Θες να βελτιώσεις την υγεία σου, αλλά δεν ξέρεις πώς; Αφού το πήρες απόφαση ήρθε η ώρα να μάθεις το πώς να είσαι πιο υγιής από σήμερα κιόλας, μην χάνεις χρόνο.

Μπορεί κατά καιρούς να έχεις ακούσει και να έχεις διαβάσεις πολλά “μυστικά” για καλή υγεία, όμως εμείς θα σου πούμε τα πιο βασικά και εύκολα, ώστε να πετύχεις τον στόχο σου, χωρίς να πελαγώσεις, να αγχωθείς ή να αφιερώσεις πολύ χρόνο, αν δεν τον έχεις. Κάνε πράξη αυτούς τους 5 τρόπους και να δεις που από σήμερα θα είσαι πιο υγιής από ποτέ!

Καθημερινές συνήθειες που κρύβουν κινδύνους για την υγεία σου

Πώς να είσαι πιο υγιής; 5 εύκολοι τρόποι για να τα καταφέρεις

Βήμα 1ο: Κράτα τον εαυτό σου στον σωστό δρόμο κάθε μέρα

Κι όταν λέμε σωστό δρόμο εννοούμε αυτόν της υγείας. Για πολλούς ανθρώπους αυτό είναι δύσκολο, γιατί πρέπει συνεχώς να έχουν τον έλεγχο της φυσικής τους κατάστασης, της υγείας τους εν γένει. Γι’ αυτό, λοιπόν, ξεκινώντας φρόντισε να αρχίσεις να τηρείς ένα πρόγραμμα ρουτίνας που θα είναι υγιές και να καταγράφεις λίγο – πολύ τι κάνεις. Μπορείς να γράφεις τα γεύματά σου, την σωματική άσκηση που κάνεις, πόσα κιλά είσαι, αν παρατήρησες κάποια διαφορά στο σώμα ή την υγεία σου, τα αποτελέσματα των εξετάσεων που έκανες. Μπορεί να φαίνεται βαρετό, όμως είναι ένας καλός τρόπος για να παρακολουθείς την υγεία σου και οποιαδήποτε στιγμή σε ρωτήσει κάτι ο γιατρός θα έχεις και την απάντηση.

πώς να είσαι πιο υγιής
Freepik

Βήμα 2ο: Κουνήσου ακόμα κι αν δεν γυμνάζεσαι

Ένα από τα πιο συχνά λάθη των ανθρώπων είναι ότι βάζουν τη γυμναστική στη ζωή τους για δυο φορές τη βδομάδα, για παράδειγμα, αλλά νομίζουν πως αυτό είναι αρκετό. Ναι μεν θα δεις μια διαφορά αλλά δε θα είναι αρκετή. Ακόμα κι όταν δεν έχεις στο πρόγραμμα να κάνεις γυμναστική πρέπει με κάποιον τρόπο να ασκείσαι και να αποφεύγεις την καθιστική ζωή, όσο δύσκολο κι αν είναι, όσο βαρύ κι αν σου φαίνεται το πρόγραμμά σου. Φρόντισε τρεις φορές τη βδομάδα να ακολουθείς ένα πρόγραμμα γυμναστικής και τις υπόλοιπες να περπατάς λίγο, ακόμα και για να πας στο σούπερ μάρκετ ή σε μια υποχρέωση. Θα δεις μεγάλη διαφορά όχι μόνο στο σώμα σου, αλλά και στην ψυχολογία σου.

Βήμα 3ο: Αναδιαμόρφωσε τη διατροφή σου

Θα σου δώσουμε σε αυτό το σημείο tips για να αναδιαμορφώσεις σωστά τη διατροφή σου. Βγάλε από το πρόγραμμα τα επεξεργασμένα τρόφιμα, το junk food, το αλκοόλ σε καθημερινή βάση και τη ζάχαρη. Πρόσθεσε φρούτα και λαχανικά και συνδύασέ τα με πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και άλλες κατηγορίες τροφίμων. Ξεκίνα να τρως θρεπτικά σνακ και να πίνεις ροφήματα χωρίς ζάχαρη, κάνοντας έτσι με τον καιρό μικρές αλλαγές που θα βελτιώσουν την ποιότητα της διατροφής σου.

πώς να είσαι πιο υγιής
Pexels

Βήμα 4ο: Κάνε παρέα με ανθρώπους που έχουν τους ίδιους στόχους

Αν είσαι μέσα σ’ ένα σπίτι που οι υπόλοιποι ακολουθούν μια ανθυγιεινή διατροφή, δεν γυμνάζονται και παραμελούν την υγεία τους, τότε το πιο πιθανό είναι να επηρεαστείς κι εσύ. Είναι καλό να επικοινωνείς με ανθρώπους που έχουν τους ίδιους στόχους με σένα, μπορούν να σου δώσουν συμβουλές και να σε επηρεάσουν θετικά.

Οι εφικτοί στόχοι που πρέπει να θέσεις για να είσαι πιο υγιής

Βήμα 5ο: Ξέφυγε από τη ρουτίνα και τη βαρεμάρα

Πολλοί άνθρωποι προκειμένου να παραμείνουν υγιείς δημιουργούν μια βαρετή ρουτίνα καθημερινότητας, με βαρετές ασκήσεις γυμναστικής, μονότονα γεύματα και τίποτα το διαφορετικό. Και μπορεί να έχει αποτέλεσμα, όμως κάποια στιγμή θα σε κουράσει. Φρόντισε να εκπλήσσεις το σώμα και το μυαλό σου και να κάνεις κάτι διαφορετικό πού και πού. Μια άλλη άσκηση γυμναστικής, ένα διαφορετικό γεύμα – εξίσου υγιεινό και θρεπτικό – ή μια αναζωογονητική άσκηση για το σώμα και το μυαλό, όπως ο διαλογισμός. Αφοσιώσου στο πρόγραμμά σου, αλλά μην μένεις συνέχεια στα ίδια και στα ίδια.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News