Είναι αλήθεια ότι οι περισσότεροι από εμάς θέλουμε να ζήσουμε μια μακρά, ευτυχισμένη, και υγιή ζωή. Δυστυχώς, στην επιδίωξή της επιτυχίας συχνά παίρνουμε λάθος αποφάσεις όσον αφορά την υγεία μας και καταλήγουμε να υιοθετούμε έναν ανθυγιεινό τρόπο ζωής. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείς να κάνεις την αλλαγή, ξεκινώντας από σήμερα. Αυτό που κάνουμε κάθε μέρα είναι αυτό που καθορίζει τη ζωή μας, έτσι οι μικρές υγιεινές συνήθειες που βάζουμε στην καθημερινότητα μας συνθέτουν μια πιο υγιεινή ζωή.

Σημασία δεν έχει μόνο το τι τρως, αλλά και η ώρα της ημέρας που τρως

Αυτές είναι οι συνήθειες για καλή υγεία που μπορείς να υιοθετήσεις το 2023

Φτιάξε τον καφέ σου στο σπίτι

Έχεις σκεφτεί ποτέ γιατί ο καφές που αγοράζεις από την καφετέρια είναι συνήθως πιο εύγευστος από αυτόν που φτιάχνεις στο σπίτι; Ίσως επειδή εκεί μπορείς να του προσθέσεις σαντιγί, σιρόπι σοκολάτας ή να τον συνοδέψεις με ένα ντόνατ!

Φρόντισε να ετοιμάζεις μόνη τον καφέ σου και δε θα γλιτώσεις μόνο χρήματα αλλά και θερμίδες. Εάν δεν έχεις χρόνο να φτιάξεις τον καφέ σου στο σπίτι, τουλάχιστον παράγγειλέ τον σκέτο και αρκέσου σε έναν απλό εσπρέσο ή φίλτρου. Όσοι έχουν υφή γρανίτας και γεύση καραμέλας ή σοκολάτας, μπορεί να περιέχουν περισσότερες θερμίδες από ένα μικρό μάφιν!

συνήθειες για καλή υγεία
Unsplash

Τοποθέτησε υγιεινά τρόφιμα στο κέντρο της κουζίνας σου

Αυτή η τακτική είναι απίθανη, γιατί είναι τόσο εύκολο να ξεκινήσεις: απλά προσθέτεις μερικά μπολ ή πιάτα με το αγαπημένο σου υγιεινό φαγητό, κάπου στον πάγκο της κουζίνας σου. Γιατί να το κάνεις αυτό; Μια μελέτη έδειξε ότι εάν γεμίζεις το σπίτι σου με θρεπτικά τρόφιμα, είναι πιο πιθανό να αρχίσεις να τα καταναλώνεις. Τοποθετώντας υγιεινές επιλογές στο κέντρο της κουζίνας σου, θα έχεις απλώς περισσότερες πιθανότητες να τρως υγιεινά. 

Κατανάλωσε 3 διαφορετικά φρούτα και λαχανικά καθημερινά

Δοκίμασε να ορίσεις έναν συγκεκριμένο αριθμό μερίδων φρούτων και λαχανικών που θέλεις να τρως κάθε μέρα. Τα τρία φυσικά είναι πολύ λιγότερο από το προτεινόμενο, αλλά είναι ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης. 

Διατροφή και μνήμη: Οι καλύτερες τροφές που ενδυναμώνουν τον εγκέφαλο βελτιώνοντας τη συγκέντρωση και την ενέργειά σου

Μην παραλείπεις το πρωινό

Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που τρώνε πρωινό τείνουν να λαμβάνουν περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα και λιγότερα λιπαρά και χοληστερόλη. Τρώγοντας πράγματα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες σε κρατούν χορτάτη και γεμάτη ενέργεια. Μερικά ενδεικτικά τρόφιμα είναι τα δημητριακά και το ψωμί ολικής αλέσεως, γάλα με χαμηλά λιπαρά, τα φρούτα και το γιαούρτι.

συνήθειες για καλή υγεία
UNsplash

Μην παραμελείς την υγιεινή των δοντιών

Στο τέλος μιας κουραστικής μέρας, πόσοι αφιερώνουν χρόνο για να χρησιμοποιήσουν οδοντικό νήμα; Ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι η τακτική χρήση οδοντικού νήματος μπορεί να προσθέσει πάνω από 6 χρόνια στη ζωή μας. Γιατί; Η θεωρία είναι ότι τα βακτήρια που παράγουν οδοντική πλάκα εισέρχονται στην κυκλοφορία του αίματος και συνδέονται με φλεγμονή που εμποδίζει τα αιμοφόρα αγγεία και προκαλεί καρδιακές παθήσεις. Ξεκίνα σήμερα κιόλας λοιπόν να φροντίζεις για την υγιεινή των δοντιών σου!

Πώς μπορείς να κάνεις διατροφή με χαμηλό budget; Χρήσιμα tips για να αλλάξεις τη ζωή σου

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News