Κι όμως υπάρχουν τρόφιμα που πρέπει να τρώμε καθημερινά για καλή υγεία και φυσική κατάσταση. Πόσα απ’ αυτά τρως ήδη;

Για να φροντίσουμε την υγεία μας και να διατηρήσουμε τη φυσική μας κατάσταση, πέρα απ’ την άσκηση, θα πρέπει να μάθουμε να τρεφόμαστε σωστά. Και γι’ αυτό, δεν αρκεί να τρώμε μόνο σαλάτες, ν’ αποφεύγουμε τη ζάχαρη και τις επεξεργασμένες τροφές, αλλά θα πρέπει να εντάξουμε και τα παρακάτω τρόφιμα στη διατροφή μας.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Harvard, υπάρχουν 5 τρόφιμα που πρέπει να τρώμε καθημερινά (ή τουλάχιστον συχνά), τα οποία θα μας χαρίσουν ενέργεια και θρεπτικά συστατικά. Ποια είναι αυτά;

Σολομός

Ο σολομός είναι πλούσιος σε πρωτεΐνες και Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς και του εγκεφάλου. Είναι ακόμη πλούσια σε Βιταμίνη D, η οποία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των οστών. Ωστόσο, επειδή δεν γίνεται όλοι να καταναλώνουμε σολομό καθημερινά, η καθηγήτρια Teresa Fung του Harvard, αναφέρει ότι καλό θα ήταν να το εντάξουμε στη διατροφή μας, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

τρόφιμα που πρέπει να τρώμε καθημερινά
unsplash/Caroline Attwood

Διατροφικά λάθη που βλάπτουν την υγεία σου χωρίς να το καταλαβαίνεις

Λαχανάκια Βρυξελλών

Τα λαχανάκια Βρυξελλών είναι όχι μόνο νόστιμα, αλλά πολύ εύκολα να τα εντάξεις και στο καθημερινό μενού, είτε μέσα σε σαλάτες είτε να τα ψήσεις στον φούρνο για το βραδινό σου. Έχουν μόλις 43 θερμίδες και είναι πλούσια σε Βιταμίνη Α, Βιταμίνη C, Βιταμίνη Κ, σίδηρο, ασβέστιο και μαγνήσιο, αλλά και αντιοξειδωτικά!

Μύρτιλα

Πλούσια κι αυτά σε αντιοξειδωτικά και Βιταμίνη C, έχουν μόλις 56 θερμίδες στα 100 γρ. και προσφέρουν μια καλή δόση Βιταμίνης Α και φυτικών ινών. Εάν είναι δύσκολο να προμηθευτείς μύρτιλα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, μπορείς να τα αγοράσεις κατεψυγμένα για τα smoothies σου ή να τα αντικαταστήσεις με τα εξίσου ωφέλιμα για την υγεία κεράσια και ρόδια.

Διάβασε τη συνέχεια του άρθρου στο mensarena.gr

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News