Ναι, αν κάνεις σωστά push-ups τότε θα δεις πιο γρήγορα αποτελέσματα και θα κοπιάσεις λιγότερο.

Οι τρόποι για τα σωστά push ups είναι πολλοί και μπορείς να τους κάνεις χωρίς να ιδρώσεις. Εντάξει, ίσως ιδρώσεις λίγο. Τι κι αν λιώνεις και κουράζεσαι, τα κάνεις λάθος και χωρίς κανένα αποτέλεσμα.

Κι ενώ έχεις πάρει την κατάλληλη στάση, πέφτεις στο έδαφος και την ώρα που πας να σηκωθείς απλά νιώθεις ότι το σώμα σου παραιτείται.

Spoiler alert: Οι τρόποι για σωστά push ups δεν απαιτούν λυγισμένα γόνατα, καθώς αυτή δεν είναι μια αποτελεσματική μέθοδος για να κάνεις την άσκηση.

Οι τρόποι για τα σωστά push ups δεν περιλαμβάνουν μέσα λυγισμένα γόνατα. Αλλά είναι τεχνικές που θα κάνουν την άσκηση να φαίνεται “παιχνιδάκι” για σένα!

Χρησιμοποίησε τον καναπέ για τα σωστά push ups

push ups

Popsugar

Για να κάνεις σωστά push ups μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον καναπέ. Όχι, μην ξαπλώσεις! Κρατήσου, όμως, από εκεί ενώ έχεις σώμα σου στην ευθεία και το στήθος σου κοντά στο μπράτσο του καναπέ. Για αρχή αυτή η άσκηση θα σου φανεί πολύ πιο εύκολη απ’ το να σηκώσεις όλο σου το βάρος απ΄το έδαφος. Καθώς θα γίνεσαι πιο δυνατή, θα μπορείς να φτάσεις στο επίπεδο που θέλεις.

50/50 push ups

Push-ups! You can do them! Here’s a great modification to build up. #crossfit #strongisbeautiful

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jenny Sugar (@jennysugar) στις

Αν προτιμάς να είσαι πιο κοντά στο έδαφος, αλλά δεν μπορείς ακόμα να κάνεις την άσκηση, πάρε τη θέση σανίδας, ακούμπησε τα γόνατά σου στο έδαφος, μετά σήκωσέ τα καθώς σηκώνεις και το υπόλοιπο σώμα σου. Αυτή η άσκηση είναι πραγματικά δυνατή και θα σε βοηθήσει να κάνεις τελικά σωστά τα push ups. Δες το video κι επανέλαβε!

Push ups με το γόνατο κάτω

Εδώ τα πράγματα κάπως δυσκολεύουν. Μ΄αυτήν την μονόπλευρη παραλλαγή, τα πράγματα ζορίζουν! Πρέπει να διατηρήσεις την ισορροπία και στη σταθερότητά σου ενώ οι μύες σου θα δουλεύουν “υπερωρίες” προκειμένου να κάνουν την κίνηση σωστά. Κάνε την ίδια κίνηση κι απ’ τις δύο πλευρές και τα αποτελέσματα δεν θα σε απογοητεύσουν.

Χέρια εν δράσει

push ups

Popsugar

Και ίσως απ΄τις πιο δύσκολες παραλλαγές των push ups είναι να προσπαθήσεις να ενισχύσεις όλους τους μυς που εμπλέκονται στην κίνηση. Πώς θα το κάνεις αυτό; Κάθισε στη θέση σανίδας και προσπάθησε ν’ ακουμπήσεις τον αγκώνα σου στο έδαφος. Κάνε το ίδιο και για το άλλο χέρι. Εναλλάξ και στο τέλος θα τα καταφέρεις!

Εκτός απ’ τα push ups, όμως, υπάρχουν πολλές ακόμα ασκήσεις που μπορούν να σε βοηθήσουν να να δυναμώσεις! Και να ενδυναμώσεις μύες που δεν γνώριζες ότι υπάρχουν. Για ρίξε μια ματιά!

Αυτή η προπόνηση θα ενδυναμώσει μύες που δεν γνώριζες καν ότι έχεις!

Photo:  yanalya / Freepik