Αν έχεις να διαλέξεις ανάμεσα στην αισιοδοξία και τη απαισιοδοξία, ελπίζω να διαλέξεις το πρώτο. Αν σκέφτεσαι «πώς να είμαι θετικός άνθρωπος» μπορείς και γίνεται. Όλα αυτά απέχουν μια απόφαση μακριά από το να το πετύχεις. Οι ειδικοί κάνοντας έρευνες, έβγαλαν τα αποτελέσματα ότι οι θετικοί άνθρωποι ζουν κατά μέσο όρο 15% περισσότερο και η θετικότητα ως στάση ζωής συντελεί στη μακροζωία. Να λοιπόν η ευκαιρία να επενδύσεις στην θετικότητα στη ζωή σου και να δεις τα αποτελέσματα στη ζωή σου.

ζωή με περισσότερη αισιοδοξία
Pexels
  • Κάνε ένα visual board

Ο πίνακας αυτός βασίζεται στη αρχή του οραματισμού και είναι ένα μοντέλο που προσφέρει όλη την έμπνευση, την αισιοδοξία και την προσμονή που χρειάζεσαι για να πας στο επόμενο level. Επειδή βασίζεται στη φαντασία δεν χρειάζεται να βάλεις κανένα όριο σε αυτό και μπορείς να τον φτιάξεις βασισμένο σε όλα αυτά που σου αρέσουν και όσα θες να αποκτήσεις μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα. Το βάζεις σε σημείο που το βλέπεις κάθε μέρα και έτσι αναλαμβάνεις δράση.

  • Κάνε περισσότερο από αυτό που σε κάνει χαρούμενο

Όσο μικρό και αν είναι αυτό που σε ευχαριστεί, κάνε λίγο από αυτό κάθε μέρα. Όταν κάνουμε πράγματα που μας αρέσουν εκκρίνονται ορμόνες της απόλαυσης που μας κάνουν να είμαστε πιο χαρούμενοι και θετικοί μέσα στη μέρα μας.

  • Ακύρωσε το ημερολόγιο

Τα τελευταία δύο χρόνια καταλάβαμε για τα καλά πώς είναι ένας αστάθμητος παράγοντας όπως η πανδημία να μας χαλάει τα σχέδια και να μας ακυρώνει το ένα μετά το άλλο το ημερολόγιό μας. Μην είσαι κολλημένος με το πρόγραμμά σου και να είσαι ευέλικτος. Ακόμα και αν ακυρώθηκε το ταξίδι που ετοίμαζες με τόση λαχτάρα στην Ιαπωνία μέχρι να το καταφέρεις και να είσαι έτοιμος ξανά για κάτι τέτοιο, ετοίμασε θεματικά πάρτι με έθιμα από το μέρος που ήθελες να πας και απόλαυσε τη στιγμή. Κάποια στιγμή θα είμαστε ξανά εντελώς ελεύθεροι.

  • Φτιάξε ένα τετράδιο ευγνωμοσύνης

Αν πάρεις τον ΄χρόνο να αναλογιστείς και να μετρήσεις τις ευλογίες της ζωής σου, τα απλά πράγματα που κάθε μέρα λόγω των γρήγορων ρυθμών της ζωής δεν σκεφτόμαστε, θα νιώσεις αμέσως πολύ καλύτερα. Η επόμενη ανάσα μας δεν είναι δεδομένη, άλλοι συνάνθρωποί μας παλεύουν γι’αυτή στα δωμάτια των νοσοκομείων σε όλον τον κόσμο. Μόνο γι αυτό και που βλέπουμε άλλη μια μέρα είναι λόγοι που μας κάνουν να είμαστε ευτυχισμένοι, αισιόδοξοι και ευγνώμονες.

  • Κάνε εθελοντισμό και πρόσφερε βοήθεια στους άλλους ανθρώπους γύρω σου

Το ότι είμαστε καλά, ότι έχουμε στέγη να στεγάσουμε εμάς και την οικογένειά μας και ένα πιάτο φαγητό στο τραπέζι μας, είναι κάτι που για άλλους ανθρώπους δεν είναι δεδομένο. Όταν προσφέρουμε αισθανόμαστε πληρότητα και μια αίσθηση ότι βοηθήσαμε έναν άλλο άνθρωπο όταν εκείνος μας χρειαζόταν. Τη στιγμή που δίνεις αδειάζουν τα χέρια σου, αλλά γεμίζει η καρδιά σου.

  • Βάλε στο καθημερινό σου πρόγραμμα την βόλτα στη φύση

Ακόμα και αν μένεις στην πόλη, βρες το κοντινό σου πάρκο, βγες και περπάτα έστω για είκοσι λεπτά. Ο τρόπος που ζει ο άνθρωπος σήμερα είναι ενάντια στη φύση του. Δεν φτιαχτήκαμε για να είμαστε βιδωμένοι σε έναν καναπέ και να βλέπουμε τηλεόραση. Η επαφή με τη φύση, είναι ευεργετική και προσφέρει όλη την θετικότητα που χρειαζόμαστε στη μέρα μας.

Μήπως είσαι τοξικός και δεν το ξέρεις; Πόσο εύκολο είναι να το αλλάξεις και πώς θα το πετύχεις

  • Μην παρασύρεσαι από την τοξικότητα και την αρνητικότητα των άλλων γύρω σου

Κάποιοι άνθρωποι είναι χειμαρρώδεις. Έχουν συχνά μια μουντάδα και μια σκοτεινή ενέργεια που είναι ικανή να παρασύρει τα πάντα στο πέρασμά της. Μην παρασύρεσαι. Πάρε τρεις βαθιές αναπνοές και εκπνοές και προσπάθησε να διατηρηθείς στο ύψος σου. Με τη σταθερότητά σου ίσως δείξεις τον τρόπο και σε αυτόν τον άνθρωπο και βοηθηθεί και εκείνος από εσένα.

  • Προσπάθησε να σε καταλάβεις και ότι βρίσκεσαι σε κατάσταση αλλαγής

Αν δεν ήσουν πάντα θετικός άνθρωπος και τώρα βρίσκεσαι στην διαδικασία στο να το αλλάξεις να ξέρεις ότι κάθε αλλαγή είναι δύσκολη και χρειάζεται ένα σχετικό κόπο στην αρχή. Ο εγκέφαλος κάνει τα πάντα για να αποφύγει τον πόνο και αυτό που προσπαθείς τώρα, είναι ένα ξεβόλεμα σε σχέση με την προηγούμενη συνήθεια. Να αντισταθείς σε αυτό και να κάνεις αυτό που δεσμεύτηκες εφόσον γνωρίζεις τι αποτέλεσμα θα λάβεις από αυτό.

  • Φρόντισε τη διατροφή σου, τον ύπνο σου και κάνε κάθε μέρα λίγη άσκηση

Δεν είναι τιμωρία, είναι δώρο για τον εαυτό σου. Το τζανκ φαγητό, η αδράνεια στην άσκηση, ο λίγος ύπνος είναι μια τιμωρία. Να φέρεσαι όπως θα ήθελες να φερθείς στο παιδί σου. Το παιδί σου θα το τάιζες φρούτα και σαλάτες και ελάχιστο τζανκ, θα φρόντιζες να βγει στο πάρκο να τρέξει και να παίξει, να κοιμηθεί αρκετές ώρες. Προσπάθησε να γίνεις ο γονιός του εαυτού σου και να του φερθείς όπως θα φερόσουν σε κάτι πολύτιμο.

  • Αποδέξου τα αρνητικά συναισθήματα όταν έρθουν

Προφανώς και θα έρθουν, δεν είμαστε καρτούν και δε ζούμε σε ένα ροζ σύννεφο. Η ζωή είναι απρόβλεπτη γεμάτη εκπλήξεις. Αν έρθει κάτι που φέρει μαζί του αρνητικά συναισθήματα δεν μπορούμε να εθελοτυφλούμε και να τα κρύψουμε κάτω από το χαλάκι. Τα συναισθήματα είτε θετικά είτε αρνητικά είναι εδώ για κάποιον λόγο και πρέπει να εκφράζονται. Δε μας κάνει λιγότερο θετικούς το ότι πχ μπορεί να κλάψαμε επειδή είμαστε λυπημένοι.

  • Απόλαυσε το ταξίδι

Έχοντας αυτή τη διάθεση ευγνωμοσύνης και πληρότητας κάθε μέρα και απολαμβάνοντας το ταξίδι δεν μπορούμε παρά να είμαστε θετικοί άνθρωποι και ευτυχισμένοι που ζούμε τη στιγμή και για όσο θα είμαστε εδώ. Απολαμβάνουμε το ταξίδι γιατί τίποτα δεν είναι δεδομένο και αν μπορούμε να είμαστε οτιδήποτε ας είμαστε θετικοί άνθρωποι! Μας κάνει καλό!

Πώς να είμαι θετικός άνθρωπος; Αφού το αποφασίσω και δεσμευτώ μπορώ να το κάνω αρκεί να το θέλω.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News