Τα φρούτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά που ενισχύουν το ανοσοποιητικό και καταπολεμούν πολλά προβλήματα υγείας. Είναι από τα πιο υγιεινά σνακ που υπάρχουν. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες που πρέπει να προσέξεις, ώστε να λαμβάνεις όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά από τα φρούτα και τα λαχανικά που καταναλώνεις.

Πώς θα λαμβάνεις όλα τα θρεπτικά συστατικά από τα φρούτα και τα λαχανικά

Να τρως και τη φλούδα τους

Η φλούδα, αν και πολύ δεν την προτιμούν, είναι το καλύτερο σημείο των φρούτων. Είναι πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Ειδικότερα η φλούδα των μήλων είναι εμπλουτισμένη με φυτικές ίνες, βιταμίνη C και βιταμίνη A. Μελέτες έχουν ανακαλύψει πως όταν τρως τα φρούτα ή τα λαχανικά με τη φλούδα τους μπορείς να περιορίσεις την παχυσαρκία, καθώς και τον κίνδυνο για εμφάνιση καρκίνου.

θρεπτικά συστατικά από τα φρούτα
Pexels

Να τα τρως… μην τα πίνεις

Ο χυμός δεν περιέχει τις φυτικές ίνες των φρούτων και οι φυτικές ίνες είναι αυτές που ευθύνονται για την απελευθέρωση της γλυκόζης στο κυκλοφορικό σου σύστημα. Γι’ αυτό το λόγο, καλό θα ήταν να καταναλώσεις ένα ολόκληρο φρούτο ή ένα smoothie στο οποίο τα φρούτα έχουν πολτοποιηθεί. Μην προτιμάς να πιεις ένα φυσικό χυμό, απλά φάε το φρούτο ως έχει αφού το πλύνεις καλά.

θρεπτικά συστατικά από τα φρούτα
Pexels

Προσοχή στην υπερκατανάλωση

Όπως και με τον χυμό, έτσι και με τα αποξηραμένα φρούτα είναι πολύ πιο εύκολο να το παρακάνεις, αφού μπορείς να καταναλώσεις πολύ πιο γρήγορα 2 ποτήρια χυμό ή να φας μια σακούλα με αποξηραμένα δαμάσκηνα. Επιπλέον συνήθως περιέχουν οι συσκευασμένοι χυμοί, αλλά και τα αποξηραμένα φρούτα περιέχουν συντηρητικά και πρόσθετα γλυκαντικά, κάτι που δεν τα κάνει υγιεινή επιλογή για σένα.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News