Η ενήλικη ζωή που όλες κάποτε θέλαμε και ανυπομονούσαμε να μας συμβεί είναι υπέροχη αλλά έχει δυσκολίες. Οι υποχρεώσεις είναι πολλές και οι αντοχές κάποια στιγμή στερεύουν. Ο χρόνος συχνά δε σου φτάνει. Τρέχεις από τη μία δουλειά στην άλλη και γυρίζεις στο σπίτι ερείπιο. Αν έχεις στερέψει από ενέργεια υπάρχει τρόπος να επανέλθεις και θέλει πρόγραμμα!

Αν έχεις στερέψει από ενέργεια υπάρχει τρόπος να επανέλθεις

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Η μέρα έχει 24 ώρες και τις 8 από αυτές καλό είναι να τις χρησιμοποιείς για να κοιμάσαι και να γεμίζεις τις μπαταρίες σου! Με αυτά και με εκείνα λοιπόν, μένουν ακόμα 16 ώρες. Από αυτές τις 16 ώρες τις 8 χρειάζεται να βρίσκεσαι στη δουλειά, αλλά θα αφαιρέσω 9 υπολογίζοντας το να πας στη δουλειά και το να γυρίσεις στο σπίτι μετά τη λήξη της εργασία σου. Συνεπώς σου μένουν 7 ώρες! 7 ώρες για να τακτοποιήσεις τις υποχρεώσεις σου, να κάνεις τις δουλειές σου, να μαγειρέψεις για την επόμενη μέρα και να χαλαρώσεις στον καναπέ.

Τι συμβαίνει στο σώμα όταν κλαίμε

Το παραπάνω σενάριο είναι αυτό που ιδανικά θα έπρεπε να ισχύει. Ωστόσο η πραγματικότητα είναι ότι την ημέρα για τα παραπάνω σου αναλογούν περίπου 5-6 ώρες καθώς οι χ καθυστερήσεις σου τρώνε από το χρόνο σου. Δεν έχω καμία πρόθεση να σε αγχώσω με αυτό απλά θα ήθελα να σου παρουσιάσω την πραγματικότητα και το λόγο που νιώθεις ότι έχεις στερέψει από ενέργεια.

Όταν τα σκέφτεσαι όλα μαζί το αναμενόμενο αποτέλεσμα είναι ότι, μετά από μία αρκετά πιεστική μέρα, θα γυρίσεις στο σπίτι, θα κάτσεις στον καναπέ και θα παραγγείλεις fast food γιατί πεινάς και γιατί δεν πρόκειται να το κουνήσεις ρούπι. Μαζί σου. Όμως αν έφτιαχνες ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα με τα χόμπι σου (ναι υπάρχει χρόνος και για αυτά και καλό θα ήταν να το κάνεις πράξη), με τις δουλειές του σπιτιού και τον προσωπικό σου χρόνο όλα θα αρχίσουν να λειτουργούν καλύτερα.

τι να κάνεις στο σπίτι

Κάθε αρχή και δύσκολη λένε και είναι αλήθεια! Θα χρειαστεί να πειθαρχήσεις στο καινούριο σου πρόγραμμα τουλάχιστον για 3 με 4 βδομάδες μέχρι να σου γίνει συνήθεια και να μην νιώθεις αυτή την εξάντληση, της οποίας μεγάλο μέρος είναι και η ψυχολογική σου κούραση από το στρες. Θα δεις ότι όταν φτιάξεις τη ρουτίνα σου θα είσαι πιο ήρεμη, θα έχεις περισσότερη όρεξη και ενέργεια για να ζήσεις τις στιγμές σου όπως τους αξίζει… Στο έπακρο!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News