Λοιπόν, αγαπημένη μου, όταν κάνουμε δίαιτες η καλύτερη και πιο θρεπτική επιλογή που έχεις να κάνεις είναι να φας μία σαλάτα! Πριν προλάβεις να απορρίψεις την πρόταση μου θεωρώντας ότι σε καταδικάζω σε «βοσκή» άνοστων λαχανικών, θέλω να σου πω ότι το κλειδί στη φάση «νόστιμη σαλάτα που κάνει καλό και μου αρέσει κιόλας» είναι τα μυρωδικά! Ναι, ναι τα μυρωδικά! Μόνο μεγάλη προσοχή στο να τα καθαρίζεις και να τα πλένεις πάρα πολύ καλά!

Της ΚΑΠΡΑΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑΣ

Θες συγκεκριμένα παραδείγματα; Θα τα έχεις κυρία μου και για να δεις τι πρέπει να ψωνίζεις και τι μπορείς ωραιότατα να φυτέψεις σε γλάστρες στο μπαλκόνι σου να ευωδιάζει και ο τόπος!

Το σέλινο. Το σέλινο είναι πολύ πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, C και Ε, φολικό οξύ, ασβέστιο και μαγνήσιο. Επίσης είναι πολύ είναι τονωτικό και διεγερτικό!

Το σέλερι. Είναι το πράσινο κλωνάρι που βρίσκεις στο bloody Mary κοκτέιλ σου. Είναι ένα μυρωδικό γεμάτο χυμούς, πολύ δροσερό, με άρωμα γλυκό και καυτερό. Με λίγα λόγια, είναι απόλυτα νόστιμο και επιπλέον είναι πλούσιο σε μέταλλα και άλατα, ενώ λειτουργεί και σαν τονωτικό για το νευρικό μας σύστημα.