Σίγουρα θα ξέρεις, θα έχεις ακούσει και σου το έχουμε πει κι εμείς ότι η γυμναστική έχει πολλά οφέλη, πάρα πολλά και φυσικά δεν κάνει καλό μόνο στην υγεία σου και τη σωματική σου κατάσταση, αλλά και στην ψυχολογία σου. Κι αν είσαι γενικά αγχώδης σαν άνθρωπος, τότε αυτός οι ασκήσεις γυμναστικής για το άγχος είναι ό,τι χρειάζεσαι για να μειώσεις το στρες και να γυμναστείς συγχρόνως.

Δεν είναι και κανένα νέο ότι το χρόνιο άγχος μπορεί να είναι επιζήμιο για την υγεία σου. Επιπλέον, η έλλειψη σωματικής άσκησης μπορεί να επιδεινώσει το άγχος. Η γυμναστική μπορεί να αποδειχθεί μια αποτελεσματική φυσική θεραπεία για το στρες και τρεις συγκεκριμένοι τύποι ασκήσεων μπορούν να φανούν ιδιαίτερα βοηθητικοί στην προσπάθειά σου για τη μείωση του άγχους. Αυτές οι ασκήσεις δίνουν προτεραιότητα στην αναπνοή και αυξάνουν την πρόσληψη οξυγόνου. Αυτό με τη σειρά του βοηθά να ηρεμήσει το νευρικό σύστημα, που συνδέεται με το άγχος.

Ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις γυμναστικής για το άγχος που αξίζει να δοκιμάσεις;

Περπάτημα

Εντάξει, ξέρεις πως το περπάτημα σου κάνει καλό γενικά, όμως τα οφέλη του τελικά φτάνουν πολύ πιο πέρα απ’ όσο φαντάζεσαι. Το περπάτημα επιτρέπει στο σώμα και το μυαλό σου να χαλαρώσουν. Μεταξύ των θετικών του είναι το γεγονός ότι δεν απαιτεί εξοπλισμό και μπορείς εύκολα να το προσαρμόσεις ανάλογα με τις προτιμήσεις σου στην ένταση. Όταν περπατάς, φρόντισε να φοράς αθλητικά παπούτσια για να προστατεύσεις τα πόδια σου από τραυματισμούς, κράτα το κεφάλι και τον λαιμό σου σε μια ευθεία, ώστε να μην οδηγηθείς σε πόνο του αυχένα και φρόντισε να έχεις ίσια πλάτη.

ασκήσεις γυμναστικής για το άγχος
Pexels

Το καθημερινό περπάτημα θεωρείται τελικά αρκετή γυμναστική;

Yoga

Η yoga είναι ένας εξαιρετικός τρόπος χαλάρωσης, μιας και συνδυάζει βαθιά αναπνοή και σωματική κίνηση. Όταν κάνεις yoga, όλα ρέουν πιο ομαλά, πιο απαλά και ήρεμα, οι αρνητικές και αγχωτικές σκέψεις φεύγουν απ’ το μυαλό σου. Φυσικά και η άσκηση αυτή θα σε βοηθήσει και στην ευλυγισία του σώματος. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος να επικεντρωθείς στην παρούσα στιγμή μέσα από την αναπνοή και να συντονιστείς περισσότερο με το σώμα σου.

ασκήσεις γυμναστικής για το άγχος
Pexels

5 tips που πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις yoga!

Tai Chi

Είναι ένα είδος πολεμικής τέχνης ήπιας εξάσκησης, που χρησιμοποιείται ενίοτε και για θεραπευτικούς σκοπούς. Αυτή η ήπια αλλά σκόπιμη πρακτική είναι χαμηλής έντασης, εύκολη στις αρθρώσεις και ενσωματώνει στις ασκήσεις τόσο το σώμα όσο και το μυαλό. Το Tai chi έχει βρεθεί ότι βελτιώνει την ψυχολογική ευεξία και αποτελεί πολύτιμη μέθοδο για τη μείωση του στρες και της κατάθλιψης, καθώς και για τη βελτίωση της ενέργειας, της αντοχής, της διάθεσης και της αερόβιας ικανότητας. Μερικά ενθαρρυντικά αποτελέσματα μελέτης δείχνουν επίσης ότι το Tai chi μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της καρδιακής αναπνευστικής ικανότητας σε υγιείς ενήλικες.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News