Είναι αλήθεια ότι ο καφές το πρωί ενισχύει την πέψη, όπως το ίδιο κάνει το χλιαρό νερό με λεμόνι που προτείνουν σχεδόν όλοι, ωστόσο υπάρχουν μερικά ακόμη τρόφιμα που βοηθούν την πέψη και είναι ιδανικά για πρωινό!

Σύμφωνα με διατροφολόγους υπάρχουν διάφορες υγιεινές επιλογές που βοηθούν την πέψη όταν συμπεριλαμβάνονται στο πρωινό, ωστόσο κάθε σώμα είναι διαφορετικό, οπότε ίσως χρειαστεί να “πειραματιστείς” με μερικά τρόφιμα μέχρι να βρεις το κατάλληλο για εσένα. Μέχρι τότε σου προτείνουμε τέσσερις από τις καλύτερες επιλογές, που προτείνουν οι ειδικοί.

Πράσινο smoothie

Είναι το αγαπημένο πρωινό των celebrities παρόλο που στην ουσία είναι ένα ρόφημα. Πολλοί είναι οι διατροφολόγοι που το προτείνουν ως το ιδανικό πρωινό και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να προσθέσεις στο μπλέντερ μερικά πράσινα λαχανικά, όπως το σπανάκι και μερικά φρούτα όπως η μπανάνα, το αχλάδι και το μήλο.

Το συγκεκριμένο smoothie περιέχει 9 με 11 γραμμάρια φυτικής ίνας και συμβάλλει στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα και στο αίσθημα του κορεσμού. Είναι ακόμη πλούσιο σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά.

Βρώμη

Φυσικά, δεν αρέσουν σε όλους τα smoothies για πρωινό και έτσι γι’ αυτούς έχουμε άλλη επιλογή. Η βρώμη είναι μια καλή πηγή φυτικών ινών, ενώ για να μην πεινάσεις μόλις την καταναλώσεις, μπορείς να προσθέσεις σε αυτή πρωτεΐνη, όπως λίγα καρύδια εάν τη φτιάξεις γλυκιά ή αυγά εάν την προτιμάς αλμυρή.

οφέλη της βρώμης

Unsplash/Brooke Lark

Αμάρανθος

Εάν η βρώμη σε έχει κουράσει, τότε ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις τον αμάρανθο, το αρχαίο δημητριακό με τα θαυματουργά οφέλη για την υγεία. Περιέχει μαγγάνιο, το οποίο ενισχύει τον μεταβολισμό και βελτιώνει την υγεία των οστών. Σε ποσότητα 5 γραμμαρίων βοηθάει την υγεία του πεπτικού συστήματος, ενώ συμβάλλει και στο αίσθημα του κορεσμού. Μπορείς να τον δοκιμάσεις με λίγο γιαούρτι και μούρα.

Αβοκάντο

Τα τρόφιμα με τα περισσότερα λιπαρά καλό είναι να καταναλώνονται το πρωί, πρώτον για να μην πεινάσεις μέχρι το μεσημεριανό και δεύτερον για να μπορέσουν να “καούν” κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι επίσης πλούσιο σε φυτικές ίνες, περίπου 7 γραμμάρια ανά μισό αβοκάντο ενώ εάν θέλεις παραπάνω πρωτεΐνη στο πρωινό σου, μπορείς να προσθέσεις πάνω από το αβοκάντο λίγα θρυμματισμένα καρύδια.

Διάβασε ακόμη:

Πώς να εντάξεις την πρωτεΐνη στη διατροφή σου

Photo: Unsplash/Thought Catalog