Ξυπνάς και σηκώνεσαι κατευθείαν; Λάθος! Όχι ότι πρέπει να κάθεσαι με τις ώρες και να κοιμάσαι ενώ χτυπάει το ξυπνητήρι, όμως ξέρουμε τι να κάνεις πριν σηκωθείς από το κρεβάτι το πρωί.

Όπως έχουμε πει, ο τρόπος που ξεκινάς τη μέρα σου είναι πολύ σημαντικός. Μπορεί να καθορίσει τη διάθεσή σου τις επόμενες ώρες αλλά και να έχει επιρροή στο άγχος σου. Σκέψου το εξής: Αν πατήσεις την αναβολή στο ξυπνητήρι, θα σηκωθείς πιο αργά απ’ το κρεβάτι και στη συνέχεια θα τρέχεις να τα προλάβεις όλα. Δε θα έχεις τόσο χρόνο να ασχοληθείς με τον εαυτό σου, να πιείς τον καφές με την ηρεμία σου, να φτιάξεις το πρωινό σου ή το ταπεράκι με το μεσημεριανό σου. Όλη σου η μέρα θα είναι στο τρέξιμο.

Ανεξάρτητα από το εάν είσαι πρωινός τύπος ή όχι, παρακάτω θα δεις όσα μπορείς και είναι καλό να κάνεις πριν καν σηκωθείς από το κρεβάτι σου το πρωί.

Τι να κάνεις πριν σηκωθείς από το κρεβάτι;

Απόλαυσε τη στιγμή

Όταν ανοίγεις για πρώτη φορά τα μάτια σου το πρωί, δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου να απολαύσει αυτή τη στιγμή. Επεξεργάσου τους ήχους που ακούς γύρω σου, για παράδειγμα της βροχής ή των πουλιών που κελαηδούν. Αφιέρωσε στον εαυτό σου μερικές στιγμές ευγνωμοσύνης που μπορούν να σε κάνουν να αναζωογονηθείς, να νιώσεις πιο χαρούμενη για την υπόλοιπη μέρα. Εσύ για τι είσαι ευγνώμων σήμερα;

Επιπλέον, νιώσε καλά με τον εαυτό σου, υπενθύμισέ του πόσο καλά νιώθεις και ενίσχυσε την ευτυχία σου, απλά και μόνο χαμογελώντας και μιλώντας με όμορφα λόγια πρώτα πρώτα σε σένα.

Η 10λεπτη ρουτίνα που πρέπει να αποκτήσεις το πρωί για να ξυπνάς με καλή διάθεση και να είσαι παραγωγική όλη μέρα

Προετοίμασε το σώμα σου

Ξέρεις πόσο σημαντικό είναι να τεντώνεσαι το πρωί; Είναι ένας καλός τρόπος να προετοιμάσεις το σώμα σου, αντιμετωπίζοντας έτσι τη δυσκαμψία, τεντώνοντας τους μύες και διώχνοντας το άγχος. Η στάση του σώματος θα βελτιωθεί και οι τραυματισμοί θα προληφθούν. Αν έχεις όρεξη, μπορείς φυσικά να κάνεις και λίγη yoga, αν σε βολεύει.

τι να κάνεις πριν σηκωθείς
Freepik

Σκέψου τι έχεις να κάνεις

Καθώς αρχίζεις να ξυπνάς και ενεργοποιείται ο εγκέφαλος, σκέφτεσαι τα πράγματα που έχεις να κάνεις μες τη μέρα. Πώς θα τα πετύχεις; Μήπως χρειάζεται να ζητήσεις τη βοήθεια κάποιου; Αυτές είναι μόνο μερικές ερωτήσεις που μπορεί να κάνεις στον εαυτό σου, ώστε να σε βρουν οι υποχρεώσεις πιο οργανωμένη.

Πιες νερό

Οι περισσότεροι από εμάς δεν πίνουμε αρκετό νερό, ζώντας σε κατάσταση χρόνιας αφυδάτωσης. Και μάντεψε τι συμβαίνει. Αυτό μας κάνει να αισθανόμαστε πιο κουρασμένοι. Βάλε στο κομοδίνο σου ένα μπουκάλι νερό και πιες λίγο από αυτό μόλις ξυπνάς, ενυδατώνοντας από νωρίς κιόλας το σώμα σου.

Πάρε βαθιές ανάσες

Πάρε πολλές, βαθιές και αργές αναπνοές, απελευθερώνοντας την ένταση και ξεκινώντας τη μέρα με μια αίσθηση χαλάρωσης. Θα εισάγεις οξυγόνο στο σώμα, όντας σε εγρήγορση αμέσως, ενώ θα ανακουφίσεις και το άγχος.

Δες εδώ τεχνικές χαλάρωσης απ’ το άγχος που πραγματικά θα σε βοηθήσουν!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News