Το καρπούζι είναι αναμφισβήτητα ο βασιλιάς του καλοκαιριού. Αποτελεί μια σημαντική πηγή θρεπτικών συστατικών και έχει ευεργετικές ιδιότητες στον οργανισμό μας και η καλύτερη εποχή του είναι από Ιούλιο έως και Σεπτέμβριο. Χρησιμοποιείται σε όλες τις εκδοχές: σε γρανίτες, σε φρουτοσαλάτες, σε σαλάτες πράσινες, με δημητριακά και κρύο γιαούρτι, ως γλυκό του κουταλιού, σε παγωτά σορμπέ, παγωμένο με ξινοτύρι, τηγανητό ή μαγειρευτό, ή ακόμη και σε αλκοολούχα ποτά. Σαν να λέμε πως το καρπούζι μπαίνει παντού! Μπορεί να το απολαμβάνεις από τότε που θυμάσαι τον εαυτό σου, γνωρίζεις όμως στην πράξη ποια είναι τα πραγματικά οφέλη του καρπουζιού, αυτά που το καθιστούν ένα must φρούτο για τους καλοκαιρινούς μήνες;

Αυτά είναι τα σημαντικότερα οφέλη του καρπουζιού

οφέλη του καρπουζιού
Unsplash

Μας βοηθά να παραμείνουμε ενυδατωμένοι

Το καρπούζι, μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην ενυδάτωση του οργανισμού, αλλά και στην αναπλήρωση των χαμένων υγρών, που προκύπτουν εξαιτίας της αυξημένης φυσικής δραστηριότητας και της αυξημένης θερμοκρασίας τους καλοκαιρινούς μήνες. Έτσι, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως γεύμα αποκατάστασης μετά την προπόνηση, ενώ παράλληλα μπορεί να αναπληρώσει ενέργεια και να προστατεύσει το μυοσκελετικό σύστημα, με αποτέλεσμα την ενίσχυση της αθλητικής απόδοσης.

Μην πετάς τα κουκούτσια απ’ το καρπούζι σου, φύτεψέ τα!

Είναι ό,τι καλύτερο για το δέρμα σου

Το καρπούζι περιέχει βιταμίνη Α, η οποία διατηρεί τα μαλλιά σου ενυδατωμένα και είναι αναγκαία για την ανάπτυξη όλων των ιστών του σώματος. Επιπλέον, με το καρπούζι παίρνεις βιταμίνη C, επίσης απαραίτητη για την κατασκευή και τη συντήρηση του κολλαγόνου ενώ το φρούτο αυτό συμβάλλει στην συνολική ενυδάτωση.

Ιδανικό για απώλεια βάρους

Το καρπούζι είναι ένα φρούτο που διεγείρει την έκκριση ούρων καθώς είναι φυσικό διουρητικό. Είναι ιδανικό για να αποφύγουμε την κατακράτηση υγρών και μας δίνει ένα χορταστικό αποτέλεσμα που μας επιτρέπει να χάσουμε πιο εύκολα σωματικό βάρος. Έχει επίσης χαμηλή θερμιδική περιεκτικότητα και είναι ιδανικό για μια ισορροπημένη διατροφή.

Ρίξε καρπούζι στο μπλέντερ και θα έχεις το λαμπερό πρόσωπο που επιθυμείς

Βιταμίνες για αντιοξειδωτική δράση

Μόλις ένα φλιτζάνι καρπούζι παρέχει το 21% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας βιταμίνης C, καθώς και λυκοπένιο και καροτενοειδή, τα οποία μετατρέπονται στον οργανισμό σε βιταμίνη Α. Όλα αυτά τα συστατικά έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση στον οργανισμό.

Έξτρα tip: Αυτό που σίγουρα δεν γνώριζες, είναι ότι η σάρκα της φλούδας από το καρπούζι ίσως είναι ακόμη πιο υγιεινή από το ίδιο το φρούτο! Το σκληρό και άγευστο δέρμα γύρω από το κόκκινο εσωτερικό του φρούτου, έχει εξαιρετικές ιδιότητες και δεν πρέπει να το πετάξεις ξανά, αντίθετα μπορείς να το καταναλώσεις σε διάφορες σαλάτες. Δεν ξέρω για σένα, εγώ πάντως πάω να φάω μια φέτα από το αγαπημένο μου φρούτο!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News