Το μαγνήσιο είναι ένα σημαντικό μεταλλικό στοιχείο, απαραίτητο στον οργανισμό. Εξασφαλίζει την σωστή λειτουργία των μυών και των νεύρων, ισχυροποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα, διατηρεί τον καρδιακό ρυθμό, και κτίζει γερά κόκκαλα. Πώς θα ενισχύσεις τον οργανισμό σου με μαγνήσιο; Οι τρόποι είναι απλοί και οι τροφές μπορεί να βρίσκονται και στο ψυγείο σου, αυτή τη στιγμή.

Οι τροφές που ενισχύουν το μαγνήσιο στον οργανισμό σου

Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα είναι τόσο υγιεινή όσο και νόστιμη. Η μαύρη σοκολάτα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο, χαλκό και μαγγάνιο και περιέχει προβιοτικές ίνες που τροφοδοτούν τα υγιή σας βακτήρια του εντέρου. Επιπλέον, είναι γεμάτη με ευεργετικά αντιοξειδωτικά, τα οποία είναι θρεπτικά συστατικά που εξουδετερώνουν τα επιβλαβή μόρια που μπορούν να βλάψουν τα κύτταρα και να οδηγήσουν σε ασθένειες .

Η μαύρη σοκολάτα είναι ιδιαίτερα ευεργετική για την υγεία της καρδιάς, καθώς περιέχει φλαβανόλες, οι οποίες είναι ισχυρές αντιοξειδωτικές ενώσεις που εμποδίζουν την «κακή» χοληστερόλη να οξειδωθεί και να κολλήσει στα κύτταρα των αρτηριών. Για να αξιοποιήσεις στο έπακρο τα οφέλη της μαύρης σοκολάτας, επίλεξε ένα προϊόν που περιέχει τουλάχιστον 70% κακάου.

Αβοκάντο

πώς να μειώσεις την κακή χοληστερόλη
Pixabay

Το αβοκάντο είναι ένα εξαιρετικά θρεπτικό φρούτο και μια νόστιμη πηγή μαγνησίου. Ένα μέσο αβοκάντο περιέχει 58 mg μαγνησίου. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, βιταμίνες Β και Κ. Σε αντίθεση με τα περισσότερα φρούτα, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά μονοακόρεστα που είναι υγιή για την καρδιά.

Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση αβοκάντο μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή, να βελτιώσει τα επίπεδα χοληστερόλης και να αυξήσει τα συναισθήματα πληρότητας μετά τα γεύματα.

Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου και να παραμείνεις υγιής!

Μπανάνες

Οι μπανάνες είναι από τα πιο δημοφιλή φρούτα στον κόσμο. Είναι γνωστές για την περιεκτικότητα σε κάλιο, το οποίο μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση και συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Επιπλέον, οι μπανάνες είναι πλούσιες σε βιταμίνη C και Β6, μαγγάνιο και φυτικές ίνες. Οι ώριμες μπανάνες έχουν υψηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη και υδατάνθρακες από τα περισσότερα άλλα φρούτα, επομένως μπορεί να μην είναι κατάλληλες για άτομα με διαβήτη.

Λιπαρά ψάρια

Τα ψάρια, ειδικά τα λιπαρά, είναι εξαιρετικά θρεπτικά. Μισό φιλέτο σολομού περιέχει 53 mg μαγνησίου, έχοντας επίσης 39 γραμμάρια πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας. Επίσης, τα ψάρια είναι πλούσια σε κάλιο, σελήνιο, βιταμίνες Β και διάφορα άλλα θρεπτικά συστατικά. Η υψηλή πρόσληψη λιπαρών ψαριών έχει συνδεθεί με μειωμένο κίνδυνο αρκετών χρόνιων παθήσεων, ιδίως καρδιακών.

Ξηροί καρποί

τροφές με πρωτεΐνη για τη νηστεία
Pexels

Είναι θρεπτικοί και νόστιμοι. Οι περισσότεροι ξηροί καρποί είναι επίσης μια καλή πηγή ινών και μονοακόρεστων λιπαρών και έχουν αποδειχθεί ότι βελτιώνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και χοληστερόλης σε άτομα με διαβήτη. Επιπλέον, οι ξηροί καρποί είναι αντιφλεγμονώδεις, ευεργετικοί για την υγεία της καρδιάς και μπορούν να μειώσουν την όρεξη όταν τρώγονται ως σνακ.

Γιατί πρέπει να ενισχύεις τον οργανισμό σου με μαγνήσιο;

Η ανεπάρκεια σε μαγνήσιο μπορεί να οδηγήσει σε μυϊκούς σπασμούς, καρδιαγγειακές παθήσεις, διαβήτη, υψηλή αρτηριακή πίεση, διαταραχές άγχους, ημικρανίες, οστεοπόρωση, και εγκεφαλικό επεισόδιο. Από την άλλη πρέπει να δοθεί μεγάλη προσοχή στην πρόσληψη μαγνησίου καθώς προκαλεί στομαχικές διατρραχές.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News