. Πάντα θέλεις κάτι να κεντρίζει και να απασχολεί την σκέψη σου, όμως, μήπως σε όλο αυτό το χάος που επικρατεί στον κόσμο έχεις ξεχάσει ποια πραγματικά είσαι; Μήπως δε σου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσεις τον εαυτό σου ποτέ;

Αν έχεις, λοιπόν, έστω και μία μικρή υποψία ότι κάτι από όλα αυτά ισχύει, ήρθε η στιγμή να πάρεις τη ζωή στα χέρια σου!

Αν πιστεύεις ότι η ζωή γύρω σου κυλάει γρήγορα κι έντονα, ενώ εσύ κάθεσαι σε μία γωνία και την παρακολουθείς αναπαυτικά ή εστιάζεις την προσοχή σου αλλού, σε πράγματα και καταστάσεις τις οποίες θεωρείς σημαντικότερες από τον εαυτό σου, ήρθε η στιγμή να σε παρακινήσω και να σου πω: «Κάνε το υποσυνείδητό σου να δουλεύει για σένα!»

Και τι εννοώ με αυτό; Γνώρισε τον εαυτό σου, διόρθωσε και αντικατάστησε ό,τι δεν σου αρέσει στη ζωή που ζεις! Δώσε απαντήσεις σε ερωτήματα που σε βασανίζουν, επίλυσε προβλήματα που σε βαραίνουν, ξεκαθάρισε καταστάσεις που σε απασχολούν και δυσκολεύουν την καθημερινότητά σου! Αλλά κυρίως· Μάθε να χρησιμοποιείς την τεράστια δημιουργική δύναμη του νου που κρύβεται μέσα σου και γνώρισε την πραγματική γαλήνη της ψυχής σου.

Κάνε το υποσυνείδητό σου να δουλεύει για σένα – Τα μυστικά που χρειάζεσαι

Έχοντας, λοιπόν, κι εγώ αυτές τις σκέψεις στο πίσω μέρος του μυαλού μου, έπεσε στα χέρια μου το βιβλίο του κ. Γιώργου Παπαδόπουλου – Κυπραίου, «Κάνε το υποσυνείδητό σου να δουλεύει για σένα», και πραγματικά εντυπωσιάστηκα από τον τρόπο με τον οποίο ένα βιβλίο μπορεί να σου αλλάξει τον τρόπο σκέψης.

Κάνε το υποσυνείδητό σου να δουλεύει για σένα

Πρόκειται για ένα βιβλίο που βασίζεται σε τόσες πολλές πτυχές γνώσης από την κλασική και την σύγχρονη ψυχολογία, ενώ παράλληλα ενσωματώνει και αναδεικνύει όλα όσα μπορούν να σου προσφέρουν οι θρησκείες του δυτικού και του ανατολικού κόσμου. Είναι ένα βιβλίο που έχει στόχο να σε κάνει να ζήσεις μία καλύτερη ζωή, χρησιμοποιώντας απλές και καθημερινές ασκήσεις αναπνοής που μπορούμε να κάνουμε όλοι μας!

Αν σήμερα είχες μία δύσκολη μέρα, νομίζω πως είναι η κατάλληλη στιγμή να χαλαρώσεις, να ξεχαστείς, να συνδεθείς με το υποσυνείδητό σου και να γνωρίσεις την αλήθεια σου. Να θυμάσαι πως η αλήθεια είναι το μοναδικό πράγμα που θα σε συνοδεύει σε αυτή τη ζωή.

Έχε θάρρος όταν λες την αλήθεια, γιατί δεν θα κάνεις ποτέ λάθος.

Σοφοκλής, Αρχαίος Έλληνας τραγικός

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πατήσεις το play, να συγκεντρωθείς και να ακολουθήσεις τα βήματα της παρακάτω άσκησης.

Να θυμάσαι πως στόχος της άσκησης είναι να ασκηθείς στην τεχνική της αναπνοής, εισπνέοντας από την μύτη και εκπνέοντας αργά αργά από το στόμα όσο περισσότερο αέρα μπορείς, σουφρώνοντας τα χείλη όπως όταν σβήνεις ένα κερί.

(Μικρή παύση. Μόνο μουσική.)

  • Κάθισε αναπαυτικά με την πλάτη σου όρθια.
  • Βεβαιώσου ότι το κεφάλι σου δεν γέρνει προς τον έναν ή τον άλλο ώμο.
  • Τα πόδια σου να πατούν στο πάτωμα και να είναι παράλληλα μεταξύ τους, σε μικρή απόσταση.
  • Ακούμπησε το ένα ή και τα δύο χέρια σου στην κοιλιά, κάτω από το διάφραγμα και λίγο πάνω από τον ομφαλό.
  • Κατά τη διάρκεια των αναπνοών, η προσοχή σου να είναι εστιασμένη στο ανεβοκατέβασμα της κοιλιάς.
  • Κλείσε τώρα τα μάτια και βεβαιώσου ότι τα βλέφαρα σου δεν πιέζουν τους βοβλούς των ματιών σου.
  • Κάνε αυτό που λένε οι οδηγίες. Δεν χρειάζεται να επαναλάβεις τα λόγια, εκτός εάν σου ζητηθεί.

(Μικρή παύση. Μόνο μουσική.)

  • Πάρε βαθιά εισπνοή από τη μύτη.
  • Εκπνοή του αέρα.
  • Πάρε βαθιά εισπνοή από τη μύτη.
  • Εκπνοή από το στόμα.
  • Πάρε βαθιά εισπνοή από τη μύτη.
  • Εκπνοή από το στόμα.
  • Πάρε βαθιά εισπνοή από τη μύτη.
  • Εκπνοή από το στόμα.
  • Η τελευταία βαθιά εισπνοή από τη μύτη.
  • Εκπνοή του αέρα.
  • Έχεις τώρα συμπληρώσει πέντε βαθιές αναπνοές.
  • Συνέχισε να αναπνέεις κανονικά.

(Μικρή παύση. Μόνο μουσική.)

Επαναλαμβάνεις την άσκηση τουλάχιστον δύο φορές τη μέρα, μέχρι:

  1. Να μάθεις να εισπνέεις από τη μύτη για συγκεκριμένο χρόνο.
  2. Να μάθεις να εκπνέεις από το στόμα με τα χείλη σουφρωμένα για διπλάσιο χρόνο.

Μπράβο! Ολοκλήρωσες με επιτυχία την πρώτη προσπάθεια να συνδεθείς με το υποσυνείδητό σου! Ελπίζω μετά από αυτή την διαδικασία να νιώθεις ήδη καλύτερα!

Και να θυμάσαι, γνωρίζοντας το μυαλό σου και τον τρόπο που λειτουργεί, μπορείς να καταφέρεις τα πάντα!

Στο Κάνε το υποσυνείδητο σου να δουλεύει για σένα, περιλαμβάνονται ασκήσεις διαλογισμού και τεχνικές χαλάρωσης που θα σε βοηθήσουν να συνδέσεις τη θεωρία με την πράξη και να επαναπρογραμματίσεις το μυαλό σου ώστε να κάνεις το υποσυνείδητο σου να δουλεύει για εσένα.

Οι ασκήσεις μας βοηθούν να αναπνέουμε σωστά-από το διάφραγμα. Η αργή, διαφραγματική αναπνοή χαλαρώνει τους μυς, ηρεμεί το πνεύμα και απελευθερώνει την ορμόνη ενδορφίνη, που είναι το φυσικό αναλγητικό.

Έτσι μαθαίνουμε το σώμα μας να ηρεμεί, σιγά σιγά ακόμα και σε καταστάσεις έντονου στρες.

Οι ασκήσεις αναφέρονται μέσα στο βιβλίο και θα τις βρείτε online εδώ. 

Το βιβλίο «Κάνε το υποσυνείδητό σου να δουλεύει για σένα» του Γιώργου Παπαδόπουλου – Κυπραίου κυκλοφορεί απ’ τις εκδόσεις Διόπτρα.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News