Βάρη στο γυμναστήριο; Ναι μεν, αλλά…

LIKE US ON FACEBOOK

Η αλήθεια είναι πως οι περισσότερες γυναίκες αποφεύγουν τα βάρη στο γυμναστήριο και επιλέγουν άλλες ασκήσεις όπως pilates, yoga και αυτά χωρίς να βάλουν τα βάρη στο «παιχνίδι». Αν δεν κάνεις βάρη στο γυμναστήριο, τότε το άρθρο σε ενδιαφέρει!

Θεωρείς πως τα βάρη δεν θα σε βοηθήσουν να «χτίσεις» ένα γυναικείο σώμα, πως είναι «αντρική» δουλειά, σε κουράζουν και τα αποφεύγεις. Αν δεν κάνεις βάρη στο γυμναστήριο, θα πρέπει να ξεκινήσεις. Κι αν δεν έχεις κάνει ποτέ, τότε αυτό το άρθρο θα σε βοηθήσει.

Όσα πρέπει να γνωρίζεις αν δε κάνεις βάρη στο γυμναστήριο

Ξεκίνα από τις ασκήσεις

Δηλαδή; Αν θέλεις να εντάξεις τα βάρη στη γυμναστική σου τότε ξεκίνα σταδιακά, ώστε να αποφύγεις τους τραυματισμούς. Πρέπει πρώτα να μάθεις να ισορροπείς στο δικό σου βάρος, το βάρος του σώματός σου και να οικοδομήσεις τη δύναμή σου.

Μπορείς να ξεκινήσεις με απλές ασκήσεις όπως, σανίδα, κάμψεις, squats, κάμψεις. Και μόλις είσαι άνετος με το βάρος του σώματός σου τότε ξεκίνα να κάνεις τις ασκήσεις μαζί με βαράκια.

Είναι σημαντικό αρχικά, να ξεκινήσεις σταδιακά, να μάθεις την σωστή τεχνική ώστε να αποφύγεις τους τραυματισμούς αλλά και να δεις αποτέλεσμα και στη συνέχεια τόσο να αυξήσεις το βάρος, όσο και να εξελίξεις τις ασκήσεις.

Practice, practice, practice

Η πρακτική άσκηση είναι ό,τι πρέπει όταν πρόκειται για τα βάρη. Θα επαναλάβεις τις ασκήσεις, με τη σωστή τεχνική συχνά και πάντα υπό την επίβλεψη ενός ειδικού.

Στη συνέχεια θα μπορείς να εστιάσεις σε πιο σύνθετες ασκήσεις (πολλαπλοί μύες που εργάζονται ταυτόχρονα) και να αξιοποιήσεις επομένως στο έπακρο την προπόνησή σου.

Αν είσαι νέος σε αυτό το είδος γυμναστικής, καλό θα ήταν να κάνεις τις ασκήσεις 3 φορές την εβδομάδα. Έτσι θα δώσεις χρόνο στο σώμα σου να ανακάμψει και να προσαρμοστεί σε αυτό το νέο είδος γυμναστικής.

Τη μια μέρα μπορεί να γυμνάσεις περισσότερο τα πόδια σου και οι ασκήσεις να είναι πιο στοχευμένες και την άλλη μέρα μπορείς να εστιάσεις περισσότερο στα χέρια και στο στήθος σου. Καλό είναι να ζητήσεις από έναν ειδικό να σου φτιάξει ένα πρόγραμμα. Αυτός ξέρει καλύτερα από τον καθένα.

Διαβάστε επίσης:

Οι ασκήσεις που πρέπει να αποφεύγεις αν θέλεις να “χτίσεις” ένα γυναικείο σώμα

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved