Εάν προσπαθείς να χάσεις βάρος, μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμη. Διάφορες μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση λιγότερων υδατανθράκων μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης διαβήτη, αντίστασης στην ινσουλίνη και άλλων σοβαρών ανησυχιών για την υγεία. Νομίζω πως ήρθε η στιγμή να ανακαλύψεις λίγο καλύτερα αυτόν τον κόσμο.

Πέρα από τα δεκάδες καλά που σου προσφέρει μία δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες, μπορεί, επίσης, να βοηθήσει στη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και εννοείται να φτάσεις τον στόχο σου, τα επιθυμητά κιλά που ονειρευόσουν τόσο καιρό.

Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα εμπόδια που μπορεί να συναντήσεις κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες που μπορεί να οδηγήσουν σε μη βέλτιστα αποτελέσματα. Αν και η συγκεκριμένη μέθοδος είναι πολύ παραγωγική και αποτελεσματική, η μείωση των υδατανθράκων από μόνη της δεν είναι αρκετή.

Αν θες να υπολογίσεις τις θερμίδες που καταναλώνεις, κάντο σωστά μ’ αυτό τον τρόπο!

Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που πρέπει να προσέξεις για να αποκομίσεις όλα τα πλεονεκτήματα της δίαιτας χαμηλών υδατανθράκων. Συνέχισε την ανάγνωση και μάθε όλα τα μυστικά που χρειάζεσαι!

Δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες: Αυτά είναι τα λάθη που κάνεις!

Κατανάλωση πολύ λίγων υδατανθράκων

Μια δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων, όπως υποδηλώνει το ίδιο το όνομα, απαιτεί να κόψεις τους υδατάνθρακες, αλλά οι χαμηλοί υδατάνθρακες δεν σημαίνουν απαραίτητα χωρίς καθόλου υδατάνθρακες. Για να διατηρήσεις μια υγιεινή δίαιτα ενώ ξεκινάς μια δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων, πρέπει να διασφαλίσεις ότι καταναλώνεις την επιθυμητή ποσότητα όλων των υγιεινών μακροθρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων πρωτεϊνών, υδατανθράκων, λιπών και φυτικών ινών.

Εάν καταναλώνεις πολύ λίγους υδατάνθρακες, το σώμα σου μπορεί να αρχίσει να αισθάνεται αδύναμο. Κάνε, λοιπόν, απλές προσαρμογές και προσπάθησε να καταναλώνεις όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά στις κατάλληλες μερίδες.

Υπομονή και ο χρόνος προσαρμογής

Πράγματι, μπορεί να είναι πολύ δύσκολο να υιοθετήσεις έναν εντελώς νέο τρόπο διατροφής που δεν περιλαμβάνει τροφές που τρως.

Ωστόσο, για να κερδίσεις όλα τα πιθανά οφέλη της δίαιτας με χαμηλούς υδατάνθρακες, είναι πολύ σημαντικό να έχεις υπομονή και να δώσεις στο σώμα σου χρόνο να προσαρμοστεί σωστά σε έναν εντελώς νέο τρόπο κατανάλωσης τροφής. Μπορεί να έχεις λαχτάρα στην αρχή, αλλά με τον χρόνο και την υπομονή, το σώμα σου θα προσαρμοστεί και θα αρχίσεις να χάνεις βάρος υγιεινά.

3 super healthy ιδέες για πρωινά που σε κρατάνε για ώρες

Μην αποφεύγεις τα λιπαρά

Τα υγιεινά λιπαρά αποτελούν σημαντικό μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής και η αποφυγή τους είναι εξίσου ανθυγιεινή με την υπερκατανάλωσή τους. Η έλλειψη κατάλληλης ποσότητας λίπους στη διατροφή σου θα σε κάνει να πεινάς περισσότερο, θα σαμποτάρει τη διατροφή σου με χαμηλούς υδατάνθρακες και θα επιβραδύνει αναπόφευκτα την απώλεια βάρους.

Να προγραμματίζεις τα γεύματά σου εκ των προτέρων

Όταν σχεδιάζεις να ξεκινήσεις μια δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων, να προγραμματίζεις πάντα τη διατροφή σου εκ των προτέρων για να αποφύγεις ορισμένα τρόφιμα.

Ετοίμασε μια λίστα με όλα τα είδη τροφών που θέλεις να φας και εξάλειψε όλα τα τρόφιμα που μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο τη διατροφή σου. Βεβαιώσου ότι έχεις ελέγξει την περιεκτικότητα σε λίπος, φυτικές ίνες και υδατάνθρακες του φαγητού για να προσδιορίσεις πώς αυτά τα είδη μπορούν να ταιριάζουν υγιεινά στη διατροφή σου.

4+1 super τροφές με χαμηλούς υδατάνθρακες που θα σε βοηθήσουν να χάσεις τα επιπλέον κιλά που δε θες!

Να πίνεις νερό!

Το νερό είναι πολύ σημαντικό όταν πρόκειται για απώλεια βάρους. Εάν δεν πίνεις άφθονο νερό, ο μεταβολισμός σου επιβραδύνεται, γεγονός που επηρεάζει την απώλεια βάρους σου. Η κατανάλωση οκτώ έως δέκα ποτηριών νερό κάθε μέρα βοηθά το σώμα σου να κατανέμει θρεπτικά συστατικά σε κάθε μυ, να αφαιρεί τις τοξίνες και να καίει αποτελεσματικά το λίπος.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News