Έχεις βαρεθεί να τρως σαλάτες και λαχανικά συνεχώς; Ξέρουμε πώς να εντάξεις το kale στη διατροφή σου, χωρίς απαραίτητα να τρως κάθε μέρα σαλάτα.

Πρόκειται για ένα superfood που μπορείς να προσθέσεις στη διατροφή σου και είναι εξαιρετικά ωφέλιμο για την υγεία σου. Είναι θρεπτικό και έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες, όπως και όλα τα φυλλώδη λαχανικά. Όπως καταλαβαίνεις, έχεις πολλούς λόγους για να το καταναλώσεις, αλλά αν δεν είσαι λάτρης του, μπορείς να το τρως και εκτός σαλάτες, με τους παρακάτω τρόπους.

Πώς να εντάξεις το kale στη διατροφή σου;

Πρόσθεσέ το σε σούπες

Ανεξάρτητα από το είδος της σούπας που φτιάχνεις, το kale μαγειρεύεται ιδανικά, δίνοντάς σου όλα τα θρεπτικά συστατικά χωρίς να έχει γεύση. Αν το βάλεις στο μπλέντερ, τα πράγματα είναι πιο εύκολα όταν θα φας τη σούπα σου.

Τι θα έλεγες για ένα kale pesto;

Το pesto είναι από μόνο του “πράσινο” και συγχρόνως νόστιμο, έχοντας βασιλικό και σκόρδο, αλλά έχεις σκεφτεί ποτέ να προσθέσεις και kale; Απλά κάνε μια τυπική συνταγή και πρόσθεσέ το κι ούτε που θα καταλάβεις ότι το τρως.

kale στη διατροφή
Pixabay

Βάλτο στο χούμους

Εάν δεν έχεις φτιάξει ποτέ μόνος σου χούμους, τότε σίγουρα χάνεις. Μπορείς να το φτιάξεις πάρα πολύ γρήγορα και εύκολα, προσθέτοντας μέσα μεταξύ άλλων και kale, που θα σου δώσει τα θρεπτικά στοιχεία που χρειάζεσαι, χωρίς καν να το γευτείς.

Φτιάξε ένα kale smoothie

Ένα smoothie είναι ιδανικό για το πρωί, για το απόγευμα, σαν σνακ, μπορείς να το πιείς όποτε θες και είναι απίστευτα υγιεινό. Τι θα έλεγες για ένα smoothie με kale και μήλο; Μπορείς να το φτιάξεις όπως εσύ θες και να το απολαύσεις, παίρνοντας συγχρόνως ένα σωρό θρεπτικά συστατικά.

kale στη διατροφή
Unsplash/Jose Soriano

Αν εξακολουθείς να το προτιμάς σε σαλάτα…

Ίσως απλά το μόνο που χρειάζεται είναι να προσθέσεις ένα dressing, μια σως που θα κάνει τη σαλάτα σου πιο νόστιμη, καταναλώνοντάς την έτσι με μεγαλύτερη ευχαρίστηση.

5 τροφές που τις έχουμε στο μυαλό μας ως υγιεινές αλλά τελικά δεν είναι

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News