Είναι ολοκληρωμένη μια fitness ρουτίνα, όταν κάνεις μόνο ένα είδος άσκησης; Σύμφωνα με τους ειδικούς όχι και γι’ αυτό μας προτείνουν τον ιδανικό συνδυασμό ασκήσεων που είναι τρέξιμο και yoga.

Πιο συγκεκριμένα, οι ειδικοί αναφέρουν ότι για να δούμε τα επιθυμητά αποτελέσματα απ’ τις προπονήσεις μας, δεν θα πρέπει να επικεντρωνόμαστε μόνο σε ένα συγκεκριμένο μέρος του σώματός μας.

Κι ενώ υπάρχουν αρκετές προπονήσεις με ασκήσεις για όλο το σώμα, η καλύτερη επιλογή που μπορούμε να κάνουμε είναι να συνδυάζουμε ασκήσεις πολύ διαφορετικές μεταξύ τους. Όπως είναι για παράδειγμα οι ασκήσεις box και το barre, αλλά και το τρέξιμο και η yoga.

Πώς να κάψεις διπλάσιες θερμίδες

Unsplash/Form

Θα σκέφτεσαι ότι το τρέξιμο διαφέρει αρκετά απ’ τη yoga, καθώς είναι σίγουρα πιο έντονη άσκηση, αλλά ακριβώς γι’ αυτό τον λόγο το ένα συμπληρώνει ιδανικά το άλλο. Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι θα πρέπει να ψάχνουμε ασκήσεις που γυμνάζουν διαφορετικούς μύες, έτσι ώστε να πετύχουμε την τέλεια ισορροπία.

Έτσι λοιπόν, το τρέξιμο είναι ίσως η καλύτερη cardio άσκηση που μπορείς να κάνεις, ενώ ταυτόχρονα μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης ασθενειών, μειώνει την αρτηριακή πίεση και τη χοληστερόλη, βοηθά στην απώλεια βάρους και παράγει ενδορφίνες, την ορμόνη της ευτυχίας, που μας βοηθάει τόσο σωματικά όσο και πνευματικά.

Η yoga απ’ την άλλη πλευρά προσφέρει άλλα οφέλη: Ενισχύει μύες, αρθρώσεις και οστά, βελτιώνει την ευελιξία μας, ανακουφίζει απ’ τον χρόνιο πόνο, βελτιώνει την αναπνοή, καίει θερμίδες, καταπολεμά την υπέρταση και μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης, ενώ συμβάλλει στη μείωση του στρες και αυξάνει την αυτοεκτίμησή μας.

Πώς να τα συνδυάσεις;

Ας υποθέσουμε ότι γυμνάζεσαι πέντε φορές την εβδομάδα που είναι και αυτό που συνιστούν οι ειδικοί. Σε ένα τέτοιο σενάριο, μια καλή επιλογή θα ήταν να αφιερώνεις τρεις μέρες στο τρέξιμο και δύο στη yoga. Φυσικά, αυτό μπορεί ν’ αλλάξει. Για παράδειγμα, τη μια εβδομάδα μπορείς να βγεις για τρέξιμο τρεις φορές και την άλλη μόνο μία και τις υπόλοιπες να κάνεις yoga.

Όλα έχουν να κάνουν και προσαρμόζονται στις ανάγκες του καθενός. Μπορεί να θέλεις να δώσεις περισσότερη έμφαση στη yoga, οπότε μπορείς να κάνεις την πρακτική τρεις μέρες την εβδομάδα και το Σαββατοκύριακο που θα έχεις και περισσότερο ελεύθερο χρόνο να βγαίνεις για τρέξιμο στη γειτονιά σου.

Διάβασε ακόμη:

Μπορεί η yoga να βοηθήσει στην απώλεια βάρους;

Photo: Unsplash/Maddi Bazzocco