Είσαι σε δίαιτα! Ωχ, καταλάβαμε! Υποφέρεις! Ή μπορείς να είσαι και λίγο υπερβολικός… Επειδή, όμως, πεινάς και μάλιστα πολύ, βρήκαμε τις τροφές που θα σε αδυνατίσουν, ειδικά αν τις απολαύσεις το βράδυ. Τα βραδινά γεύματα που χρειάζεσαι στη ζωή σου!

Το να μπεις σε διατροφή δεν είναι ούτε το πιο εύκολο αλλά ούτε και το πιο δύσκολο πράγμα του κόσμου. Θέλει να κάνεις κάποιες “θυσίες” και να στερηθείς αγαπημένες σου τροφές, αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάς πως συνήθως αυτά που κόβεις απ’ τη διατροφή σου είναι εκείνα ακριβώς τα τρόφιμα που βλάπτουν περισσότερο τον οργανισμό σου.

Εάν βρεις έναν τρόπο να αντικαταστήσεις αγαπημένα σου φαγητά με άλλα, πιο υγιεινά, θα σου είναι πολύ πιο εύκολο να μείνεις πιστός στη διατροφή σου.

βραδινά γεύματα

Pexels

Ποια είναι τα βραδινά γεύματα που θα σε χορτάσουν και θα σε αδυνατίσουν;

  1. Άπαχο γιαούρτι με μέλι: Θα σε ξεγελάσει αν θες γλυκό και θα κάνει την κοιλιά σου να είναι τελείως επίπεδη το πρωί που θα ξυπνήσεις.
  2. Σαλάτα πράσινη με φρέσκο σολομό: Οι φυτικές ίνες της σαλάτας θα κάνουν τον οργανισμό σου να δουλέψει πιο γρήγορα ενώ ο σολομός θα σου χαρίσει όλα τα θρεπτικά του στοιχεία.
  3. Τσιπς από αγγούρι και καρότο: Αντί να τρως ποπ κορν μπροστά από την τηλεόραση ή πατάκια κόψε σε λεπτές φέτες αγγούρι και καρότο και απόλαυσε τα.
  4. Πίτσα διαφορετική: Μην χαίρεσαι. Η ζύμη της πίτσας θα είναι από αραβική πίτα και όχι από ζυμάρι. Από πάνω η αραβική σου θα έχει αντί για κίτρινο τυρί, cottage και αντί για σάλτσα φρέσκια ντομάτα.
  5. Ομελέτα με ασπράδια και λαχανικά: Αντί για ολόκληρα τα αυγά χτύπα μόνο τα ασπράδια και αντί για τυριά και μπέικον, βάλε λαχανικά.
  6. Ρύζι με λεμόνι: Καλό θα ήταν να επιλέξεις καστανό ρύζι που είναι ακατέργαστο και να βάλεις λιγότερο αλάτι και περισσότερο λεμόνι για να πάρει γεύση.

Δες ακόμα:

Άσε τις δικαιολογίες. Μπορείς να τρως υγιεινά και ας είσαι πολυάσχολος!

Photo: Pexels