Το σπιτικό pop corn θεωρείται από αρκετούς γονείς ένα υγιεινό σνακ αντί για τα συσκευασμένα, όπως τα πατατάκια και τα γαριδάκια και αρκετές φορές είναι η πρώτη τους επιλογή όταν πρόκειται να δουν μια ταινία με τα παιδιά τους. Είναι όμως τελικά τόσο αθώο, όσο πιστεύουμε;

Είναι τελικά το σπιτικό pop corn πιο υγιεινό από τα υπόλοιπα σνακ;

Η απάντηση είναι εξαρτάται πώς θα τα φτιάξετε. Ο πιο υγιεινός τρόπος για να φας pop corn είναι αν τα φτιάξεις στον ειδικό παρασκευαστή pop corn, καθώς δεν χρειάζονται καν λάδι και περιέχουν μόλις 1 γρ. λίπους.

Τα pop corn που παρασκευάζονται στην κατσαρόλα με προθήκη ελαιόλαδου είναι η αμέσως επόμενη υγιεινή εναλλακτική λύση. Αν τα φτιάξεις στην κατσαρόλα μόνο με λάδι κι όχι με βούτυρο, τότε, ναι, είναι υγιεινά. Πιο συγκεκριμένα, ένα φλιτζάνι pop corn περιέχει μόλις 30-35 θερμίδες. Επομένως, ακόμα και αν καταναλώσεις 3-4 φλιτζάνια pop corn, δεν αποκλίνεις από την υγιεινή σου καθημερινή διατροφή.

Είναι υγιεινά τα pop corn
Pexels

Τα pop corn περιέχουν φυτικές ίνες και δημιουργούν αίσθημα κορεσμού ανάμεσα στα γεύματα ενώ βοηθούν και στην πέψη. Παράλληλα, είναι μια τροφή πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Έχουν πολυφαινόλες, μια θρεπτική ουσία που βρίσκουμε σε πολλά φρούτα και λαχανικά και καταπολεμούν τη φλεγμονή.

Τα pop corn με τη βουτυρένια γεύση έρχονται τελευταία στη λίστα. Το δυσάρεστο νέο της υπόθεσης είναι πως τα pop corn του κινηματογράφου, που είμαι σίγουρη ότι κι εσύ λατρεύεις, είναι πλούσια σε λιπαρά, οπότε καλό είναι να τα καταναλώνεις μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις.

Όσον αφορά τα συσκευασμένα pop corn θα πρέπει να διαβάσεις τα συστατικά τους. Επικεντρώσου στο αλάτι και στη ζάχαρη, κυρίως, αλλά και σε τι λάδι έχουν παρασκευαστεί. Τα καλύτερα λάδια είναι τα φυτικά έλαια, όπως το λάδι αβοκάντο. Αν γράφει ότι είναι μερικώς υδρογονωμένο, τότε μην το αγοράσεις γιατί περιέχει σίγουρα λιπαρά.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News