Τα οφέλη του σκόρδου για την υγεία μας δεν είναι τόσο ευρέως γνωστά όσο τους αξίζει. Και αυτό το λέμε γνωρίζονας πόσο καλά μπορεί να προσφέρει στη συνολικά μας ευεξία.

Αν εντάξεις λίγο περισσότερο σκόρδο στην καθημερινή σου διατροφή όχι απλώς θα δεις αλλαγές στον οργανισμό σου, αλλά ακόμα και στη διάθεσή σου και τη συνολική σου ευημερία.

Συνέχισε να διαβάζεις και ετοίμασε παράλληλα και μια σκελίδα σκόρδο γιατί ό,τι μαγειρέψεις σήμερα, σίγουρα θα έχει λίγο παραπάνω σκόρδο.

Τα οφέλη του σκόρδου για την υγεία σου και όχι μόνο

Υγιή δόντια
Η έρευνα έχει δείξει ότι το σκόρδο μπορεί να είναι μια καλή εναλλακτική θεραπεία για τα ούλα. Επιπλέον, το σκόρδο από τη φύση του έχει αντιβακτηριακές, αντιιικές και αντιμυκητιακές ιδιότητες. Και φυσικά αυτές οι ιδιότητες το κάνουν ικανό να αντιμετωπίζει όλους τους μικροσκοπικούς οργανισμούς που ζουν στο στόμα σου και ενδεχομένως επηρεάζουν την υγεία σου.

Μεγαλύτερο κίνητρο για γυμναστική
Εργάζεσαι σκληρά για να βελτιώσεις την φυσική σου κατάσταση; Δοκίμασε να προσθέσεις περισσότερο σκόρδο στη διατροφή σου. Η έρευνα έχει δείξει ότι το σκόρδο σε βοηθάει να γυμνάζεσαι περισσότερο χωρίς να επιβαρύνεις την καρδιά σου. Άλλωστε, γι’ αυτό το κατανάλωναν πολύ στην Αρχαιότητα οι αθλητές των Ολυμπιακών Αγώνων.

Αντιγηραντικές ιδιότητες
Φαίνεται ότι υπάρχει απόδειξη ότι το σκόρδο μπορεί να λειτουργήσει ενάντια στο «οξειδωτικό στρες». Με απλά λόγια: Καθώς μεγαλώνουμε σε ηλικία, φαινόμαστε μεγαλύτεροι και εμφανισιακά επειδή το σώμα μας μετατρέπει τα τρόφιμα και το οξυγόνο σε ενέργεια. Ωστόσο, μερικές φορές το σώμα μας καταστρέφει άλλα κύτταρα κατά τη διάρκειας αυτής της διαδικασίας. Με τη σειρά του, το δέρμα μας γίνεται πιο χαλαρό και ο εγκέφαλός μας γίνεται πιο αργός. Αυτές είναι οι συνέπειες του «οξειδωτικού στρες». Το σκόρδο, όμως, αναγκάζει το σώμα σας να αυξήσει την παραγωγή ουσιών στο αίμα που αντιμετωπίζουν την οξείδωση των κυττάρων στο σώμα μας. Αυτές οι ουσίες είναι κοινώς γνωστές ως αντιοξειδωτικά.

Αποθηκεύεις λάθος το σκόρδο στο σπίτι τόσο καιρό

οφέλη του σκόρδου για την υγεία
Needpix

Το σκόρδο μας κάνει πιο ελκυστικούς
Αυτό μπορεί να έρχεται σε αντίθεση με αυτό που πιστεύεις, αλλά είναι αλήθεια. Φυσικά, όλοι γνωρίζουμε την επίδραση του σκόρδου στην αναπνοή μας. Όμως, έρευνες από το 2016 έδειξαν ότι η επίδραση του σκόρδου στη σωματική μυρωδιά μας είναι στην πραγματικότητα ως επί το πλείστον θετική. Αυτό μπορεί να οφείλεται στις αντιμικροβιακές ιδιότητες του σκόρδου. Τα βακτήρια που προκαλούν την άσχημη μυρωδιά του ιδρώτα μειώνονται από το σκόρδο. Φυσικά, μπορείς να αποφύγεις να το φας αμέσως πριν το ραντεβού με το νέο σου αμόρε!

Φρέσκο ​​σκόρδο για το ανοσοποιητικό μας σύστημα
Το γεγονός ότι το σκόρδο μπορεί να συμβάλει στην υγεία μας είναι γνωστό απ’ τις γιαγιάδες μας. Έχει ιδιότητες που λειτουργούν κατά των βακτηρίων, των ιών και των μυκήτων. Όμως, αν θέλεις να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου, καλύτερα να το φας ωμό.

Σκόρδο κατά της υψηλής αρτηριακής πίεσης
Πολλαπλές μελέτες έχουν δείξει ότι η καθημερινή κατανάλωση σκόρδου έχει μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στη μείωση της χοληστερόλης μας. Φυσικά, εάν αντιμετωπίζεις οποιαδήποτε καρδιαγγειακή νόσο ή αυξημένα επίπεδα χοληστερόλης, θα πρέπει πάντα να λαμβάνεις τη συμβουλή του γιατρού σου. Το σκόρδο μπορεί να επηρεάσει το αποτέλεσμα στο σύνολό του, αλλά δεν είναι θεραπεία!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News