Αυτοί είναι οι τρόποι για να τονώσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα, γιατί αυτό είναι υπεύθυνο για την άμυνα του οργανισμού μας. Συμπληρώματα διατροφής, διατροφή πλούσια σε αντιοξειδωτικά, καλός ύπνος και λίγο αλκοόλ θα σε βοηθήσουν να θωρακίσεις τον οργανισμό σου ενάντια σε ιούς.

Όταν το ανοσοποιητικό σύστημα είναι εξασθενημένο, ο οργανισμός είναι ευάλωτος σε ιούς, βακτήρια και ασθένειες, ενώ για να λειτουργεί αποτελεσματικά θα πρέπει να αποφύγουμε ορισμένους παράγοντες όπως είναι το άγχος, η κακή διατροφή και η κούραση.

Ακολουθούν οι 5 τρόποι για να τονώσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα:

Διατροφή πλούσια σε αντιοξειδωτικά

Τα αντιοξειδωτικά είναι ουσίες που προστατεύουν τα κύτταρα του οργανισμού μας από τις επιδράσεις των ελεύθερων ριζών και συμβάλλουν στην πρόληψη ασθενειών. Παράλληλα, η κατανάλωση αντιοξειδωτικών τροφίμων συμβάλλει μεταξύ άλλων στην καταπολέμηση της γήρανσης και στην πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων και της άνοιας. Τα τρόφιμα που είναι η καλύτερη πηγή αντιοξειδωτικών συμπεριλαμβάνουν τα μούρα, τη σκούρα σοκολάτα, την αγκινάρα, τον καφέ, το πράσινο τσάι, τα μήλα, τις ντομάτες, τα λαχανικά και τα λιπαρά ψάρια.

Άσκηση

Έρευνα του περιοδικού Medicine & Science in Sports & Exercise, έδειξε ότι το γρήγορο περπάτημα αυξάνει την κυκλοφορία των λευκών αιμοσφαιρίων. Τα λευκά αιμοσφαίρια σκοτώνουν συγκεκριμένα είδη μικροοργανισμών όπως τα βακτήρια. Τα ίδια οφέλη προκύπτουν κι απ’ την προπόνηση με βάρη, που αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό και τη θερμοκρασία του σώματος. Η ίδια μελέτη ανέφερε ακόμη ότι οποιουδήποτε είδους άσκηση που πραγματοποιείται για 75 λεπτά, προκαλεί αύξηση των επιπέδων των ορμονών, γεγονός που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο το ανοσοποιητικό σύστημα.

Διάβασε τη συνέχεια στο mensarena.gr

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News