Θες να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου και να βελτιώσεις την υγεία σου; Ξέρουμε τον τρόπο και αυτός δεν είναι άλλος από τις καλοκαιρινές υπερτροφές που πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου.

Η διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην υγεία και την ευεξία σου, επηρεάζοντας πολύ εύκολα και το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Μην ξεχνάς, άλλωστε, πως μέσα από αυτά που τρως πρέπει να προσλαμβάνεις τις βιταμίνες και τα μέταλλα που χρειάζεται ο οργανισμός σου. Βέβαια, υπάρχουν και κάποιες υπερτροφές που ενισχύουν την υγεία σου και ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σου. Μήπως να αρχίσεις να τις καταναλώνεις κι εσύ;

Οι καλοκαιρινές υπερτροφές που θα ενισχύσουν την υγεία και το ανοσοποιητικό σου σύστημα

Blueberries

Αυτά τα μούρα με το υπέροχο μπλε χρώμα τους έχουν υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών, τα οποία καταπολεμούν βλάβες που μπορεί να προκαλέσει μια φλεγμονή. Είναι επίσης μια υγιής πηγή ανθοκυανίνης, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που δίνει στα μούρα αυτό το ιδιαίτερο χρώμα τους.

Κόκκινες πιπεριές

Το λαχανικό αυτό έχει εξαιρετικά λίγες θερμίδες και είναι επίσης από τις πιο υγιεινές πιπεριές. Οι κόκκινες πιπεριές περιέχουν 11 φορές περισσότερη β-καροτίνη από τις αντίστοιχες πράσινες, αλλά και ένα μεγάλο ποσοστό της συνιστάμενης ημερήσιας βιταμίνης C που πρέπει να καταναλώνεις.

καλοκαιρινές υπερτροφές
Freepik

Ντομάτα

Το λυκοπένιο που κρύβεται στις ντομάτες έχει αντιοξειδωτικό χαρακτήρα και σε προστατεύει από τις υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου. Η ουσία αυτή μπορεί επίσης να βοηθήσει στην προστασία των κυττάρων σου από βλάβες, ενώ μην ξεχνάς πως οι ντομάτες έχουν επίσης κάλιο, βιταμίνες Β και Ε και άλλα θρεπτικά συστατικά, τα οποία είναι γνωστό ότι μειώνουν την αρτηριακή πίεση.

Καρπούζι

Είναι ένα φρούτο που περιέχει μεγάλο ποσοστό νερού, ενυδατώνοντας σημαντικά τον οργανισμό σου. Επιπλέον, το καρπούζι περιέχει λυκοπένιο και η προστασία που σου προσφέρει είναι μεγάλη, ενώ είναι γεμάτο βιταμίνες, όπως οι βιταμίνες Α και C, οι οποίες αντίστοιχα βοηθούν στην υγεία των ματιών και ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

καλοκαιρινές υπερτροφές
Unsplash/ 煜翔 肖

Σύκο

Το σύκο είναι ένα φρούτο γεμάτο με θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες Α, Β1 και Β2 και μέταλλα όπως ασβέστιο, σίδηρο, φώσφορο, μαγγάνιο, νάτριο, κάλιο κ.ά. Συμβάλλει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, ενώ είναι κι ένα υπέροχο επιδόρπιο.

Παντζάρια

Αυτό το λαχανικό περιέχει φυτικά θρεπτικά συστατικά με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και β-καροτένιο. Τα παντζάρια είναι πολύτιμα ως καλή πηγή φυλλικού οξέος, η οποία βοηθά στην προστασία από γενετικές ανωμαλίες, καρκίνο του παχέος εντέρου και οστεοπόρωση.

Τι να τρως το Καλοκαίρι; 10 τροφές που πρέπει να καταναλώνεις για ενυδάτωση και καλύτερη υγεία

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News