«Πώς να χάσω κιλά χωρίς δίαιτα»: Αυτό το ερώτημα ίσως βρίσκεται στην κορυφή των αναζητήσεων όταν κάποιος ψάχνει πώς να χάσει κιλά. Η αλήθεια είναι πως η απώλεια βάρους μπορεί να απασχολήσει τους περισσότερους από εμάς αρκετές φορές στη ζωή μας και η κάθε φορά δεν είναι η ίδια. Όμως, ένα είναι σίγουρο: Η πρώτη φορά που θα προσπαθήσεις να χάσεις κιλά θα σου φανεί πιο δύσκολη απ’ τις επόμενες.

Κι αυτό διότι την πρώτη φορά δεν έχεις μάθει ακόμα τα “κουμπιά” και τις ανάγκες του δικού οργανισμού, μπορεί να σου φανεί πιο δύσκολο να συγκρατήσεις τον εαυτό σου απέναντι σε πειρασμούς και να μην έχεις μπει ακόμα στο mindset.

Αν έφτασες σ’ αυτό το άρθρο, πιθανότατα βρίσκεσαι σε μια φάση που αναζητάς τρόπο να χάσεις περιττά κιλά και το πρώτο πράγμα που θα σου πούμε είναι ότι προφανώς μπορείς να το κάνεις χωρίς να πεινάς όλη την ημέρα. Άλλωστε, για να χάσεις βάρος και να το διατηρήσεις, το τελευταίο που χρειάζεσαι είναι μια εξαντλητική, γεμάτη στερήσεις δίαιτα.

πώς να χάσω κιλά χωρίς δίαιτα
Pexels

Όπως έχουμε πει πολλές φορές, εάν θέλεις στα αλήθεια να διατηρήσεις ένα υγιές βάρος για σένα, αυτό που θα κάνει πραγματικά τη διαφορά είναι να ακολουθείς ένα υγιεινό lifestyle, το οποίο θα σου γίνει τρόπος ζωής και δεν θα το κάνεις απλά μέχρι να δεις το νούμερο στη ζυγαριά να πέφτει, να φροντίζεις το σώμα σου και να καταναλώνεις τρόφιμα που έχουν να σου προσφέρουν θρεπτικά συστατικά.

Τα θαυματουργά superfoods της άνοιξης που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά

Παρακάτω θα βρεις 11 μυστικά για απώλεια βάρους χωρίς στερήσεις, που μπορούν αποδεδειγμένα να σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά αλλά και να αποτρέψεις την αύξηση βάρους στο μέλλον.

Πώς να χάσω κιλά χωρίς δίαιτα: 11 συμβουλές

  1. Μην τρως γρήγορα και να μασάς καλά την τροφή σου.
  2. Χρησιμοποίησε μικρότερα πιάτα όταν καταναλώνεις ανθυγιεινά φαγητά.
  3. Μην ξεχνάς να τρως επαρκή ποσότητα πρωτεΐνης κάθε μέρα.
  4. Μην βάζεις σε εύκολα σημεία τα cheat meals σου. Αν κάθε φορά που ανοίγεις το ντουλάπι, βλέπεις μπροστά σου κρουασάν και σοκολάτες, ε μια δυο τρεις θα τις φας.
  5. Να τρως τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, καθώς έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν την όρεξη και σε κάνουν να αισθάνεσαι χορτάτη για περισσότερες ώρες.
  6. Να πίνεις συχνά νερό.
  7. Μίκρυνε λίγο τις μερίδες σου.
  8. Να τρως χωρίς περισπασμούς από τηλεόραση και ηλεκτρονικές συσκευές.
  9. Να κοιμάσαι καλά και όσο μπορείς να μην αγχώνεσαι.
  10. Μείωσε ή αφαίρεσε εντελώς απ’ τη διατροφή σου τα ροφήματα με ζάχαρη, όπως αναψυκτικά και συσκευασμένους χυμούς.
  11. Σέρβιρε το junk food σε… κόκκινο πιάτο! Όσο περίεργο κι αν σου ακούγεται, τα κόκκινα πιάτα μπορεί να σε βοηθήσουν να τρως λιγότερα ανθυγιεινά σνακ.

Κι αν ακόμα σκέφτεσαι πόσο βουνό σου φαίνεται να εφαρμόσεις όσα σου γράψαμε παραπάνω, διάβασε εδώ πώς κατάφερα εγώ να κάνω τη μετάβαση απ’ την φουλ διατροφή με delivery σε μια υγιεινή, σπιτική διατροφή.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News