Ανάμεσα σε δουλειά, οικογένεια, φίλους κι ό,τι άλλο μπορεί να περιλαμβάνει το πρόγραμμά σου, πολλές φορές αισθάνεσαι ότι δεν προλαβαίνεις να ασχοληθείς με σένα και χάνεις τον εαυτό σου. Και αυτό το συναίσθημα μπορεί να σε πάρει από κάτω. Όμως, αν καθίσεις λίγο να αναλογιστείς τις καλές συνήθειες που μπορεί να έχεις υιοθετήσει στη ζωή σου, θα καταλάβεις ότι δεν είσαι σε τόσο άσχημη φάση όσο πιστεύεις!

Καθημερινά, πιθανώς να κάνεις μικρά πράγματα που σημαίνουν ότι οδηγείσαι σε μια πιο υγιή ζωή, σωματικά και ψυχολογικά! Απ’ την ιεράρχηση των δικών σου αναγκών μέχρι καλύτερες συνήθειες διατροφής, αυτές είναι οι 6 συνήθειες που αν τις υιοθετείς ήδη θα πρέπει να είσαι περήφανη!

Οι 6 καλές συνήθειες για μια πιο ευτυχισμένη και υγιή ζωή

#1 Επενδύεις στο self-care

Η επένδυση στην αυτοφροντίδα σημαίνει να αφιερώνεις μικρά κομμάτια της ημέρας σου για εσένα. Το να επενδύεις χρόνο και ενέργεια σε σένα, βελτιώνει αυτόματα πολλούς άλλους τομείς της ζωής σου. Μέσα στο καθημερινό χάος, μπορεί να είναι πολύ εύκολο να βάλεις τον εαυτό σου σε προτεραιότητα, αλλά σίγουρα μπορείς να κάνεις μικρά πράγματα για σένα. Η φροντίδα του εαυτού σου σημαίνει επίσης ότι είσαι ΟΚ με το γεγονός ότι δεν είσαι τέλεια και δεν έχεις εμμονή με το να είσαι ή να φαίνεσαι άψογη σε όλα.

καλές συνήθειες
Pexels

#2 Μπορείς να λες όχι

Ναι, είναι ωραίο να βοηθάς τους άλλους, αλλά μερικές φορές πρέπει να λες όχι. Εάν λες συνεχώς ναι, επειδή νιώθεις άβολα να πεις όχι, θα πρέπει να σκεφτείς πολύ καλά γιατί το κάνεις. Πιστεύεις ότι θα δυσαρεστήσεις τους γύρω σου; Θέλεις να αισθάνεσαι ότι μπορούν όλοι να στηριχτούν πάνω σου; Και πού είσαι εσύ μέσα σε όλο αυτό;

#3 Νιώθεις ΟΚ να αφήνεις το τηλέφωνό σου στην άκρη

Η υγιής σχέση με την τεχνολογία δεν σημαίνει να πετάξεις το κινητό σου απ’ το παράθυρο, αλλά να ξέρεις πότε να το αφήνεις στην άκρη. Μπορείς να βάζεις δηλαδή όρια σε αυτή τη σχέση και να αφιερώνεις περισσότερο ποιοτικό χρόνο σε σένα και στους άλλους. Να είσαι παρούσα σε όλες τις στιγμές της ζωής σου κι όχι να τις ζεις παράλληλα με την ενασχόληση με το smartphone σου.

#4 Εξασκείς την ευγνωμοσύνη

Η ευγνωμοσύνη είναι ένα πολύ σημαντικό συστατικό της διατήρησης μιας θετικής ψυχικής στάσης και της δημιουργίας ενός πιο ευτυχισμένου, πιο παραγωγικού ατόμου. Ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές, υπάρχουν θετικά πράγματα για τα οποία μπορείς να είσαι ευγνώμων. Προσπάθησε να γράφεις τουλάχιστον ένα πράγμα για το οποίο είσαι ευγνώμων κάθε μέρα. Μπορεί να είναι κάτι τόσο μικρό όσο, “Είμαι ευγνώμων για τον καφέ που απόλαυσα.” Το θέμα είναι να υπενθυμίζεις στον εαυτό σου ότι, ανεξάρτητα από τα αρνητικά στη ζωή σου, υπάρχουν πάρα πολλά θετικά.

καλές συνήθειες
Unsplash/Freshh Connection

#5 Πίνεις πολύ νερό

Το να είσαι ενυδατωμένη είναι υψίστης σημασίας για μια καλή ζωή. Από τη βελτίωση του μεταβολισμού σου και την πρόληψη των πονοκεφάλων έως έναν πιο υγιή εγκέφαλο, το νερό μπορεί να είναι η λύση! Να φροντίζεις να πίνεις πάντα νερό όταν διψάς, ενώ η οδηγία του CDC είναι οι γυναίκες να πίνουν τουλάχιστον 2,7 λίτρα νερού την ημέρα.

#6 Έχεις υγιή σχέση με το φαγητό

Ή αλλιώς ακολουθείς μια διαισθητική διατροφή! Σε πολύ βασικό επίπεδο, η διαισθητική διατροφή είναι η ιδέα ότι πρέπει να τρως όταν νιώθεις πείνα και να σταματάς όταν έχεις χορτάσει. Ακούγεται απλό; Είναι. Αντί να βασίζεσαι στο να μετράς συνεχώς θερμίδες ή να υπενθυμίζεις συνεχώς στον εαυτό σου ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγεις, το διαισθητικό φαγητό είναι να μάθεις πώς αισθάνεται και λειτουργεί το σώμα σου σε σχέση με αυτό που του δίνεις να καταναλώσει. Ο στόχος αυτής της διατροφής είναι να σταματήσεις να σκέφτεσαι το φαγητό με αρνητικό πρόσημο και συνεχόμενους περιορισμούς.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News