6 συστατικά είναι αρκετά για να φτιάξεις ένα σάντουιτς χωρίς γλουτένη! Αυτή η συνταγή είναι “κλεμμένη” απ’ το keto diet, που περιλαμβάνει μερικά εξαιρετικά λαχταριστά πιάτα! Το Keto σάντουιτς είναι μια παραλλαγή του κλασικού σάντουιτς, πολύ νόστιμο χωρίς καθόλου ψωμί!

Τα υλικά που θα χρειαστείς:

Για 2 μερίδες:

  • 4 μεγάλα αυγά
  • Λάδι
  • 1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
  • ½ κουταλάκι του γλυκού φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι
  • 2 μπιφτέκια ή φιλέτα κοτόπουλο
  • 2 φέτες τυρί τσένταρ ή άλλο τυρί της επιλογής μας

Συνταγές Keto που θα σε κάνουν να θέλεις να ξυπνήσεις για να φας πρωινό!

Πώς θα φτιάξεις τα Keto σάντουιτς;

  1. Χτυπάμε ελαφρώς τα αυγά σε ένα μπολ.
  2. Προσθέτουμε λίγο λάδι σε ένα αντικολλητικό τηγάνι και βάζουμε μέσα 2 κουπ πατ.
  3. Προσθέτουμε το 1/4 απ’ τα χτυπημένα αυγά σε κάθε κουπ πατ και καρυκεύουμε.
  4. Καλύπτουμε με ένα καπάκι το τηγάνι κι αφήνουμε τα αυγά να μαγειρευτούν για 3-4 λεπτά, έως ότου ψηθούν.
  5. Κάνουμε το ίδιο και με τα υπόλοιπα αυγά.
  6. Μαγειρεύουμε το κρέας μέχρι να ροδίσει.
  7. Κόβουμε με το κουπ πατ το τυρί σε στρογγυλές φέτες και στήνουμε το σάντουιτς!
  8. Απολαμβάνουμε ζεστό!

Mπορείς να βάλεις άλλα υλικά φυσικά στη γέμιση του σάντουιτς απλώς εμείς σου δείχνουμε την original keto συνταγή!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News