Είναι παρεξηγημένα προϊόντα. Ωστόσο είναι τρόφιμα απαραίτητα για την υγεία, αν και οι περισσότεροι ούτε που τα θέλουν στο ψυγείο τους. Βοηθούν στις λειτουργίες του οργανισμού και είναι κατάλληλα για τη σωστή λειτουργία του. Ποια είναι, όμως, αυτά;

Παρεξηγημένα τρόφιμα απαραίτητα για την υγεία μας

Καυτερή πιπεριά

τρόφιμα απαραίτητα για την υγεία
elle.es

Όταν μιλάμε για πικάντικο φαγητό δεν γίνεται να λείπουν οι κόκκινες πιπεριές. Εκτός ότι βοηθούν στην επιτάχυνση του μεταβολισμού σου, περιέχουν ένα συστατικό που ονομάζεται καψαϊκίνη. Αυτό μπορεί να σε ανακουφίσει από τον πόνο στις αρθρώσεις και τους μύες και μπορεί ακόμη και να απομακρύνει την ημικρανία. Μπορεί να το καταναλώνεις ασυνείδητα και να μην συνειδητοποιείς ότι σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα. Αν δεν τις τρως προσπάθησε να τις εντάξεις στο φαγητό σου. Και σε μικρή ποσότητα πάλι είναι ευεργετικές.

Μαύρη σοκολάτα

τρόφιμα απαραίτητα για την υγεία
Unsplash/NordWood Themes

Η μαύρη σοκολάτα περιέχει καφεΐνη περίπου 30 mg. Αυτό το συστατικό ενισχύει την αφύπνιση και την ενέργειά σου επειδή διεγείρει το κεντρικό νευρικό σύστημα. Έτσι, κάθε φορά που κουρασμένος και έχεις υπνηλία,  μια μαύρη σοκολάτα θα σε κάνει πιο παραγωγικοί. Ένα ακόμη καλό χαρακτηριστικό της μαύρης σοκολάτας είναι πως έχει πολύ μαγνήσιο και σε αυτό οφείλει ένα μικρό ποσοστό για το σκούρο του χρώματός της.

Φυστικοβούτυρο

τροφές που έχουν περισσότερες θερμίδες
Tasty

Γενικά, το φυστικοβούτυρο είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά. Περιέχει ένα συστατικό που χρησιμοποιείται για την παρασκευή φαρμάκων, κυρίως για τη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης. Θα μπορούσες επίσης να επιθυμείς το φυστικοβούτυρο λόγω διατροφικής ανεπάρκειας. Αυτό το προϊόν είναι πηγή πρωτεϊνών, αντιοξειδωτικών, λίπους, σιδήρου, μαγνησίου και ασβεστίου.

Παγάκια

Ακούγεται κάπως, αλλά η επιθυμία για μάσημα πάγου συχνά σχετίζεται με έλλειψη σιδήρου. Μπορεί να συμβεί σε ανθρώπους με ή χωρίς αναιμία. Ο πραγματικός λόγος της λαχτάρας είναι ασαφής, αλλά υπάρχει μια έρευνα που αναφέρει ότι το μάσημα του πάγου μπορεί να αυξήσει την εγρήγορση εάν έχετε έλλειψη σιδήρου με αναιμία. Μια άλλη λιγότερο δημοφιλής εκδοχή τονίζει πως ένας λόγος που μπορεί να έχεις αυτή την επιθυμία είναι το άγχος και τα συναισθηματικά προβλήματα. Πρόσεξε το!

Σόδα

Την προτιμά ο κόσμος για τη καλύτερη χώνεψη. Ωστόσο, η σόδα περιέχει φωσφορικό οξύ που παρεμβαίνει και απελευθερώνει ασβέστιο και μαγνήσιο στα οστά σας. Εάν πίνεις ήδη σόδας, ενισχύεις τον  οργανισμό σου με αυτά τα δύο θρεπτικά συστατικά.

Διάβασε ακόμα:

Οι 6 φθινοπωρινές υπερτροφές -γεμάτες βιταμίνες- που χρειάζεσαι για να θωρακίσεις την υγεία σου!