Το να τρώμε υγιεινό φαγητό στο γραφείο μπορεί να μην είναι εύκολο για όλους μας, όμως η αλήθεια είναι πως τα τάπερ στη δουλειά θα μπορούσαν να είναι η ιδανική λύση για όλους εμάς που θέλουμε να τρώμε σωστά και ισορροπημένα, αλλά δεν τα καταφέρνουμε και τόσο καλά.

Οι περισσότεροι δουλεύουμε τουλάχιστον 7-8 ώρες την ημέρα καθισμένοι σε μια καρέκλα γραφείου και με το ζόρι κουνάμε μέχρι και τα άκρα μας για να ξεμουδιάσουν. Η ρουτίνα αυτή της δουλειάς σε συνδυασμό με άλλες υποχρεώσεις, εκτός ή και εντός του σπιτιού, όπως οι δουλειές του σπιτιού, δεν μας αφήνουν και τόσο χρόνο στο να τρώμε σωστά και όπως θα θέλαμε.

Ωστόσο, σίγουρα θα έχεις διαβάσει σε πολλά άρθρα – κι εμείς το έχουμε γράψει – ή θα το έχεις ακούσει από κάποιον άλλο, ότι το να παίρνεις τάπερ στο γραφείο είναι μία από τις καλύτερες λύσεις για να ισορροπήσεις τη διατροφή σου. Πες την αλήθεια. Το έχεις ακούσει αλλά αποφεύγεις να το κάνεις. Όλοι το έχουμε πάθει. Εγώ, όμως, αποφάσισα να το κάνω πράξη κι έτσι πλέον παίρνω τάπερ με φαγητό στο γραφείο κι ήρθε η ώρα να σου πω όλα όσα άλλαξαν στη διατροφή μου, γιατί μετά από αυτά θα θες κι εσύ να το κάνεις πράξη.

Πώς θα ξεκινήσεις να τρως καλύτερα στο γραφείο; Σου έχουμε 5 τρόπους!

Από πρακτικής άποψης, δε θα σου πω ότι όλα είναι υπέροχα όταν κουβαλάω το φαγητό μου στο γραφείο και τρώω εκεί αντί για το σπίτι μου και είμαι με τις φόρμες μπροστά από την τηλεόραση. Ούτε, βέβαια, είναι δυνατό πάντα να έχω το φαγητό έτοιμο πρωί πρωί πριν φύγω από το σπίτι. Όμως, τα θετικά για τη διατροφή είναι πολύ περισσότερα από τα αρνητικά και τα αντισταθμίζουν σε τέτοιο βαθμό που να θέλω να συνεχίσω να παίρνω φαγητό στη δουλειά και να αξιοποιώ έτσι το διάλειμμά μου.

Τι άλλαξε, λοιπόν, στη διατροφή μου απ’ όταν ξεκίνησα να παίρνω φαγητό στη δουλειά;

Αρχικά τα ταπεράκια που παίρνω στη δουλειά έχουν πάντα μέσα κάτι θρεπτικό, είτε φρούτα, είτε ένα μεσημεριανό γεύμα, όπως φασολάκια, κοτόπουλο με ρύζι, μπιφτέκι με σαλάτα, και ποτέ κάτι γλυκό. Αυτή η τακτική με βοήθησε πολύ να περιορίσω την κατανάλωση γλυκού μετά το μεσημεριανό, κάτι που όλοι θέλουμε κι εγώ δεν αποτελώ εξαίρεση, όμως στη δουλειά είναι πιο δύσκολο να το κάνεις. Οπότε, το να μην τρώω γλυκά περιορίστηκε αμέσως, ξεκινώντας έτσι να τρώω γενικά πιο σωστά, υγιεινά και ισορροπημένα γεύματα.

φαγητό στο γραφείο
Pexels

Το χειρότερο που κάνουμε όλοι και το έκανα κι εγώ είναι που πέφτουμε με τα μούτρα στο φαγητό το βράδυ μετά τη δουλειά. Ε λοιπόν, με το να τρώω στο γραφείο αυτό σταμάτησε να συμβαίνει και απλά πλέον το βραδινό μου είναι πιο ελαφρύ. Καταναλώνω κανονικά όλα αυτά τα γεύματα που λένε οι διαιτολόγοι να τρώμε, χωρίς να παραλείπω κάποιο όπως το μεσημεριανό που είναι και το πιο σύνηθες.

Κι επειδή τρώω όλα αυτά τα γεύματα που είπαμε και το βραδινό είναι πιο ελαφρύ άρχισα να ισορροπώ διατροφικά και να χάνω βάρος, σε συνδυασμό με λίγη σωματική άσκηση βέβαια, αλλά όχι σε καθημερινό επίπεδο. Αυτό δεν σημαίνει πως θα συμβεί σε όλους. Ο καθένας είναι διαφορετικός κι έχει τον δικό του μεταβολισμό, όμως και μόνο η διατροφή να ισορροπήσει και να τρως πιο υγιεινά είναι πολύ σημαντικό και με τον καιρό θα δεις διαφορά στο σώμα σου.

Μια υγιεινή διατροφή, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, βελτιώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, τη μνήμη, τη συγκέντρωση, την παραγωγικότητα, τη διάθεση με την ψυχολογία να επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό.

Ό,τι τρως επηρεάζει την ψυχολογία και τον εγκέφαλό σου- Μάθε τη διατροφή που περιορίζει το άγχος και την κατάθλιψη

Τέλος, έχω πει αντίο στο delivery και σε τέτοιου είδους εύκολες λύσεις με το τάπερ στη δουλειά να έχει γίνει η αγαπημένη μου συνήθεια.

Όλα ξεκινούν απλά και μόνο με τη θέληση. Δοκίμασέ το και να δεις που θα δεις διαφορά στη διατροφή σου και σιγά – σιγά θα σου αρέσει!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News