Σχεδόν κάθε βράδυ, η μέρα τελειώνει με ακριβώς το ίδιο πρόβλημα: Έχεις έναν εξαιρετικά σφιχτό και πιασμένο αυχένα. Η λάθος στάση σώματος όσο δουλεύεις σε συνδυασμό με τα νυχτερινά ραντεβού μπροστά στο Netflix, συντελούν στο να νιώθεις κάθε βράδυ πριν κοιμηθείς αυτό τον πόνο. Κι ενώ θα ήθελες να έχεις ένα μασέρ να σε αναλαμβάνει την ώρα που χαλαρώνεις, σίγουρα αυτό δεν είναι ένα ρεαλιστικό σενάριο. Το ήξερες, όμως, ότι μπορείς να λύσεις κάθε κόμπο στον αυχένα σου μόνη σου, μέσα σε 3 λεπτά;

Το μόνο που χρειάζεσαι για να κάνεις αυτή την τεχνική που θα σε ανακουφίσει απ’ τον πολύ πόνο είναι ένα μπαλάκι του τένις! Η λύση φαίνεται τόσο απλή αλλά κάνει πραγματικά δουλειά. Φυσικά, δεν θα διορθώσει για πάντα το πρόβλημά σου, αλλά σίγουρα θα σου προσφέρει μια ανακούφιση μέχρι να αποφασίσεις να αλλάξεις κάποια πράγματα στη στάση σώματός σου ώστε να μην πιάνεσαι συνεχώς σ’ αυτό το σημείο.

Ψάχνεις τρόπο να βελτιώσεις τη στάση του σώματός σου; Μάθε πώς μπορείς να το επιτύχεις μέσα σε 10 λεπτά

κόμπο στον αυχένα
Pexels

Πώς να κάνεις μασάζ για να λύσεις κάθε κόμπο στον αυχένα στο σπίτι:

Πάρε ένα μπαλάκι του τένις, βρες ένα βολικό σημείο στο πάτωμα και ξάπλωσε. Στη συνέχεια ακολούθησε αυτές τις οδηγίες:

  • Λύγισε τα γόνατά σου, κρατώντας την πίεση από τη μέση σου και τοποθέτησε τη μπάλα του τένις στο αυλάκι στο πίσω μέρος του λαιμού σου.
  • Αφιέρωσε μερικά δευτερόλεπτα για να αναπνεύσεις, αφήνοντας τη μπάλα του τένις να βυθιστεί στον μυϊκό ιστό.
  • Στρέψτε αργά το κεφάλι σου προς τα δεξιά, παίρνοντας μια βαθιά ανάσα όταν ακουμπάς μια περιοχή που είναι πιασμένη. Μείνε εκεί για μερικά δευτερόλεπτα. Συνέχισε να κυλάς μέχρι το αυτί σου να κοιτάζει προς το πάτωμα.
  • Επίστρεψε αργά προς το κέντρο και επανάλαβε προς την αριστερή πλευρά.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News.