Έχεις φάει του σκασμού και θες να χωνέψεις, όσο πιο γρήγορα και αποτελεσματικά γίνεται. Δεν ξέρεις πως θα το καταφέρεις αυτό. Σου έχουμε τη λύση, ώστε να μην βαριανασαίνεις κάθε φορά που τρως υπέρ του δέον. Διάβασε ποιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι για να χωνέψεις, έπειτα από ένα τεράστιο γεύμα.

Η σωστή χώνεψη, μετά από κάθε γεύμα της ημέρα είναι το παν. Είτε για την καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, είτε για το βάρος σου. Κάνε τα παρακάτω βήματα και θα δεις πως θα σταματήσεις να ζητάς απεγνωσμένα αναψυκτικά για να ηρεμήσει το στομάχι σου.

Αυτοί είναι οι τρόποι για να χωνέψεις και να πεις «stop» στο βαρυστομάχιασμα

Πήγαινε για περπάτημα

τρόποι για να χωνέψεις

Ένα δεκάλεπτο περπάτημα είναι ό,τι καλύτερο για να «ξεφουσκώσεις», μετά από ένα τεράστιο γεύμα. Κάνε το γύρο του τετραγώνου σου, και προπαντώς μην σκεφτείς να ανεβάσεις ρυθμούς. Να χωνέψεις θέλεις, όχι να γυμναστείς. Το περπάτημα είναι πολύ αποτελεσματικό, όχι μόνο στο θέμα μετά το φαγητό, αλλά και στην καλύτερη λειτουργία του οργανισμού. Μια μικρή βόλτα βοηθά την καλύτερη οξυγόνωση του εγκεφάλου, καθώς και την αύξηση σακχάρων του αίματος.

Χαλάρωσε και μην αγχώνεσαι

Μετά το γεύμα σου, προσπάθησε να χαλαρώσεις. Μην ξαπλώσεις και μην πας για ύπνο, δεν κάνει καλό. Προτίμησε να καθίσεις να δεις τηλεόραση, να δεις το αγαπημένο σου τηλεοπτικό πρόγραμμα και γενικά να παρακολουθήσεις κάτι που να μην σε αγχώσει. Το άγχος δεν κάνει καλό στην πέψη και είναι παράγοντας στην αύξηση του βάρους, όσο παράλογο κι αν ακούγεται.

Πιες νερό

τρόποι για να χωνέψεις

Ξέχασε το μύθο με το νερό, πριν και μετά το φαγητό. Ναι μεν, δεν είναι καλό να πίνεις αλόγιστα νερό, αλλά πρέπει να πίνεις αργά και σταθερά ένα ποτήρι πριν και μετά από κάθε γεύμα. Το νερό, εκτός από λιποδιαλυτής, είναι ευεργετικό για τον οργανισμό. Είναι απαραίτητος παράγοντας για τη γρήγορη πέψη του οργανισμού. Ξέχνα, λοιπόν, τα ανθρακούχα, γιατί τίποτα δεν είναι καλύτερο από το νερό.

Οργάνωσε το επόμενο γεύμα σου

Κάνε ένα σχέδιο για το υπόλοιπο της ημέρας για να απόφυγε την υπερκατανάλωση τροφής στο επόμενο γεύμα. Στόχος για ένα πιο διατροφικά ισορροπημένο το γεύμα σου, πρέπει περιλαμβάνει άπαχες πρωτεΐνες, φρούτα και λαχανικά. Ειδικότερα, αν το επόμενο γεύμα είναι βραδινό, τότε μεγάλη προσοχή στο τι θα διαλέξεις

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News