Συνήθως στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι το παρακάνουμε με το πλήθος των φαγητών, των γλυκών και των ποτών που έχουμε μπροστά μας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να νιώθουμε ένα πολύ δυσάρεστο φούσκωμα το οποίο είναι το τελευταίο που θέλουμε να αντιμετωπίσουμε μέσα στο γιορτινό κλίμα αυτής της ημέρας. Εδώ είναι μερικά χρήσιμα tips που θα σου δείξουν πώς να αντιμετωπίσεις το φούσκωμα μετά το Χριστουγεννιάτικο γεύμα.

Ψάξαμε και βρήκαμε πόσες θερμίδες έχει το χριστουγεννιάτικο τραπέζι – Δες αναλυτικά

Πώς να απαλλαγείς από το φούσκωμα μετά το Χριστουγεννιάτικο γεύμα

Η πρώτη συμβουλή, που μάλλον είναι λίγο αργά για να την ακολουθήσεις, είναι να είσαι προσεκτικός στο τι τρως και πόσο τρως. Τα λιπαρά και τα επεξεργασμένα τρόφιμα ή η υπερβολική ζάχαρη, μπορούν να αποτελέσουν πραγματικό έναυσμα για ένα δυσάρεστο φούσκωμα και πόνο στο στομάχι. Για το λόγο αυτό, επίλεξε μια ισορροπημένη διατροφή κατά το χριστουγεννιάτικο γεύμα που θα περιέχει και φυτικές επιλογές για να δώσεις στο έντερό σου την ποικιλία που χρειάζεται για να λειτουργήσει σωστά.

Εάν όμως το έχεις ήδη παρακάνει, προσπάθησε τουλάχιστον να μείνεις δραστήριος. Αντί να καθίσεις να απολαύσεις μια χριστουγεννιάτικη ταινία μετά το δείπνο, δοκίμασε να σηκωθείς για να κάνεις μια βόλτα 45 λεπτών. Δεν είναι όμως μόνο το φαγητό που πρέπει να προσέχουμε, αλλά και αυτό που πίνουμε μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στο φούσκωμα.

Έτσι, βεβαιώσου ότι πίνεις άφθονο νερό εάν θέλεις να απολαύσεις το αλκοόλ, το οποίο διαταράσσει την ισορροπία των βακτηρίων στο έντερο και την ικανότητά του να λειτουργεί.

Glute Makeover: Η χριστουγεννιάτικη προπόνηση που θα σε βοηθήσει στον στόχο σου (Video)

Και ένα έξτρα tip

Θα πρέπει επίσης να προσπαθήσεις να σκεφτείς πώς τρως. Το να τρως αργά μπορεί πραγματικά να κάνει μεγάλη διαφορά, ενώ εάν μιλάς λιγότερο κατά τη διάρκεια ενός γεύματος μπορεί επίσης να σε βοηθήσει επειδή αυτή η συνήθεια μας κάνει να καταπίνουμε επιπλέον αέρα ενώ τρώμε.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News