Το κάψιμο των θερμίδων είναι ιδιαίτερα δύσκολο ειδικά όταν είσαι καθισμένη στο γραφείο για οκτώ ή παραπάνω ώρες. Ωστόσο υπάρχουν μερικοί τρόποι που θα σε βοηθήσουν να κάψεις περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας χωρίς να το καταλάβεις.

Αυτές είναι οι συνήθειες που μπορείς να υιοθετήσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας, προκειμένου να κάψεις περισσότερες θερμίδες.

6 τρόποι για να κάψεις περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας

Γυμνάσου το πρωί πριν τη δουλειά

Ενεργοποίησε τον μεταβολισμό σου το πρωί με απλές ασκήσεις γυμναστικής, όπως καθίσματα, jumping jacks ή ένα γρήγορο τρέξιμο μέχρι το επόμενο τετράγωνο της γειτονιάς σου.

Δες εδώ με ποιους χορούς θα κάψεις τις περισσότερες θερμίδες!

κάψεις περισσότερες θερμίδες

Freepik

Να θυμάσαι πως η ώρα που επιλέγεις να κάνεις τη γυμναστική σου επηρεάζει τις θερμίδες που μπορείς να κάψεις. Συνήθως το πρωί, αν είσαι νηστικός μπορείς να κάνεις αερόβια άσκηση κι έτσι θα χάσεις περισσότερο λίπος. Αυτό συμβαίνει επειδή όταν είσαι νηστικός, τα αποθέματα γλυκογόνου εξαντλούνται και αναγκάζεις το σώμα σου να χρησιμοποιήσει το λίπος ως πηγή ενέργειας!

Ρύθμισε το κλιματιστικό σου

Η ψυχρότερη θερμοκρασία βοηθάει το σώμα σου να εργάζεται σκληρότερα για να παραμείνει ζεστό, καίγοντας έτσι περισσότερες θερμίδες.

Κάθισε στο πάτωμα

Παρακολούθησε τηλεόραση από το πάτωμα του σαλονιού σου, καθώς με αυτόν τον τρόπο αναγκάζεις τους μυς σου να δουλέψουν πιο σκληρά κάθε φορά που πρέπει να σηκωθείς.

Όρισε υπενθυμίσεις στο κινητό

Προγραμμάτισε το κινητό σου να χτυπάει κάθε 30 λεπτά για να σου υπενθυμίζει να σηκώνεσαι και να μετακινείσαι. Εάν έχεις smartwatch, ρύθμισέ το να δονείται και να σου υπενθυμίζει να σηκώνεσαι για να κάνεις τα βήματά σου!

Πρόσθεσε πάντα 5

Πρόσθεσε τουλάχιστον 5 λεπτά μέχρι το τέλος μιας βόλτας ή μιας προπόνησης.

κάψεις περισσότερες θερμίδες

Pexels

Σήκωσε βάρη

Πρόσθεσε βάρη στην προπόνηση σου, καθώς βοηθούν στο κάψιμο των θερμίδων.

Δες ακόμα:

Έρευνα αποκαλύπτει πώς να κάψεις διπλάσιες θερμίδες με μια κίνηση

Photo: Pexels