Γνωρίζες ότι εάν δεν καταναλώνεις μια μεγάλη ποικιλία τροφίμων, δεν προσλαμβάνεις πολλά θρεπτικά συστατικά που είναι ωφέλιμα για την υγεία; Μήπως να το ξανασκεφτείς και να κάνεις πιο πλούσια τη διατροφή σου; Μάθε, λοιπόν, πώς η ποικιλία στη διατροφή σου είναι ευεργετική για τον οργανισμό σου.

Χωρίς αμφιβολία, κανένα μεμονωμένο φαγητό δεν περιέχει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, τα οποία πρέπει να προσλάβει ο οργανισμός μας. Κανένα τρόφιμο δεν είναι ίδιο με το άλλο! Κάθε ένα έχει μοναδική συστατική αξία. Για παράδειγμα, ένα φρούτο μπορεί να μας δίνει αρκετά μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C, αλλά μπορεί να υστερεί σε κάτι άλλο. Τα τρόφιμα είναι σαν τους ανθρώπους, το ένα συμπληρώνει το άλλο.

Γι΄αυτό πρέπει να ξέρεις πως η ποικιλία στη διατροφή σου προσφέρει πολλά οφέλη. Σε ακούω να ρωτάς «με ποιο τρόπο θα δώσω ποικιλία στη διατροφή μου;». Πρώτα απ’ όλα δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι, γιατί εμείς είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε.

Ιδέες για να δώσεις ποικιλία στη διατροφή σου

Βάλε χρώμα στο πιάτο σου

Ποια τρόφιμα πρέπει να πλένουμε
Pixabay

Το χρώμα στο πιάτο δεν σημαίνει πάρε μπογιά και βάψτο, σημαίνει βάλε περισσότερα λαχανικά ή φρούτα. Τα λαχανικά και τα φρούτα έχουν έντονο χρώμα και εκτός όμορφο ντεκόρ για το πιάτο είναι πάρα πολύ θρεπτικά για τον οργανισμό μας. Αντί, λοιπόν, να φας μια σοκολάτα το απόγευμα, φτιάξε μια ωραία φρουτοσαλάτα. Την ίδια γλύκα θα πάρεις και πιο θρεπτικό για σένα θα είναι.

Χρησιμοποίεισαι τα λαχανικά με «έξυπνους» τρόπους!

πώς να φάει λαχανικά το παιδί
Unsplash/Jose Soriano

Σούπες, smoothies είναι οι πρώτες ιδέες που μου έρχονται, πρόχειρα. Το να καμουφλάρεις τρόφιμα που δεν σου αρέσουν με ωραίο τρόπο είναι και ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να βάλεις ποικιλία στη διατροφή σου.

Ένταξε στο διατροφικό σου πρόγραμμα φαγητά που δεν σου αρέσουν

Δυστυχώς, αυτά που δεν μας αρέσουν αυτά είναι αναγκαία για τον οργανισμό μας. Το κουνουπίδι, το μπρόκολο και άλλα τόσο ωραία λαχανικά… σε χρώμα, είναι απαραίτητα για την υγεία μας και πρέπει να κάνεις την καρδιά σου πέτρα και να τα φας.

Και κάποιοι απαράβατοι κανόνες για ποικιλία στη διατροφή

Πάντα σαλάτα στο μεσημεριανό μου!

Δεν υπάρχουν «κακά» και «καλά» τρόφιμα, μόνο «κακές» και «καλές» συνήθεις!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News