Πώς να μην πάρω κιλά τις γιορτές; Ιδού η απορία! Ταυτίζεσαι άραγε μαζί μου ή είσαι από κείνους τους τυχερούς που τρως τα πάντα και η ζυγαριά δεν καταλαβαίνει τίποτα; Αν ανήκεις στην δεύτερη ομάδα σε ζηλεύω να ξέρεις. Αν ανήκεις στην πρώτη ομάδα, ταυτίσου ελεύθερα μαζί μου και πάμε να δούμε πώς δεν θα μετρήσουμε κιλά παραπάνω στη ζυγαριά μας του Αϊ-Γιαννιού.

Πώς να μην πάρω κιλά τις γιορτές

Σε ένα μήνα ακριβώς αυτές οι γιορτές θα είναι παρελθόν και θα μετράμε αντίστροφα για το καλοκαίρι. Δεν είμαστε χθεσινοί όμως. Πια ξέρουμε πως τα πράγματα που συμβαίνουν κατά 90% στη ζωή μας είναι ο τρόπος που αντιδρούμε σε αυτά και 10% αυτό που συμβαίνει. Τα κιλά δεν έρχονται μόνα τους και ξέρουμε όλοι πολύ καλά τι πρέπει να κάνουμε και τι να μην κάνουμε ώστε να διατηρήσουμε ή να χάσουμε κιλά. Δεν είναι πια μυστικό. Οι επιλογές μας μας δίνουν τα αποτελέσματα.

συνταγή για μελομακάρονα

Μικρές αλλαγές που θα κάνουν τη διαφορά αυτές τις γιορτές

  1. Είσαι team Μελομακάρονα ή κουραμπιέ; Αυτή η ερώτηση είναι κομβική και θα καθορίσει κατά πολύ τα κιλά σου. Μην κοιτάς τις θερμίδες, δεν τις ελέγχω καν. Κοιτάω την ποιότητα των υλικών. Ο κουραμπιές σε κάποιες περιπτώσεις είναι υπέροχος, βουτυράτος, μυρωδάτος με το καβουρδισμένο του αμύγδαλο αλλά έχει και τόσα λιπαρά. Βούτυρο, ξηρούς καρπούς, τόοοοοοση άχνη ζάχαρη. Αντίθετα τα μελομακάρονα, με το λαδάκι τους, με το πορτοκάλι τους, με το μέλι τους, είναι γενικά πιο σοφή επιλογή. Διάλεξε μελομακάρονο φέτος. Επίσης αν τα φτιάξεις μόνος σου , φτιάξε μπουκίτσες και όχι εκείνο το τεράστιο μέγεθος που είναι σαν μπιφτέκι και σε λιγώνει τόσο πολύ. Πήγαινέ το όσο πιο κοντά γίνεται στις γιορτές, αν ξεκινήσεις από τώρα με τα μελομακάρονα τι θα γίνει;
  2. Κράτα μια ρουτίνα: Πήγαινε στο γυμναστήριο όπως πας σήμερα. Μην το αφήσεις να πας 7 Γενάρη που θα τρέχεις να μαζέψεις τα ασυμμάζευτα. Ούτως ή άλλως η καθημερινή άσκηση είναι ένα δώρο για τον εαυτό σου και έτσι μόνο πρέπει να το βλέπεις. Δεν είναι τιμωρία, δεν είναι «πάμε να κάψουμε αυτά που φάγαμε». Κάθε τέλος μιας άσκησης είναι μια γιορτή για όλα αυτά που μπορούν να κάνουν το σώμα σου.
  3. Να τρως πάντα σαλάτα με το φαγητό σου. Δεν είναι ψέμα και οι διατροφολόγοι έχουν έναν λόγο που το λένε αυτό. Η σαλάτα και οι φυτικές ίνες προσφέρουν αυτό το αίσθημα κορεσμού και όσο και αν θες, δεν μπορείς να φας γλυκό μετά το φαγητό, αισθάνεσαι φουσκωμένος.
  4. Αυτή η συμβουλή προτείνεται και για το γιορτινό τραπέζι. Επειδή είναι γιορτές, δεν τρώμε δίχως αύριο. Γέμισε το πιάτο σου με σαλάτα. Βάλε τον υδατάνθρακά σου και την πρωτεΐνη μαζί με όλες τις τροφές. Η σαλάτα είναι ο λόγος που θα χορτάσεις πιο νωρίς. Επίσης να θυμάσαι ότι υπάρχει αύριο. Φάε σε ένα μικρό πιάτο του φρούτου και όχι σε αυτά τα τεράστια και μην στερηθείς τίποτα. Αν είναι να φας το βράδυ σε ρεβεγιόν, φάε το μεσημέρι μια πλούσια σαλάτα και τα φρούτα σου στα ενδιάμεσα.
  5. Μην αφήσεις τα κιλά να κάτσουν, γιατί εκεί είναι το δύσκολο. Τα 2 κιλά που θα πάρεις μέσα στις γιορτές, αν «πέσεις με τα μούτρα» την επόμενη εβδομάδα θα είναι παρελθόν. Ξεκίνα αμέσως την δράση. Τα κιλά μαζεύονται όταν τα αφήνουμε και τρώμε κάθε μέρα κάτι παχυντικό. Αν μια μέρα ξεφύγεις, μάζεψέ το την άλλη μέρα. Μην ζυγίζεσαι καν αν έφαγες κάτι, το αποτέλεσμα θα σε απογοητεύσει και υπάρχουν περιπτώσεις που τα παρατάνε και ξεκινά ένα ντόμινο που δύσκολα μαζεύεται.
  6. Να τρως με ενσυνειδητότητα. Να σε ρωτάς αν πεινάς πριν φας κάτι και να έχεις ένα πρόγραμμα που θα ακολουθείς ακόμα και αν δεν κάνεις διατροφή, για να μην φας την πρώτη βλακεία που θα δεις μπροστά σου.
  7. Αν τελικά δεν καταφέρεις να σταθείς στο ύψος σου, μην σε τιμωρείς, μη σε αυτομαστιγώνεις. Όλα είναι μια απόφαση και το θέμα είναι να γίνει το κλικ, όπως σε όλα τα πράγματα στη ζωή. Αν γίνει το κλικ, θα έχει γίνει το πρώτο βήμα που είναι και το πιο δύσκολο για να γίνει.

Υ.Γ: Ο διατροφολόγος και ο γυμναστής είναι οι μόνοι που μπορούν να σε βοηθήσουν!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News