Αχ αυτή η γυμναστική! Αν είσαι και εσύ ανάμεσα σε αυτούς που, έχουν κάνει την Δευτέρα κινητή αργία, αφού όλο λες πως ξεκινάς γυμναστήριο από Δευτέρα και τελικά δεν ξεκινάς ποτέ, σε καταλαβαίνω απόλυτα. Μπορεί να ενθουσιαζόμαστε στην ιδέα πως θ’ αποκτήσουμε το σώμα που θέλουμε και να πηγαίνουμε με χαρά να γραφτούμε σε κάποιο γυμναστήριο, αλλά λίγοι τελικά το επισκέπτονται τακτικά. Μην απελπίζεσαι όμως! Υπάρχουν τρόποι να συνδυάσεις την άσκηση με τη διασκέδαση, ακόμα και τις πιο ζεστές ημέρες του καλοκαιριού και να αποκτήσεις έτσι το επιθυμητό κίνητρο για γυμναστική.

5 tips για την πρωινή γυμναστική για να ξεκινήσεις την προπόνηση χωρίς γκρίνια

Κίνητρο για γυμναστική: Πώς θα το αποκτήσεις;

Μην το βλέπεις σαν υποχρέωση

Το γυμναστήριο δεν είναι υποχρέωση ούτε αγγαρεία! Η γυμναστική λειτουργεί σαν αγχολυτικό, καθώς μέσω αυτής εκτονώνεσαι, μαθαίνεις να αγαπάς τον εαυτό σου και να κάνεις το καλύτερο γι’ αυτόν, εξελίσσεσαι, βελτιώνεσαι και πάντα στο τέλος της μέρας, το πρόσημο είναι θετικό! Για όλους αυτούς τους λόγους, την επόμενη φορά που θα ξεκινήσεις κάποιου είδους άσκηση, προσπάθησε να μην προκαταβάλλεις τον εαυτό σου με αρνητικές σκέψεις. Αντιθέτως, έχε στο μυαλό σου πως ό,τι κάνεις το κάνεις για σένα και για την υγεία σου. Μόλις το συνειδητοποιήσεις αυτό, η μετάβαση θα γίνει πολύ πιο εύκολη.

Βρες αθλήματα ή δραστηριότητες που σου ταιριάζουν και μπορείς να τις απολαύσεις και στη συνέχεια κάνε ορισμένες αλλαγές στο πρόγραμμά σου για να διατηρηθείς σε εγρήγορση. Εάν δεν απολαμβάνεις αυτό που έχεις ξεκινήσει, δοκίμασε κάτι διαφορετικό.

Εύκολα tips για να αγαπήσεις -επιτέλους- τη γυμναστική!

Κάνε την άσκηση προτεραιότητα

Ο νούμερο ένα λόγος που οι άνθρωποι απαντούν στην ερώτηση γιατί δεν γυμνάζονται είναι η έλλειψη ελεύθερου χρόνου. Ο μόνος λοιπόν τρόπος να βρεις χρόνο είναι να βάλεις τη γυμναστική ως προτεραιότητα στην καθημερινή σου ζωή.

Εάν σκέφτεσαι την άσκηση ως προαιρετική, αυτόματα δίνεις στον εαυτό σου την ευκαιρία να την παραλείψει. Αντίθετα, δοκίμασε να τη σκέφτεσαι ως ουσιαστικό μέρος της δουλειάς σου. Είτε είσαι γονέας, επιχειρηματίας, γιατρός, συγγραφέας, καλλιτέχνης, δικηγόρος ή εκπαιδευτικός, η άσκηση θα σε κάνει καλύτερη σε αυτό που κάνεις. Θα σε βοηθήσει να συγκεντρωθείς, να παραμείνεις ήρεμη και να βελτιώσεις τα επίπεδα ενέργειάς σου.

Να έχεις ευελιξία

Εάν δεν θέλεις να πας στο γυμναστήριο μια μέρα και θέλεις απλώς να βγεις έξω, προσπάθησε να βγεις για μια βόλτα η κάνε τη γυμναστική σου σε ένα πάρκο! Δε προλαβαίνεις; Κάνε μια προπόνηση στο σπίτι. Μόλις μάθεις πώς να χρησιμοποιείς τα κίνητρά σου προς όφελός σου, δεν θα κοιτάξεις ποτέ πίσω και σίγουρα δε θα χάσεις τον στόχο σου! Να θυμάσαι ότι οι μικρές αλλαγές φέρνουν μεγάλα αποτελέσματα!

Επιβράβευσε τον εαυτό σου

Μετά το τέλος κάθε προπόνησης, αφιέρωσε λίγα λεπτά για να απολαύσεις τα θετικά συναισθήματα που σου προσφέρει η γυμναστική. Αυτό το είδος της εσωτερικής ανταμοιβής μπορεί να σε βοηθήσει να κάνεις μια μακροπρόθεσμη δέσμευση για τακτική άσκηση.

Και τα εξωτερικά οφέλη μπορούν να βοηθήσουν επίσης. Όταν για παράδειγμα φτάσεις τον πρώτο σου στόχο κάνε δώρο στον εαυτό σου μια νέα φόρμα, ένα μπλουζάκι ή αθλητικά παπούτσια για να αισθάνεσαι ακόμα καλύτερα όταν γυμνάζεσαι.

Έρευνα ξέρει γιατί δεν σου αρέσει η γυμναστική και θα ταυτιστείς!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News