Δεν υπάρχει μαγική συνταγή στη δημιουργία ενός τέλειου δείπνου αδυνατίσματος, αλλά υπάρχουν επιλογές υγιεινών συστατικών που αλληλοσυμπληρώνονται και προωθούν την ταχύτερη απώλεια βάρους. Τα δείπνα που βασίζονται σε συνδυασμό χορταστικών φυτικών ινών, υγιεινού λίπους και άπαχης πρωτεΐνης είναι σχεδόν πάντα μια έξυπνη επιλογή για την τόνωση του μεταβολισμού ενώ παραμένετε χορτάτοι μεταξύ των γευμάτων. Αυτοί είναι οι καταλληλότεροι συνδυασμοί τροφίμων για να χάσεις κιλά πιο γρήγορα απ’ ότι υπολόγιζες.

5 τρόποι για να μικρύνεις την μέση σου μετά τα 50

Συνδυασμοί τροφίμων για να χάσεις κιλά χωρίς να πεινάσεις

Τόνος + Φυλλώδη λαχανικά + Τζίντζερ

Ο φρέσκος τόνος είναι ένα ψάρι που μαγειρεύεται εύκολα και περιέχει υγιεινά λιπαρά και άφθονη πρωτεΐνη σε μια συσκευασία χαμηλών θερμίδων. Δημιούργησε μια πολύχρωμη, θρεπτική παλέτα συνδυάζοντας αυτό το φιλικό για απώλεια βάρους ψάρι με χόρτα όπως σπανάκι ή ρόκα και με μια αλμυρή σάλτσα με βάση το τζίντζερ. Αυτό το λαχταριστό δείπνο έχει μόλις 301 θερμίδες ανά μερίδα.

Σολομός + ρεβίθια + ελαιόλαδο + λεμόνι + μυρωδικά

Πιθανότατα έχεις ακούσει για τον πλούτο του σολομού σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές τους μπορεί να κάνουν περισσότερα από απλώς να ενισχύσουν την υγεία της καρδιάς. Η μείωση της συστηματικής φλεγμονής σε όλο το σώμα μπορεί επίσης να δημιουργήσει το έδαφος για απώλεια βάρους. Συνδύασε αυτό το υγιεινό ψάρι με ρεβίθια και πάρε όλες τις φυτικές ίνες που χρειάζεσαι με ελάχιστες θερμίδες.

Σολομός στον φούρνο

Κοτόπουλο + κινόα + λαχανικά

Δεν χρειάζεται να εξαλείψεις τους υδατάνθρακες για να χάσεις βάρος. Στην πραγματικότητα, η συμπερίληψη σύνθετων υδατανθράκων όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως στη διατροφή σου μπορεί πραγματικά να σε βοηθήσει να φτάσεις το βάρος που θες πιο γρήγορα. και συνοδεύεται από μια σειρά από θρεπτικά συστατικά υψηλής επίδρασης όπως ασβέστιο, φυτικές ίνες και πρωτεΐνη. Η κινόα ταξινομείται ως δημητριακό ολικής αλέσεως – και συνοδεύεται από μια σειρά από θρεπτικά συστατικά υψηλής επίδρασης όπως ασβέστιο, φυτικές ίνες και πρωτεΐνη. Συνδύασε τη με ψητά λαχανικά όπως γλυκοπατάτα και λάχανο και κοτόπουλο για μια βολική πρωτεΐνη.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News