Η οδήγηση στις μεγάλες πόλεις είναι πρόκληση για όλους μας. Κάποιοι το παίρνουν χαλαρά, κάποιοι εκνευριζόμαστε και κάποιοι είναι οι..ενοχλητικοί οδηγοί.

Ίσως εντοπίσεις τον μπροστινό σου. Ίσως δεις τον εαυτό σου σε αυτούς. Πάντως το ipop.gr προσπάθησε να “σχηματίσει” 6 κατηγορίες ενοχλητικών οδηγών στους ελληνικούς δρόμους.

Ο “προσπερασάκιας”

κατηγορίες ενοχλητικών οδηγών

Τη πρώτη φορά κατάλαβε ότι δεν χωράει και δεν το τόλμησε. Τη δεύτερη φορά έκανε τα πάντα αλλά βρήκε λεωφορείο και πάλι δε τα κατάφερε. Επιτέλους την τρίτη φορά πέτυχε αυτό που ήθελε να κάνει απ’ τη στιγμή που μπήκε στη Γαλατσίου και σε βρήκε μπροστά του. Σε προσπέρασε.

Ωραία! Mission Accomplished. Τώρα βάζει σε εφαρμογή το επόμενο σχέδιο του. Κατεβάζει δευτέρα και πάμε τώρα όλοι μαζί με 30 χιλιόμετρα την ώρα. Άρα, λοιπόν, ο “προσπερασάκιας” δεν βιαζόταν. Ήθελε παρέα στο άραγμα.

Ο “Stop on Stop Off”

κατηγορίες ενοχλητικών οδηγών

Έχουν περάσει 25 λεπτά και ακόμα τριγυρνάς γύρω γύρω στη Κηφισιά για να παρκάρεις. Μετά από κάποια ώρα ο ανταγωνισμός έχει γίνει συμπάθεια και έχεις, σχεδόν, γνωριστεί με τους “συναγωνιστές” σου που γυρνάνε και αυτοί σαν τις “άδικες κατάρες” για να βρουν τη πολυπόθητη θέση.

Είναι ο ένας, όμως, αυτός ο συγκεκριμένος. Ξέρεις ποιος. Αυτός που όταν έχει Stop θα ανεβάσει 4.000 στροφές για να προλάβει να το παραβιάσει και θα περιμένει υπομονετικά να κάνει τον κύκλο του και να βρεθείτε ξανά στο ίδιο σημείο, με μία σημαντική διαφορά. Τώρα έχεις εσύ Stop. Θα κορνάρει, θα φωνάξει την Αστυνομία, θα παριστάνει ότι γεννάει αλλά, τώρα, έχει προτεραιότητα και θα την διεκδικήσει.

Ο “φέτα”

κατηγορίες ενοχλητικών οδηγών

Ξάδερφος του “προσπερασάκια”. Ο οδηγός “φέτα” δε βιάζεται. Ποτέ. Η άποψη του για την ασφαλή οδήγηση είναι τα 20 χιλιόμετρα την ώρα. Δεν έχει σημασία αν ο απο πίσω (όντως) γεννάει ή αν γενικά πρέπει να συνεχιστεί η κυκλοφορία των οχημάτων.

Το ταβάνι είναι τα 20 χιλιόμετρα και καλό είναι να το συνηθίσουμε μέχρι να βρεθεί δεύτερη λωρίδα.

Ο μερακλής

κατηγορίες ενοχλητικών οδηγών

Αυτό το είδος συναντάται μόλις καταφέρεις και προσπεράσεις τον “φέτα”. Πλέον ο δρόμος έχει δύο λωρίδες και νιώθεις τον αέρα της ελευθερίας να σου φυσάει τα μαλλιά.

ΟΧΙ. Μπροστά απ’ τον “φέτα” ήταν ο μερακλής. Δύο λωρίδες ίσον περισσότερος χώρος για αυτόν. Θα κάτσει λοιπόν ανάμεσα και εσύ μπορείς να περιμένεις. Αν, μάλιστα, βρεις τελικά χώρο να προσπεράσεις θα αμφιταλαντευτεί και λίγο δεξιά – αριστερά για να σε κρατάει και σε εγρήγορση.

Το “λαγωνικό”

κατηγορίες ενοχλητικών οδηγών

Όλοι, όταν ψάχνουμε να παρκάρουμε, χαμηλώνουμε ταχύτητα και είμαστε πιο “αντικοινωνικοί” οδηγοί. Το “λαγωνικό” δεν είναι αντικοινωνικός. Είναι θηρευτής.

Δεν έχει σημασία αν θα ψάχνει για 4 χιλιόμετρα και κάθε 4 μέτρα θα πατάει φρένο για να “επιτεθεί” σε κάποιον κάδο γιατί νόμιζε ότι ήταν θέση. «Μπορείς να περιμένεις, ψάχνω».

Αυτός που βγαίνει απ’ την Αττική Οδό

κατηγορίες ενοχλητικών οδηγών

Μία κατηγορία απο μόνος του. Όσοι περνάνε απ’ το σημείο που ενώνεται η Αττική Οδός με την Λεωφόρο Κηφισού, στο ρεύμα προς Πειραιά, ξέρει. Δεν έχει σημασία αν έχει ή όχι κίνηση.

Λωρίδα επιτάχυνσης – αριστερή λωρίδα, μονοκοπανιά! Αν κινείσαι κανονικά στην Λεωφόρο Κηφισού (ή Ε.Ο Αθηνών – Λαμίας) είσαι απλά ένα εμπόδιο. Μπορείς να σταματήσεις γιατί “έτσι ορμάει η Αττική Οδός”.

Και για να μην ξεχνιόμαστε, δες εδώ πότε αφαιρούνται πινακίδες και δίπλωμα με τον νέο ΚΟΚ.

Διαβάστε επίσης:

Οι ενοχλητικοί τύποι που συναντάς στο γυμναστήριο!