Το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι πολύ σημαντικό καθώς μας προστατεύει και μας βοηθά να είμαστε υγιείς. Μπορεί να υπάρχουν πολλά συμπληρώματα διατροφής για να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα, όμως υπάρχουν πάντα και πιο απλοί και φυσικοί τρόποι να το κάνεις. Παρακάτω θα βρεις 73τρόπους για να ενισχύσεις φυσικά τη βιταμίνη C στον οργανισμό σου!

Πώς να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα

Τώρα, πιο πολύ από ποτέ, λόγω πανδημίας είναι πολύ σημαντικό να προστατεύσεις όσο μπορείς τον οργανισμό σου. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το πετύχεις αυτό και ένας από αυτούς είναι και η πρόσληψη της βιταμίνης C. Η καλή υγιεινή, ο επαρκής ύπνος και η ισορροπημένη διατροφή παίζουν όλα σημαντικό ρόλο στην πρόληψη και την αύξηση της ανθεκτικότητας του οργανισμού.

Ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα βασίζεται σε μια ισορροπημένη ποικιλία βιταμινών και ανόργανων συστατικών με την πάροδο του χρόνου, και γι ‘αυτό είναι τόσο σημαντικό να διασφαλιστούν συνεπείς, θετικές διατροφικές συνήθειες. Το ανοσοποιητικό σου σύστημα είναι ακριβώς αυτό, ένα σύστημα, το οποίο απαιτεί συνεχή φροντίδα και συντήρηση για να λειτουργεί καλά. Ποιοι είναι οι τρόποι για να το πετύχεις αυτο;

Σνακ με σπόρους ροδιού

Τα ρόδια είναι super-food και αν δεν τα έχεις ήδη εντάξει στη διατροφή σου καλό είναι να το κάνεις. Τα ρόδια είναι γεμάτα με φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, βιταμίνη C, βιταμίνη Κ, φυλλικό οξύ και κάλιο. Αρκετές ερευνητικές μελέτες έχουν επιβεβαιώσει ότι είναι εξαιρετικά υψηλές σε αντιοξειδωτικά και είναι επίσης φυσικό αντιφλεγμονώδες. Οι σπόροι μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, στην καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού και του προστάτη, στην προστασία από την αρθρίτιδα, στη βελτίωση της μνήμης και στην άσκηση.

Gojii berries

Τα Gojii berries έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και σίδηρο, όπως επίσης είναι ιδανικά για ενέργεια. Περιέχουν την αντιοξειδωτική ζεαξανθίνη, η οποία έχει αποδειχθεί ότι βοηθά να αποτοξινώσεις τον οργανισμό σου από την ακτινοβολία ή την έκθεση στον καπνό. Μελέτες έχουν επίσης δείξει ότι μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του αρθριτικού πόνου, να προστατεύσουν τα μάτια σας και να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιακής νόσου.

συνήθειες στην καραντίνα

Μανταρίνια

Τα μανταρίνια όπως και τα πορτοκάλια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και ισχυρά φυτοθρεπτικά συστατικά. Η έρευνα για τον καρκίνο αποκάλυψε ότι η κατανάλωση μανταρινιών μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του ήπατος. Μπορείς να τα φας ευχάριστα σε τέλειες φρουτοσαλάτες, μανταρινάδες ή αναμειγνύοντάς τα σε κέικ!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News