Φαντάζομαι πως ξέρεις ότι πρέπει να γυμνάζεσαι περισσότερο από το να κάθεσαι όλη μέρα αραχτή σε έναν καναπέ. Τι γίνεται, όμως, όταν μπορείς να τα συνδυάσεις και τα δύο; Τέρμα πια οι δικαιολογίες! Ήρθε η ώρα να γυμναστείς, ενώ κάθεσαι, με τις στάσεις γιόγκα που ανακαλύψαμε!

Ένας πολύ εύκολος τρόπος να γυμναστείς από την καρέκλα σου ή τον καναπέ σου είναι η γιόγκα. Ενώ συνήθως είναι απαραίτητο το στρωματάκι και το πάτωμα, εγώ σου συγκέντρωσα 5 στάσεις με τις οποίες μπορείς να γυμνάσεις αλλά και να χαλαρώσεις το σώμα σου και δε χρειάζεται να μετακινηθείς καν!

Τέρμα τα ψέματα και οι δικαιολογίες που λες στον εαυτό σου! Ήρθε η ώρα να γυμναστείς ακόμα και από την καρέκλα του γραφείου σου.

Ασκήσεις γιόγκα στο κρεβάτι: Στάσεις για να χαλαρώσεις πριν τον ύπνο και να γεμίσεις ενέργεια το πρωί

4+1 στάσεις γιόγκα που μπορείς να κάνεις από την καρέκλα σου:

Extended Mountain Pose

Κάθισε στην άκρη μιας καρέκλας με τα πόδια σου στο πάτωμα και τα δάχτυλα των ποδιών σου ελαφρώς στραμμένα προς τα μέσα. Πάρε μια βαθιά αναπνοή και ξεκίνα να ξεδιπλώνεις τα χέρια σου προς τα επάνω και ψηλά. Προσοχή! Προσπάθησε να κρατάς τους ώμους σου μακριά από τα αυτιά σου. Νιώσε το τέντωμα σε όλο σου το σώμα και επίστρεψε στην αρχική σου θέση.

Στάσεις γιόγκα
Kailey Whitman

Forward Fold

Κάθισε σε μια καρέκλα με τη σπονδυλική σου στήλη ίσια και τα πόδια σου στο πάτωμα, ξεκίνα να πέφτεις προς τα εμπρός, η κίνηση να γίνεται από τους γοφούς σου προσεκτικά, και άφησε τον κορμό σου να πέσει ανάμεσα στα πόδια σου. Όταν δεν μπορείς πια να είσαι σε ευθεία γραμμή, τότε στρογγυλοποίησε τη σπονδυλική σου στήλη και ρίξε το κεφάλι σου προς το πάτωμα. Σήκω αργά και επανάλαβε όσες φορές θέλεις.

Στάσεις γιόγκα
Kailey Whitman

Τα καλύτερα apps και κανάλια στο YouTube για γιόγκα στο σπίτι!

Cat/Cow

Κάθισε σε μια καρέκλα έχοντας ψηλά τον κορμό σου και τα χέρια σου στα γόνατα ή τα χέρια της καρέκλας. Μετακινήσου στη θέση της «γάτας» ρίχνοντας το πηγούνι προς το στήθος και στρογγυλοποιώντας την πλάτη σου. Στη συνέχεια, τράβηξε τους ώμους σου προς τα πίσω και άνοιξε προς τα εμπρός, καθώς βρίσκεσαι σε θέση «αγελάδας». Επανάλαβε άλλες δύο φορές.

Στάσεις γιόγκα
Kailey Whitman

Spinal Twist

Κάθισε με τον κορμό σου ψηλά σε μια καρέκλα και τέντωσε τα χέρια ψηλά, καθώς εισπνέεις. Στη συνέχεια ενώ εκπνέεις, στρίψε τον κορμό σου προς τα αριστερά και τοποθέτησε το δεξί σου χέρι στο αριστερό σου γόνατο. Έπειτα, τοποθέτησε το αριστερό σου χέρι στο πίσω μέρος της καρέκλας, καθώς εκπνέεις δες μέχρι που μπορείς να τεντώσεις τον εαυτό σου. Επίστρεψε στην αρχική σου θέση και επανάλαβε από την άλλη πλευρά.

Στάσεις γιόγκα
Kailey Whitman

Δες τι πρέπει να κάνεις για να χάσεις κιλά με τη γιόγκα

Pigeon Pose

Ξεκίνησε με τα δύο πόδια ίσια στο πάτωμα. Σηκώστε το δεξί σου πόδι και τοποθετήστε τον δεξί αστράγαλο ή τη γάμπα σου στον αριστερό μηρό σου. Κάθισε με τον κορμό σου ψηλά, εισπνοή – εκπνοή, και ξεκίνα να πέφτεις σε ίσια γραμμή προς τα μπροστά, μέχρι να αισθανθείς ένα βαθύ τέντωμα στο δεξιό γλουτό και στο κάτω μέρος της πλάτης. Μείνε σε αυτή τη στάση για ορισμένες αναπνοές και σε κάθε εκπνοή προσπάθησε να πιέζεις τον εαυτό σου προς τα εμπρός. Επίστρεψε στην αρχική σου θέση και επανάλαβε από την αντίθετη πλευρά.

Στάσεις γιόγκα
Kailey Whitman

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News