Τόσους παλμούς πρέπει να έχει η καρδιά σου για να κάψεις λίπος

LIKE US ON FACEBOOK

Γνωρίζεις ήδη ότι η γυμναστική είναι πολύ σημαντική για να χάσεις βάρος και μαζί με τη σωστή διατροφή έχεις τον τέλειο συνδυασμό. Πόσους παλμούς πρέπει να έχει η καρδιά σου για να χάσεις βάρος;

Όταν κάνεις γυμναστική θέλεις να είσαι βέβαιος ότι πιάνει… τόπο και είσαι πιο κοντά στο στόχο σου. Και ο καρδιακός ρυθμός είναι πολύ σημαντικός. Πόσους παλμούς πρέπει να έχει η καρδιά σου για να χάσεις βάρος;

Υπάρχει “μαγικός” αριθμός; Ναι, ειδικά όταν κάνεις αερόβια γυμναστική ο καρδιακός ρυθμός είναι πολύ σημαντικός και πρέπει να αυξηθεί από την κατάσταση ηρεμίας που βρίσκεται φυσιολογικά για να μπορείς να χάσεις τις θερμίδες που θέλεις.

Γι΄αυτό και στο γυμναστήριο πάνω στα περισσότερα μηχανήματα μπορείς να δεις τον καρδιακό ρυθμό. Τον κοιτάς ξανά και ξανά… Αλλά τι πραγματικά σημαίνουν αυτοί οι αριθμοί; Υπάρχει μια απλή formula που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να δεις τον καρδιακό σου ρυθμό και αν καις λίπος.

Σύμφωνα με την καρδιολόγο, Nieca Golderg η οποία μίλησε στο Popsugar, ο καθορισμός του μέγιστου καρδιακού ρυθμού είναι πολύ απλός αρκεί να αφαιρέσεις 220 από την ηλικία σου. Αν είσαι δηλαδή, 30 ετών ο μέγιστος ρυθμός της καρδιάς σου είναι 190 χτύποι ανά λεπτό. Για να κάψεις λίπος πρέπει να είσαι στο 60% με 70% του μέγιστου καρδιακού ρυθμού κατά τη διάρκεια της άσκησης, το 60%-70% του 190 που είναι το μέγιστο!

Φυσικά, η υγεία της καρδιάς του κάθε ανθρώπου και η κάθε δραστηριότητα διαφέρει από άτομο σε άτομο. Ένας άνθρωπος μπορεί με λίγη άσκηση να πετυχαίνει αυτόν τον “μαγικό” αριθμό, κι ένας άλλος να χρειάζεται λίγη παραπάνω προσπάθεια.

Παράλληλα, σύμφωνα με την ειδικό, μερικά φάρμακα μπορεί να επηρεάσουν αυτήν την εξίσωση και γι΄αυτό είναι σημαντικό να μιλήσεις με τον γιατρό σου για να καθορίσεις το καρδιακό ρυθμό και τον στόχο που πρέπει να έχεις.

Το σημαντικό είναι να πετυχαίνεις τον αριθμό που πρέπει και να τον διατηρείς για μερικά λεπτά καθώς χρειάζεται περίπου 18 λεπτά μέχρι το σώμα σου να μπορέσει να χρησιμοποιήσει το λίπος ως καύσιμο. Και για να βλέπεις τον καρδιακό σου ρυθμό καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσεις μια από τις πολλές συσκευές που κυκλοφορούν.

Διαβάστε επίσης:

Πόση πρωτεΐνη χρειάζεσαι ανάλογα με τα κιλά σου;

Photo: Getty / filadendron




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved