Άγχος, η μάστιγα της εποχής και δεν πρόκειται να σταματήσει, το ξέρεις καλά. Όμως, αυτό δεν σημαίνει πως θα έχεις μια ζωή γεμάτη στρες. Όσο δύσκολο κι αν είναι, όσο κουραστικοί και γρήγοροι κι αν είναι οι ρυθμοί ζωής, με πολλές υποχρεώσεις, πρέπει να το βγάλεις απ’ την καθημερινότητά σου και ξέρουμε ακριβώς πώς να ξεπεράσεις μια αγχωτική μέρα, παρ’ όλο που δεν είναι εύκολο.

Ξυπνάς το πρωί, τρέχεις στις δουλειές και τις υποχρεώσεις όλη μέρα, γυρνάς στο σπίτι και η πίεση που νιώθεις δεν έχει φύγει ακόμα. Δεν χαλαρώνεις εύκολα και φυσικά δεν διώχνεις και το στρες όλης της ημέρας από πάνω σου και το άγχος μετά τη δουλειά συνεχίζει να υπάρχει. Ήρθε, όμως, η ώρα να μάθεις πώς να ανακάμψεις έπειτα από μια πιεστική και αγχωτική μέρα και σίγουρα θα νιώσεις πολύ καλύτερα.

Πώς να ξεπεράσεις μια αγχωτική μέρα;

Αποδέξου τις σκέψεις σου

Το άγχος σε κάνει να σκέφτεσαι όλο και πιο πολύ και να υπεραναλύεις τις καταστάσεις και όσα έχεις να κάνεις, ακόμα και κάθε σου κίνηση. Και μερικές φορές ίσως να νιώθεις δέσμιος αυτών των σκέψεων ή ένοχος, όμως πραγματικά δεν υπάρχει λόγος. Είναι πολύ φυσιολογικό να νιώθεις έτσι και να σκέφτεσαι πολύ, απλά προσπάθησε να μην παγιδεύεσαι στις σκέψεις σου. Δεν κάνεις κάτι λάθος, γι’ αυτό αναγνώρισε τις σκέψεις σου, αποδέξου το τι συμβαίνει και προχώρα, βγαίνοντας σιγά – σιγά από αυτή την κατάσταση. Απόσπασε τον εαυτό σου, βγες έξω για μια βόλτα και απόλαυσε τη ζωή.

3+1 αποτελεσματικά βήματα για να χαλαρώσεις στο τέλος της ημέρας και να απαλλαγείς από το άγχος και την πίεση της δουλειάς

πώς να ξεπεράσεις μια αγχωτική μέρα
Pexels

10 λεπτά θετικής συζήτησης

Για 10 λεπτά μην πεις τίποτα αρνητικό, ακόμα κι αν το σκέφτεσαι. Κοιτάξου στον καθρέφτη και πες στον εαυτό σου πόσο υπέροχος είσαι. Φόρα κάτι που σου αρέσει, μίλα με θετικά λόγια στον εαυτό σου, αγκάλιασε τη θετικότητα και προσπάθησε να αυξάνεις αυτά τα λεπτά κάθε μέρα. Οι σκέψεις σου θα προσαρμοστούν και θα είσαι συνολικά πιο θετικός.

Σύνδεε τις λέξεις με την ευτυχία

Προσπάθησε να συσχετίσεις συγκεκριμένες λέξεις με συναισθήματα. Για παράδειγμα, υπάρχουν σίγουρα λέξεις ή πράγματα που σου δημιουργούν θετικά συναισθήματα και σου φέρνουν στο μυαλό όμορφες μνήμες. Για παράδειγμα, εγώ όταν ακούω τις λέξεις «Θεσσαλονίκη», «σκύλος» και χορός δεν μπορώ να μην χαμογελάσω. Εάν εκπαιδεύσεις το μυαλό σου να συσχετίζει τις δικές σου λέξεις με τη θετικότητα, τότε όταν αισθάνεσαι άγχος, μπορείς να παίρνεις μια βαθιά ανάσα και να τις σκέφτεσαι ή ακόμα καλύτερα, να κλείνεις τα μάτια σου και να φέρνεις στο μυαλό σου την όμορφη μνήμη.

Αφιέρωσε 5 λεπτά στις ανησυχίες σου

Γιατί αγχώνεσαι; Τι είναι αυτό που σε ανησυχεί; Γράψε τις σκέψεις σου για 5 λεπτά. Εάν δώσεις χώρο και χρόνο στις σκέψεις που σε ενοχλούν και σε κάνουν να νιώθεις αρνητικά συναισθήματα, είναι λιγότερο πιθανό να σε βαραίνουν μες τη μέρα. Θα νιώσεις να σου φεύγει ένα βάρος.

πώς να ξεπεράσεις μια αγχωτική μέρα
Pexels

Ένα βήμα την ημέρα και θα βγάλεις το άγχος από τη ζωή σου μια και καλή

Μίλα για αυτό

Από τα πιο αποτελεσματικά πράγματα που μπορείς να κάνεις είναι να μιλάς για τα συναισθήματα, τις σκέψεις και τους φόβους σου. Είτε πρόκειται να τα πεις σε έναν φίλο, συνάδελφο που εμπιστεύεσαι και νιώθεις άνετα μαζί του, είτε σε έναν ειδικό, ο οποίος σίγουρα θα σε βοηθήσει και με το παραπάνω. Στο iPop μας αρέσει πολύ να μιλάμε και να διώχνουμε την αρνητικότητα και το άγχος από πάνω μας με το που δημιουργούνται κι έτσι συνεχίζουμε τη μέρα μας δημιουργικά και με καλή διάθεση και ενέργεια!

Κάνε πράξη τεχνικές χαλάρωσης

Αν δεν έχεις χαλαρώσει ήδη αρκετά με αυτά τα 3 βήματα, τότε αυτό που χρειάζεσαι είναι να πιείς ένα χαλαρωτικό ρόφημα, όπως ένα χαμομήλι, και να κάνεις τεχνικές χαλάρωσης, ενώ έχεις ήδη ξαπλώσει στο κρεβάτι.

Δες εδώ τεχνικές χαλάρωσης απ’ το άγχος που πραγματικά θα σε βοηθήσουν!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News